Pages

Monday, February 24, 2014

တိရိစၥာန္ေလးေတြခ်စ္တတ္တဲ႕ မိတ္ေဆြမ်ားအတြက္ ( တိရစၥာန္ေလးေတြမွ သခင့္ကို ေတာင္းဆိုခ်င္တဲ့အခ်က္(၁၀)ခု )

RangonNewsDaily: February . 24 .2014
(၁)က်ေနာ့္ကို အခ်ိန္နည္းနည္းေပးပါ။ သခင္ဘာကိုဆိုလိုတယ္ဆိုတာ က်ေနာ္နားလည္နိုင္ေအာင္ၾကိဳးစားပါ့မယ္။

(၂)က်ေနာ့္ကို ယံုၾကည္ေပးပါ ။ ဒါဟာက်ေနာ့္ကို ေပ်ာ္ရႊင္ေစတဲ့ ဆုလာဘ္တစ္ခုပါပဲ။

(၃)က်ေနာ္လည္း ေသြးနဲ ့သားနဲ ့ကိုယ္ဆိုတာမေမ့ပါနဲ ့။

(၄)က်ေနာ့္ကိုအျပစ္မေပးခင္ က်ေနာ့္ကို နားလည္ေအာင္အရင္လုပ္ပါသခင္။

(၅)တစ္ခါတေလေတာ့ က်ေနာ့္ကို စကားေျပာေပးပါ။ စကားလံုးတိုင္းကို က်ေနာ္နားလည္မွာမဟုတ္ေပမယ့္ က်ေနာ္ခံစားတတ္ပါတယ္။

(၆)က်ေနာ့္ကို မရိုက္ပါနဲ ့။ က်ေနာ္သာသခင့္ကိုကိုက္မယ္ဆိုရင္ ပိုနာပါလိမ့္မယ္။

(၇)က်ေနာ္ မအိုခင္အခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာ က်ေနာ့္ကို ေကာင္းေကာင္းေစာင့္ေရွာက္ပါသခင္။

(၈)သခင့္မွာ အေပါင္းအသင္းမိတ္ေဆြေတြအမ်ားၾကီးရိွေပမယ့္ က်ေနာ္မွာေတာ့ သခင္တစ္ေယာက္တည္းပဲရိွတာပါ။

(၉)ေသခ်ာျပန္စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ က်ေနာ္ေနရမွာအမ်ားဆံုး ဆယ္နွစ္ကေန ဆယ့္ငါးနွစ္အတြင္းပါပဲ။
တကယ္လို ့သခင္သာစြန္ ့ပစ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ တအားခံစားရမွာပါ။

(၁၀)က်ေနာ္ အိုမင္းမစြမ္းျဖစ္လာျပီး မလွဳပ္ရွားနိုင္ေတာ့တဲ့အခါ က်ေနာ့္ေဘးမွာေနေပးပါသခင္။
ဒါက်ေနာ့္ေနာက္ဆံုး ေတာင္းဆိုခ်က္ပါ။
က်ေနာ္ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ က်ေနာ့္ကိုမေမ့ပါနဲ ့သခင္၊ က်ေနာ္ သခင့္ကို သစၥာရိွရိွခ်စ္ခဲ့ပါ့မယ္။

(10 promises to my dog ဆိုတဲ့ ဂ်ပန္ဇာတ္လမ္းထဲမွာပါတဲ့ စာသားေလးေတြဘာသာျပန္ၾကည့္တာပါ)

ယဥ္ ယဥ္ေႏွာင္း(ဘဝစာမ်က္ႏွာ) , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

0 comments:

Post a Comment