Pages

Thursday, January 9, 2014

ဆုိင္ကယ္မစီးရ ရန္ကုန္စည္ပင္နယ္နိမိတ္အတြင္း ဖမ္းဆီးထားသည့္ ဆိုင္ကယ္ ၂၆၀၀ ေက်ာ္ရွိေန

RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး စည္ပင္သာယာနယ္နိမိတ္အတြင္း ဖမ္းဆီးအေရးယူထားသည့္ ဆိုင္ကယ္ေပါင္း ၂၆,

၈၂ စီးရွိသည္ဟု အမွတ္(၂) ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕ခြဲမွဴး႐ုံးမွ ရဲအုပ္ေဇာ္မ်ိဳးထြန္းက ဇန္န၀ါရီ ၇ ရက္တြင္ မဇၩိမ
ကို ေျပာသည္။ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီမွ ဒီဇင္ဘာလအထိ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးစည္ပင္သာယာနယ္နိမိတ္
အတြင္း ဖမ္းဆီးအေရးယူထားသည့္ ဆိုင္ကယ္မ်ားတြင္ လိုင္စင္ရွိဆိုင္ကယ္ ၁၅၄၇ စီးႏွင့္ လိုင္စင္မဲ့ဆိုင္
ကယ္ ၁၁၃၅ စီး ပါ၀င္သည္။

ကေမာၻဇဘဏ္ အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီ ေျပာင္းမည္

Photo: ကေမာၻဇဘဏ္ အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီ ေျပာင္းမည္
Thursday, January 9, 2014

ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ဘဏ္ခြဲအမ်ားဆုံး ဖြင့္လွစ္လ်က္ရွိသည့္ ထိပ္တန္း ဘဏ္တစ္ခု ျဖစ္ေသာ ကေမာၻဇဘဏ္ကို အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီအျဖစ္ ေျပာင္းလဲသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းဘဏ္ ဒုတိယဥကၠ႒ ဦးသန္းလြင္က ေျပာၾကားသည္။

ယင္းသို႔ ေျပာင္းလဲႏိုင္ရန္ ဘဏ္၏ စာရင္းအင္းမ်ား၊ ဖြဲ႕စည္းပုံမ်ားစသည့္ ေျပာင္းလဲရမည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအတြက္ သုေတသန ျပဳလုပ္လ်က္ ရွိေၾကာင္း ၎ထံမွ သိရသည္။

အမ်ားပိုင္ ေျပာင္းလဲရန္အတြက္ အကူအညီေပးမည့္ အဖြဲ႕အစည္း မ်ားကိုလည္း KPMG ကဲ့သို႔ ကမာၻ႔အဆင့္ရွိသည့္ နာမည္ႀကီး အဖြဲ႕မ်ားထဲမွ ေ႐ြးခ်ယ္သြားရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း ၎ကရွင္းျပသည္။
ထူးကုမၸဏီ အုပ္စုပိုင္ အာရွစိမ္းလန္းမႈ ဖြံ႕ၿဖဳိးေရးဘဏ္သည္လည္း ယမန္ႏွစ္ အတြင္းက အမ်ားပိုင္ဘဏ္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ ဖြဲ႕စည္းခဲ့သည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ သမဝါယမဘဏ္၊ ပထမ ပုဂၢလိကဘဏ္ႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံသား မ်ား ဘဏ္မ်ားမွာ အမ်ားပိုင္ဘဏ္မ်ား ျဖစ္သည္။

လာမည့္ႏွစ္မ်ားတြင္ ဘဏ္အမ်ားစု အမ်ားပိုင္ဘဏ္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ ဖြဲ႕စည္းလာၿပီး ဘဏ္မ်ားအတြက္ အရင္းအႏွီးမ်ား တိုးပြားလာေစရန္ ရွယ္ယာမ်ား ေရာင္းခ်သြားမည့္ အလားအလာမ်ား ရွိေၾကာင္း ဘဏ္လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက ေျပာဆိုေနၾကသည္။

ကေမာၻဇဘဏ္သည္ ဦးေအာင္ကိုဝင္း ပိုင္ဆိုင္သည့္ ကေမာၻဇ စီးပြားေရး အုပ္စုအတြင္းမွ ေငြေၾကးဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းတစ္ခု ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ ဘဏ္ေလာကတြင္ အဆင့္ျမင့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားေပးကာ ထိပ္တန္းမွ ရပ္တည္ေနသည့္ ဘဏ္ျဖစ္သည္။

ကေမာၻဇ လုပ္ငန္းအုပ္စုသည္ ကေမာၻဇ ေလေၾကာင္းလိုင္း၊ ကေမာၻဇ အာမခံလုပ္ငန္းႏွင့္ သတၱဳတူးေဖာ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကိုလည္း လုပ္ကိုင္လ်က္ ရွိသည္။

The Voice Weekly


RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ဘဏ္ခြဲအမ်ားဆုံး ဖြင့္လွစ္လ်က္ရွိသည့္ ထိပ္တန္း ဘဏ္တစ္ခု ျဖစ္ေသာ ကေမာၻဇဘဏ္ကို အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီအျဖစ္ ေျပာင္းလဲသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းဘဏ္ ဒုတိယဥကၠ႒ ဦးသန္းလြင္က ေျပာ
ၾကားသည္။

မႏၱေလးၿမိဳ႕ေစ်းခ်ဳိအနီး လုပ္ငန္းလိုင္စင္မရွိဘဲ ခရီးသည္ယာဥ္အျဖစ္ ေျပးဆြဲသည့္ လိုက္ထရပ္မ်ား အေရးယူမည္

RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
မႏၱေလးၿမိဳ႕ေစ်းခ်ဳိအနီး ၈၄ လမ္းမတြင္ လုပ္ငန္းလိုင္စင္မရွိဘဲ နံပါတ္အနက္ျဖင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္အ ျဖစ္ ေျပးဆြဲေနသည့္ လိုက္ထရပ္ယာဥ္ ၆၆၅ စီးကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ဇန္န၀ါရီ ၁ ရက္မွ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီ ၃ ရက္အထိ စစ္ေဆးအေရးယူ ဒဏ္႐ိုက္ခဲ့ေၾကာင္း မႏၱေလးတုိင္းေဒသႀကီး ပုိ႔ေဆာင္ေရးစီမံကိန္းဦးစီး ဌာနမွ တုိင္းဦးစီးမွဴး ဦးေဇာ္၀င္းႏုိင္က ေျပာသည္။

ျမန္မာတိုင္း (မ္) ကို ဖ်က္သိမ္းရန္ ေလွ်ာက္ထားမႈ ပလပ္ခံရ

RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
ျမန္မာ-အဂၤလိပ္ ႏွစ္ဘာသာျဖင့္ ျမန္မာတိုင္း (မ္) ဂ်ာနယ္ကို ထုတ္ေဝေနသည့္ Myanmar Consolidated Media ကို ဖ်က္သိမ္းရန္ အဆိုပါ ကုမၸဏီ၏ အစုရွယ္ယာ ၅၀ ေက်ာ္ ပိုင္ဆိုင္ထားသည့္ ဒါ႐ိုက္တာႏွစ္ဦးက ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အေနာက္ပိုင္းခ႐ိုင္ တရား႐ုံးသုိ႔ ေလွ်ာက္ထားမႈကို ဇန္နဝါရီလ ၇ ရက္ေန႔တြင္ အဆို

ပါ တရား႐ုံးကပလပ္လိုက္ေၾကာင္း ျမန္မာတိုင္း (မ္) ဂ်ာနယ္၏ အႀကီးတန္း စာတည္းမွဴး ဦးေမာင္ေသြးသစ္
က ေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းပိုင္း တခ်ိဳ႕ ပ်က္စီး

Photo: ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းပိုင္း တခ်ိဳ႕ ပ်က္စီး
Thursday, January 9, 2014

စစ္အစုိးရ တည္ေဆာက္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမတြင္ ကြန္ကရစ္လမ္းပိုင္း ေနရာတခ်ိဳ႕ အက္ကြဲျခင္း၊ ကြန္ ကရစ္မ်ား ပတ္ၾကားအက္လာျခင္းႏွင့္ လမ္းေဘးေျမသားေဘာင္ ၿပိဳက်မႈမ်ား ရွိေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း၊ မႏၲေလး ႏွင့္ ျပင္စည္လမ္းခဲြ (ျမင္းၿခံ)ေနရာ၊ မိုင္တိုင္အမွတ္ ၃၃၈ မိုင္ ၁ ဖာလုံ ေနရာတြင္ ကြန္ ကရစ္မ်ား အက္ကြဲေနျခင္း၊ လမ္းေဘး ေျမသားေဘာင္မ်ား အက္ကြဲၿပိဳက်ေနျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚေနေသာ ဓာတ္ပုံတခ်ဳိ႕ လူမႈကြန္ ရက္ေပၚတြင္ ေရာက္ရွိလာၿပီး ယင္းသုိ႔ လမ္းပုိင္းပ်က္စီးမႈတခ်ဳိ႕ရွိေနျခင္းမွာ မွန္ကန္ေၾကာင္း ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမွ အင္ဂ်င္နီယာမႉးႀကီး ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ရွင္းျပသည္။

အက္ကဲြမႈမ်ားျဖစ္ေနသည့္ လမ္းပိုင္းေနရာသည္ ဖေယာင္းေျမသားျဖစ္ေနသည့္အတြက္ မိုးရြာျခင္း၊ ေနပူျခင္းမ်ား ျဖစ္လာပါက ေျမ သားၾကြတက္လာသည့္ လကၡဏာရွိေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ တာဝန္ရွိသူမ်ား အေနျဖင့္ အေျဖရွာလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။

“ကြန္ကရစ္လမ္းဆိုတာက ပတ္ၾကားအက္တာေလး အနည္းငယ္ေတာ့ ျဖစ္တတ္ေပမယ့္ အႏၲရာယ္ျဖစ္ေလာက္တဲ့အထိ ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး၊ အဲဒီ လိုပတ္ၾကားအက္ေတြ ျဖစ္လာရင္လည္း လမ္းသားကို ျပန္ၿပီးဖာေထးတာ၊ ကြန္ကရစ္ ျပန္အုပ္တာေတြ လုပ္ တယ္”ဟု အင္ဂ်င္နီယာမႉးႀကီး ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ဧရာဝတီ သို႔ ေျပာသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ လမ္းပုိင္းဆုိင္ရာ လိုအပ္ခ်က္မ်ားရွိေနသည့္အေပၚ ၀န္ခံေျပာဆုိလုိက္ၿပီး လုိအပ္ခ်က္မ်ား ရွိေနေၾကာင္း၊ လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းရန္အတြက္ နည္းပညာပိုင္းလိုအပ္ခ်က္သာမက ေငြေၾကးလိုအပ္ခ်က္မ်ားလည္း ရွိေနေၾကာင္း၊ လက္ရွိ အကူအညီေပးမည္ဟု ဆိုထားသည့္ အဖဲြ႔အစည္းတခ်ိဳ႕၏ အျမန္လမ္းအေပၚ စစ္ေဆး ေတြ႔ရွိခ်က္မ်ားကိုလည္း ေစာင့္ၾကည့္ ေနေၾကာင္း ဦၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ဆုိသည္။

“က်ေနာ္တို႔က လမ္းကိုကားေမာင္းလို႔ရေအာင္ စထားတဲ့ အဆင့္မွာပဲ ရွိေသးတယ္၊ လမ္းထိန္းသိမ္းမႈဆုိင္ရာ အရည္အေသြးေတြ ျမွင့္ တင္ဖို႔ကေတာ့ အမ်ားႀကီးလိုေနေသးပါတယ္၊ သတ္မွတ္အရိွန္နဲ႔ ကားကိုေမာင္းႏွင္လုိ႔ရေအာင္ လမ္းခင္းေပးထား႐ုံပဲ ရွိပါေသး တယ္”ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း မိုင္တိုင္ ၂၀၂ မွ ၃၆၃ မိုင္အထိ အျမန္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရး တာ၀န္ယူထားသည့္ အင္ဂ်င္နီယာ မႉး ဦးျပည့္ၿဖိဳးဆယ္က“ပုံမွန္အရွိန္နဲ႔ ေမာင္းေနတဲ့ ကားေတြကေတာ့ ျပႆနာမရွိဘူး၊ ဒါေပမယ့္ အရွိန္လြန္ေမာင္းေနတဲ့ ကားေတြအတြက္ေတာ့ အႏၱရယ္ရွိႏုိင္တယ္၊ ၈ လမ္းသြားလမ္းမႀကီး ၿပီးစီးသြားတဲ့အခ်ိန္ ေရာက္ရင္ေတာ့ လမ္းပ်က္စီးမႈျပႆနာေတြ ရွိေတာ့ မွာ မဟုတ္ဘူး၊ ၂ လမ္းသြားပဲ ျဖစ္ေနေသးေတာ့ အဲဒီ ျပႆနာေတြ ျဖစ္ေနတာ”ဟု ေျပာဆုိသည္။

အေမရိကန္ အကူအညီေပးေရး အဖြဲ႕(USAID) က အျမန္လမ္းမႀကီး ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းရာတြင္ အကူအညီေပးမည္ဟု ကတိေပး ထား ခဲ့ေသာ္လည္း လမ္းသားစစ္ေဆးမႈ တႀကိမ္ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီးခ်ိန္္မွစ၍ ယခုအခ်ိန္အထိ အေၾကာင္းျပန္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း၊ ဂ်ပန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ေရး ေအဂ်င္စီ(JICA) က ဂ်ပန္အစိုးရအစီအစဥ္ျဖင့္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ အျမန္ လမ္းမႀကီး၏ လမ္းအရည္အေသြးစစ္ေဆးမႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ ေရး လုပ္ငန္းမွ သိရသည္။

“သူတို႔ေတြရဲ႕ ေလ့လာစစ္ေဆးခ်က္ေတြကို စာတမ္းေတြလုပ္ၿပီးမွ အျမန္လမ္းႀကီးအတြက္ ႏုိင္ငံတကာအကူအညီ ေတာင္းဖို႔၊ ေခ်းေငြယူဖို႔ စတဲ့ ကိစၥေတြကို ဆက္လုပ္ရမွာပါ၊ လက္ရွိအထိေတာ့ လုပ္ရမယ့္လုပ္ငန္းေတြကို ေလ့လာ ေနတုန္းပဲ”ဟု ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္ က ေျပာသည္။

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ပညာရွင္မ်ား၏အဆုိအရ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမသည္ လမ္းသားေကာင္းမြန္မႈ ၇၅ ရာခိုင္ႏႈန္းရွိၿပီး ၁၉ ရာခိုင္ႏႈန္း မွာ အနည္းငယ္ဆိုးရြားေသာ အဆင့္ရွိကာ ၆ ရာခိုင္ႏႈန္းက လမ္းသားနိမ့္က်မႈအပိုင္းတြင္ လိုုအပ္ခ်က္အမ်ားဆုံး ရွိေနသည္ဟု သုံးသပ္ထားေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ယမန္ႏွစ္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ အင္ဂ်င္နီယာအသင္း၌ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ အျမန္လမ္းဆိုင္ရာ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ အျမန္လမ္းမႀကီးကို ၈ လမ္းသြားအျဖစ္ အျမန္ဆုံးတည္ေဆာက္သြားရန္၊ လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈမ်ားလုပ္ရန္ စသည့္ တိုးတက္မႈပိုင္းဆိုင္ရာမ်ားကို အေလးေပးေဆြးေႏြးထားၾကေသာ္လည္း အျမန္လမ္းမကုိ ၈ လမ္းသြားလမ္းမႀကီး ေဖာက္လုပ္ရန္မွာ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ႏွစ္ကုန္ခ်ိန္အထိ ျဖစ္ႏုိင္ေခ်မရွိေသး ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမကို စစ္အစုိးရက ေဖာက္လုပ္ခဲ့ရာတြင္ ရန္ကုန္–ေနျပည္ေတာ္ အျမန္လမ္းပိုင္းကို ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာ ၁၀ ရက္တြင္ စတင္ေဖာက္လုုပ္ၿပီး ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လ ၃ ရက္တြင္ အၿပီးသတ္ကာ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လ ၂၅ ရက္တြင္ စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ ေပးခဲ့သည္။

ေနျပည္ေတာ္–မႏၱေလး အျမန္လမ္းပိုင္းကို ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လတြင္ စတင္ေဖာက္လုပ္ၿပီး ၂၀၁၁ ခု ဒီဇင္ဘာလ အစပိုင္းတြင္ အၿပီး သတ္ကာ ဒီဇင္ဘာလ ၂၃ ရက္တြင္ စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳခဲ့သည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းတြင္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လကေန ၂၀၁၃ ဧၿပီလ အထိ ယာဥ္စီးေရ စုစုေပါင္း ၁၁ သိန္း ေက်ာ္ ျဖတ္ သန္း သြားလာခဲ့ၿပီး ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ ၄၃၂ မႈ၊ ေသဆုံးသူ ၂၁၆ ဦး၊ ထိခုိက္ဒဏ္ရာ ရသူ ၆၇၈ ဦး ရွိခဲ့ေၾကာင္း၊ ယာဥ္တုိက္မႈ မ်ားတြင္ ယာဥ္ေမာင္း ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ ၃၀၅ မႈ၊ ယာဥ္ခြ်တ္ယြင္းမႈ ၁၁၀ ၊ ခရီးသည္ ေပါ့ဆမႈ ၂ မႈ ႏွင့္ တျခား အေၾကာင္းအရာမ်ားေၾကာင့္က ၁၁ မႈျဖစ္ပြားေၾကာင္း အစုိးရ၏ တရား၀င္ထုတ္ျပန္ခ်က္မ်ား အရ သိရွိရသည္။

ဧရာ၀တီ
ကြဲအက္ေနသည္ကိုေတြ႕ရသည့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး လမ္းပိုင္း တေနရာ(ဓာတ္ပုံ – Car Market in Myanmar / Facebook)
ကြဲအက္ေနသည္ကိုေတြ႕ရသည့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး လမ္းပိုင္း တေနရာ(ဓာတ္ပုံ – Car Market in Myanmar / Facebook)
RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
စစ္အစုိးရ တည္ေဆာက္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမတြင္ ကြန္ကရစ္လမ္းပိုင္း ေနရာတ
ခ်ိဳ႕ အက္ကြဲျခင္း၊ ကြန္ ကရစ္မ်ား ပတ္ၾကားအက္လာျခင္းႏွင့္ လမ္းေဘးေျမသားေဘာင္ ၿပိဳက်မႈမ်ား ရွိေန
ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ေမာ္ဒယ္လ္ႏွင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ဆန္းသစ္လႏွင့္ ေတြ႕ဆုံျခင္း

Photo: ေမာ္ဒယ္လ္ႏွင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ဆန္းသစ္လႏွင့္ ေတြ႕ဆုံျခင္း
Thursday, January 9, 2014

ျမန္မာသံ ေတးသံရွင္ ေမ႐ြက္ဝါ၏ သမီးျဖစ္သူ ေမာ္ဒယ္လ္ႏွင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ဆန္းသစ္လႏွင့္ ေတြ႕ဆုံၿပီး အႏုပညာေလာကသို႔ စတင္ဝင္ေရာက္ခဲ့ပုံ၊ ေမာ္ဒယ္လ္ေလာကႏွင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေလာကတြင္ သူမ၏ အႏုပညာ လႈပ္ရွားမႈမ်ား၊ အြန္လိုင္းေပၚရွိ တခ်ဳိ႕ေမာ္ဒယ္လ္မ်ား၏ ဓာတ္ပုံမ်ားအေပၚ သူမ၏ အျမင္တို႔ကို The Voice က ေမးျမန္းထားျခင္း ျဖစ္သည္။ 

Voice : ေရႊ FM ေလးႏွစ္ျပည့္ပြဲမွာ ဝါဆိုမိုးဦး၊ မာရီနာတို႔နဲ႔ ေပါင္းၿပီး သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို အကေတြနဲ႔တြဲၿပီး ေဖ်ာ္ေျဖသြားတာ ပရိသတ္ေတြ ႀကဳိက္ၾကတယ္ေလ။ ဒီသီခ်င္းေလးကို ဆန္းသစ္လတို႔ သုံးေယာက္ေပါင္းၿပီး ဘယ္လို ဖန္တီး ျဖစ္သြားတယ္ဆိုတာ ေျပာျပေပးပါဦး။

STL : အဲဒီသီခ်င္းေလးကိုဆိုဖို႔ 
Bo Bo Music Productionက ကိုဘိုဆန္းက ညီမတို႔ သုံးေယာက္ကို စၿပီးကမ္းလွမ္းတာပါ။ ဘယ္လိုပုံစံမ်ဳိးနဲ႔ တင္ဆက္မလဲ ဆိုတာကိုလည္း သူပဲ Idea ထုတ္ေပးခဲ့တာပါ။ အကကိုေတာ့ ညီမတို႔ သုံးေယာက္လုံးကို ယူေရနီယမ္အဖြဲ႕က ကိုေဇယ်ာနဲ႔ မခိုင္ေလးက သင္ေပးတာပါ။ ပရိသတ္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဒီသီခ်င္းေလးကိုေရာ ညီမတို႔ သုံးေယာက္ရဲ႕ ေဖ်ာ္ေျဖ တင္ဆက္မႈကိုပါ ႀကဳိက္ၾကတယ္လို႔ ျပန္ၾကားရတဲ့အတြက္ ႀကဳိးစားရက်ဳိး နပ္တာေပါ့ေနာ္။

Voice : မိခင္ျဖစ္တဲ့ ေမ႐ြက္ဝါက ဂီတေလာကမွာ နာမည္ေက်ာ္ၾကားခဲ့တဲ့ ေတးသံရွင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေပမယ့္ ဆန္းသစ္လကိုေတာ့ ဂီတဘက္မွာ လႈပ္ရွားတာ သိပ္မေတြ႕ရဘူးေနာ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ ေတာ့ ဂီတဘက္မွာ လႈပ္ရွားဖို႔ စီစဥ္ထားတာ ရွိလား။

STL : ဂီတနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ညီမစီးရီးထုတ္ဖို႔ စီစဥ္ထားတာ ရွိပါတယ္။ အႏုပညာ ေလာကထဲ စဝင္လာကတည္းက သီခ်င္းဆိုမယ္ဆိုတဲ့ ရည္႐ြယ္ခ်က္နဲ႔ ညီမဝင္ခဲ့တာပါ။ ဒါေပမဲ့ အဆိုဘက္ကို ေသခ်ာမလုပ္ျဖစ္ဘဲ Photo Model ဘက္ကို ေရာက္သြားတာေပါ့ေနာ္။ ညီမရဲ႕ အဓိက ဝါသနာျဖစ္တဲ့ အဆိုဘက္ကိုေတာ့ ညီမ ျပန္လုပ္ျဖစ္မွာပါ။

Voice : စီးရီးမွာက်ေတာ့ အေမလို ျမန္မာသံေတြပဲ ဆိုမွာလား။ ဒါမွမဟုတ္ ဘယ္လို သီခ်င္းအမ်ဳိးအစားေတြကိုဆိုဖို႔ စိတ္ကူးထားလဲ။

STL : ညီမ အေမကေတာ့ စတီရီယိုနဲ႔ မိုႏို ႏွစ္လိုင္း ဆိုခဲ့တာေပါ့။ အေမက ျမန္မာသီခ်င္းေတြလည္း အမ်ားႀကီး ဆိုခဲ့တယ္ေလ။ ညီမက်ေတာ့ ျမန္မာ သီခ်င္းလိုင္းဘက္ကို မသြားဘူး။ အခုေခတ္လူငယ္ေတြ ဆိုေနၾကတဲ့ Pop သီခ်င္းအခ်ဳိေလးေတြပဲ ဆိုသြားမွာပါ။ တစ္ကိုယ္ေတာ္ စီးရီးကိုေတာ့ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ထဲမွာ ထြက္ႏိုင္ေအာင္ေတာ့ ႀကဳိးစားမွာပါ။ အခုေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ အတြဲေခြေတြမွာ ပါဝင္ သီဆိုျဖစ္ေနပါတယ္။

Voice : ဂီတကိုပိုၿပီး ဝါသနာပါတယ္ ဆိုေပမယ့္ ေမာ္ဒယ္လ္ ေလာက ဘက္မွာ ပိုၿပီး လႈပ္ရွားျဖစ္သြားတာ ဘာေၾကာင့္လဲ။

STL : ညီမအစတုန္းကေတာ့ အႏုပညာ ေလာကကို သီခ်င္းဆိုဖို႔ ဝင္ခဲ့တယ္။ မာစတာ သႀကၤန္ေခြမွာလည္း သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ဝင္ဆို ခဲ့ေသးတယ္။ သီခ်င္းဆိုတဲ့ဘက္ကို ေသခ်ာ မလုပ္ျဖစ္ေသးခင္မွာ ညီမ Photo Model ေမာ္ဒယ္လ္ၿပဳိင္ပြဲမွာ ဝင္ၿပဳိင္ၿပီး ဆုရသြားခဲ့တယ္။ အဲဒီေနာက္ပိုင္းမွာ ေမာ္ဒယ္လ္႐ိႈးပြဲေတြ ေလွ်ာက္၊ မဂၢဇင္း ဓာတ္ပုံေတြ ႐ိုက္ျဖစ္ရင္း ေမာ္ဒယ္လ္ဘက္ကို ပိုလႈပ္ရွား ျဖစ္ခဲ့တာပါ။ 

Voice : ဇာတ္ကားေတြက်ေတာ့ ဘယ္ႏွကားေလာက္ ႐ိုက္ၿပီးသြားၿပီလဲ။ ကိုယ့္ရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ပရိသတ္ေတြဆီက ဘယ္လို ေဝဖန္သံေတြ ၾကားရလဲ။

STL : ညီမက ကာလာစုံ Lesson ဆိုတဲ့ ႐ုပ္ရွင္ကားႀကီး တစ္ကားနဲ႔ ဗီဒီယို ဇာတ္ကား ငါးကား ႐ိုက္ထားပါတယ္။ ညီမရဲ႕ ပထမဆုံး ဇာတ္ကားျဖစ္တဲ့ ကိုမိုးေအာင္ရင္နဲ႔ ႐ိုက္ထားတဲ့ ကားကေတာ့ ထြက္ေနၿပီ က်န္တဲ့ကားေတြက မထြက္ေသးေတာ့ ပရိသတ္ေတြရဲ႕အသံကို သိပ္ၿပီးမၾကားရ ေသးဘူးရွင့္။

Voice : ဆန္းသစ္လက ေမာ္ဒယ္လ္အျပင္ အခုဆို သ႐ုပ္ေဆာင္ပါ လုပ္ေနၿပီေလ။ ဒီမတူညီတဲ့ အႏုပညာ နယ္ပယ္ႏွစ္ခုမွာ ဘယ္အလုပ္ကို လုပ္ရတာ ပိုေပ်ာ္လဲ။

STL : ညီမက Photo Model အလုပ္ကို ငယ္ငယ္ကတည္းက ဝါသနာပါတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ အလုပ္ကေတာ့ ဝါသနာ ပါေပမယ့္ လုပ္ရမွာ ေၾကာက္တယ္။ ေၾကာက္ေပမယ့္လည္း ဝါသနာအရ ဇာတ္ကားေတြ ႐ိုက္ျဖစ္တယ္။ ဒါေပမဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ပိုင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ညီမအတြက္ သင္ယူေလ့လာ စရာေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါေသးတယ္။ ညီမက အခုေမာ္ဒယ္လ္နဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ အလုပ္ပါ လုပ္ေနေပမယ့္ ဒီအလုပ္ေတြက အသက္အ႐ြယ္ ကာလအပိုင္းအျခားနဲ႔ လုပ္ရတာေလ။ သီခ်င္းဆိုတဲ့ အလုပ္ကေတာ့ ကိုယ့္မွာ အသံရွိေနသေ႐ြ႕ ဆိုလို႔ရတယ္ေလ။ ပရိသတ္ကလည္း ကိုယ့္သီခ်င္းေတြ ေကာင္းေနသေ႐ြ႕ လက္ခံေနမွာပဲ။ အဲဒီအတြက္ သီခ်င္းဆိုတဲ့ အလုပ္ကိုေတာ့ ညီမတစ္သက္လုံး လုပ္သြားမယ္လို႔ ဆုံးျဖတ္ထားပါတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္နဲ႔ ေမာ္ဒယ္လ္ အလုပ္ကေတာ့ ပရိသတ္ရဲ႕ အားေပးမႈအေပၚ မူတည္ပါတယ္။ 

Voice : မဂၢဇင္း၊ ဂ်ာနယ္ေတြမွာပါတဲ့ ဆန္းသစ္လရဲ႕ ဓာတ္ပုံေတြက ဆြဲေဆာင္မႈ ရွိတယ္ေလ။ ဓာတ္ပုံ႐ိုက္တဲ့အခါမွာ Mood ဘယ္လို သြင္းျဖစ္လဲ။

STL : ညီမဓာတ္ပုံ စ႐ိုက္တုန္းကေတာ့ ဘယ္လို Mood သြင္းရလဲဆိုတာ မသိဘူး။ ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့ ဓာတ္ပုံဆရာေတြက မ်က္လုံးကို ဘယ္လို ၾကည့္ရတယ္ ဆိုတာ သင္ေပးတယ္။ ဓာတ္ပုံဆရာ ဦးပီတာဆိုလည္း မ်က္လုံး အေနအထားေတြ၊ ခႏၶာကိုယ္ အေနအထားေတြ ဘယ္လိုထားရမလဲဆိုတာ သင္ေပးတယ္။ ကိုယ္႐ိုက္ရမယ့္ ပုံစံက Hot တဲ့ပုံစံလား၊ ေအးတဲ့ပုံစံလား၊ Cute ျဖစ္တဲ့ ပုံစံလားဆိုတာေပၚ မူတည္ၿပီး ဝတ္စားဆင္ယင္မႈပိုင္းနဲ႔ မ်က္လုံး အေနအထား ဘယ္လို ထားရမယ္ဆိုတာ ညီမကိုယ္တိုင္လည္း စဥ္းစားၿပီး လုပ္ျဖစ္ပါတယ္။

Voice : ေမာ္ဒယ္လ္႐ိႈးေတြ ေလွ်ာက္တဲ့အခါ၊ ဓာတ္ပုံေတြ ႐ိုက္တဲ့အခါ အဝတ္အစားပိုင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကိုယ္မဝတ္ခ်င္တဲ့ ပုံစံမ်ဳိးေရာရွိလား။

STL : အဝတ္အစားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အရမ္းႀကီး သ႐ုပ္ပ်က္တဲ့ ပုံစံမ်ဳိးမဟုတ္ရင္ေတာ့ ညီမဝတ္ပါတယ္။ ညီမကိုယ္တိုင္လည္း အတိုဝတ္တာ သေဘာက်ေတာ့ အတိုေတြလည္း ဝတ္ျဖစ္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ဝတ္တဲ့ အဝတ္အစားက လုံၿခံဳမႈရွိဖို႔နဲ႔၊ ကိုယ့္ရဲ႕အက်င့္သိကၡာကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္ဖို႔ပဲ လိုပါတယ္။ အဝတ္အစား ဝတ္တာတစ္ခုထဲကို ၾကည့္ၿပီး လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ကိုယ္က်င့္တရားကို ဆုံးျဖတ္လို႔ မရဘူးေလ။ ညီမတို႔က ေမာ္ဒယ္လ္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ႐ိႈးပြဲ ေတြမွာ၊ ဓာတ္ပုံ႐ိုက္တဲ့အခါမွာ အဝတ္အစားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေ႐ြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ မရွိဘူး။ ေပးလာတဲ့ အေျခအေနေပၚမွာ အေကာင္းဆုံး လုပ္ျပႏိုင္ဖို႔က ကိုယ့္တာဝန္ေလ။ ပရိသတ္ရဲ႕ မ်က္လုံးထဲမွာ ႐ိုင္းသလို ျဖစ္သြားတယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ဒါကိုအႏုပညာ သက္သက္လို႔ပဲ ေတြးေပးပါလို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

Voice : ေမာ္ဒယ္လ္တစ္ေယာက္၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ ဖက္ရွင္ပိုင္းကို ဘယ္လို ဂ႐ုစိုက္ျဖစ္လဲ။

STL : ညီမက ဖက္ရွင္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ႐ိုး႐ိုးရွင္းရွင္း ပုံစံေလးေတြ ႀကဳိက္တယ္။ စကပ္အတို၊ ေဘာင္းဘီ အတိုေလးေတြ ဝတ္ရတာ သေဘာက်တယ္။ အဝတ္အစား ဒီဇိုင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ညီမရဲ႕ ဒီဇိုင္နာ စိုးစိုးဉာဏ္နဲ႔ တိုင္ပင္ၿပီး ခ်ဳပ္ျဖစ္ပါတယ္။

Voice : တခ်ဳိ႕ေမာ္ဒယ္လ္ေတြက အြန္လိုင္းေပၚမွာ ဓာတ္ပုံေတြ႐ိုက္ၿပီး တင္ၾကတယ္။ တခ်ဳိ႕ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ ကိုက္ညီမႈ မရွိတဲ့ ပုံေတြကိုေရာ ဆန္းသစ္လ ဘယ္လိုျမင္လဲ။

STL : ဆိုးဆိုးဝါးဝါး ပုံစံမ်ဳိးေတြနဲ႔ ညီမကို ဓာတ္ပုံ႐ိုက္ဖို႔ ကမ္းလွမ္းလာရင္ေတာ့ ညီမ႐ိုက္ျဖစ္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ညီမ ကိုယ္တိုင္လည္း ျမန္မာမိန္းကေလး တစ္ေယာက္ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ျမန္မာမ်က္စိနဲ႔ အျမင္တင့္တယ္တဲ့ ပုံမ်ဳိးေတြပဲ ႐ိုက္ျဖစ္ပါတယ္။ ညီမပုံေတြ တင္တဲ့အခါမွာလည္း ကိုယ့္ဘာသာ ဖုန္းနဲ႔႐ိုက္ၿပီး တင္တာရွိသလို၊ ဓာတ္ပုံ ဆရာေတြက Facebook မွာ Tag လုပ္ၿပီး တင္ေပးၾကတာေတြလည္း ရွိတယ္။ သက္သက္ႀကီး သြား႐ိုက္ၿပီး အြန္လိုင္းေပၚ တင္တဲ့ပုံမ်ဳိးေတာ့ မရွိပါဘူး။

Voice : ဆန္းသစ္လကို အားေပးေနၾကတဲ့ ပရိသတ္ေတြ အတြက္ ေျပာခ်င္တာေတြရွိရင္ ေျပာေပးပါဦး။

STL : ညီမကို မသိေသးတဲ့ ပရိသတ္ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ သိတဲ့ ပရိသတ္ေတြကလည္း Facebook ကေနတစ္ဆင့္ သိသြားၾကတာ မ်ားပါတယ္။ ညီမအႏုပညာ အလုပ္ေတြ အမ်ားႀကီး လုပ္ထားပါတယ္။ ညီမ႐ိုက္ထားတဲ့ ကားေတြ ထြက္လာရင္လည္း အားေပးၾကပါ။ ေဝဖန္ေပးၾကပါ။ ညီမဘက္ကလည္း အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ေအာင္ ဆက္လက္ ႀကဳိးစားသြားမွာပါလို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

The Voice Weekly

RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
ျမန္မာသံ ေတးသံရွင္ ေမ႐ြက္ဝါ၏ သမီးျဖစ္သူ ေမာ္ဒယ္လ္ႏွင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ဆန္းသစ္လႏွင့္ ေတြ႕ဆုံၿပီး အႏု
ပညာေလာကသို႔ စတင္ဝင္ေရာက္ခဲ့ပုံ၊ ေမာ္ဒယ္လ္ေလာကႏွင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေလာကတြင္ သူမ၏ အႏုပညာ လႈပ္ရွားမႈမ်ား၊ အြန္လိုင္းေပၚရွိ တခ်ဳိ႕ေမာ္ဒယ္လ္မ်ား၏ ဓာတ္ပုံမ်ားအေပၚ သူမ၏ အျမင္တို႔ကို The Voice က ေမးျမန္းထားျခင္း ျဖစ္သည္။

အမ်ိဳးအမည္မသိရေသာ ပ်ံသန္းေနတဲ့အရာ၀တၳဳေၾကာင့္ ဂ်ာမနီမွာ ေလေၾကာင္းခရီးစဥ္ အမ်ားစု ေႏွာင့္ေႏွး၊ ဖ်က္သိမ္းခဲ့ရ

Photo: အမ်ိဳးအမည္မသိရေသာ ပ်ံသန္းေနတဲ့အရာ၀တၳဳေၾကာင့္ ဂ်ာမနီမွာ ေလေၾကာင္းခရီးစဥ္ အမ်ားစု ေႏွာင့္ေႏွး၊ ဖ်က္သိမ္းခဲ့ရ
Thursday, January 9, 2014

အမ်ိဳးအမည္မသိပ်ံသန္းေနေသာအရာ၀တၳဳ (UFO) တစ္ခုကို ေရဒါမွာ ျမင္ေတြ ့ေနရတာေၾကာင့္ ဂ်ာမနီ ေလဆိပ္ရဲ့ ေလေၾကာင္းခရီးစဥ္အမ်ားစု ေႏွာင့္ေႏွးခဲ့ရျပီး ခရီးစဥ္တစ္ခု ကုိ ဖ်က္သိမ္းလုိက္ရပါတယ္။

ဒီ အမည္မေဖာ္ႏိုင္တဲ့ ထူးဆန္းတဲ့အရာ၀တၳဳဟာ ျပီးခဲ့တဲ့ အဂၤါေန ့ညေန ၄ နာရီခြဲကေန ၉ နာရီခြဲအထိ ဘရီမင္ ေလဆိပ္ ေရဒါမွာ ေပၚလုိက္ ေပ်ာက္လုိက္ ျဖစ္ေနတာပါ။ ရဲရဟတ္ယာဥ္တစ္စင္းကို ေလထုထဲ ေစလႊတ္ျပီး အဲဒီ့အရာ၀တၳဳကို သြားေရာက္စုံစမ္းေစခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း ဒီအမည္မေဖာ္ႏိုင္တဲ့ယာဥ္ဟာ ဘာမွန္းမသိခဲ့ရဘူးလုိ ့အာဏာပုိင္ေတြက ထုတ္ေဖာ္၀န္ခံခဲ့ၾကပါတယ္။

ဂ်ာမန္ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရး ဌာန ရဲ့ ေျပာေရးဆုိခြင့္ရွိသူ Weser Kurier က “ အဲဒီအရာဟာ သာမန္ အနီေရာင္ ၊ အစိမ္းေရာင္ပုံစံမ်ိဳးပဲရွိပါတယ္။ ေဘးႏွစ္ဖက္မွာလည္း အခ်က္ျပမီးေတြကို ေတြ ့ရပါတယ္” လုိ ့ ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

မ်က္ျမင္ေတြ ့ရွိခဲ့သူတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ Dominique Hober ကလည္း ဒီအရာ၀တၳဳဟာ သူ ့အိမ္ေပၚကေန ေလးၾကိမ္တိတိ ျဖတ္ပ်ံသြားခဲ့တာကို ေတြ ့လုိက္ရတယ္လုိ ့ဆုိပါတယ္။ သူက “ ဒါဟာ ေလယာဥ္တစ္စီး နဲ ့ ပုံစံတူပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ ့မွာ အလင္းေရာင္ေတြ အမ်ားၾကီးရွိျပီး အသံလည္း ေတာ္ေတာ္ပုိက်ယ္ပါတယ္” လုိ ့ဂ်ာမန္သတင္းေထာက္ေတြကို ေျဖၾကားခဲ့ပါတယ္။

၂၀၁၄ ခုႏွစ္ အစအတြင္းမွာပဲ ကမၻာတစ္လႊားမွာ ဒီလုိ UFO လုိအရာ၀တၳဳေတြ ေတြ ့ရွိတယ္ဆုိတဲ့ အမွဳေတြ အမ်ားၾကီး ျဖစ္ေပၚခဲ့ပါတယ္။

Ref: mirror
Trend Myanmar

RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
အမ်ိဳးအမည္မသိပ်ံသန္းေနေသာအရာ၀တၳဳ (UFO) တစ္ခုကို ေရဒါမွာ ျမင္ေတြ ့ေနရတာေၾကာင့္ ဂ်ာမနီ ေလ
ဆိပ္ရဲ့ ေလေၾကာင္းခရီးစဥ္အမ်ားစု ေႏွာင့္ေႏွးခဲ့ရျပီး ခရီးစဥ္တစ္ခု ကုိ ဖ်က္သိမ္းလုိက္ရပါတယ္။

သံတမန္ဖမ္းဆီးတဲ့ကိစၥ အိႏၵိယလက္တံု႔ျပန္မႈတိုးျမႇင့္

Photo: သံတမန္ဖမ္းဆီးတဲ့ကိစၥ အိႏၵိယလက္တံု႔ျပန္မႈတိုးျမႇင့္
Thursday, January 9, 2013

နယူးေဒလီၿမိဳ႕မွာရွိတဲ့ အေမရိကန္သံ႐ုံး ကလပ္အသင္းက ကုန္သြယ္မႈဆုိင္ရာ လႈပ္ရွားမႈေတြအားလုံး ရပ္တန္႔ပစ္ဖုိ႔ အိႏၵိယအစုိးရက ေတာင္းဆုိလုိက္ပါတယ္။ ဒါဟာ အိႏၵိယသံတမန္ကုိ အေမရိကန္အစုိးရက ဖမ္းဆီး စစ္ေဆးလုိက္တဲ့ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ လက္တုံ႔ျပန္မႈေတြထဲက ေနာက္ဆုံးတစ္ခုလဲ ျဖစ္ပါတယ္။
 
သံ႐ုံးမွာရွိတဲ့ American Community Support Association မွာ သံတမန္မဟုတ္တဲ့သူေတြ အသုံးျပဳခြင့္ကုိ ဇန္န၀ါရီလ ၁၆ ရက္ေန႔ ေနာက္ဆုံးထား သတ္မွတ္လုိက္ေၾကာင္း အိႏၵိယႏုိင္ငံျခားေရး၀န္ႀကီးဌာနက ဗုဒၶဟူးေန႔မွာ ေၾကညာလုိက္တာပါ။
 
အဲဒီေနရာမွာ အရက္ဘား၊ စားေသာက္ဆုိင္၊ ေရကူးကန္၊ အားကစား ေလ့က်င့္ခန္း၊ Bowling ကစားတဲ့ေနရာနဲ႔ တျခား အပန္းေျဖစရာေတြ ဖန္တီးေပးထားတာေၾကာင့္ အေမရိကန္သံတမန္ေတြနဲ႔ အေမရိကန္ႏုိင္ငံသားေတြ ေဒၚလာေထာင္နဲ႔ေပးၿပီး အသုံးျပဳေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။
 
ဒါ့အျပင္ ယာဥ္စည္းကမ္းေဖာက္ဖ်က္တဲ့ အေမရိကန္သံတမန္ေတြအေနနဲ႔လည္း သံတမန္ကင္းလြတ္ခြင့္ ေပးထားတာကုိလည္း ျပန္လည္ ႐ုပ္သိမ္းလုိက္တဲ့အေၾကာင္း အိႏၵိယအရာရွိေတြက ေၾကညာလုိက္ပါတယ္။
 
ၿပီးခဲ့တဲ့ ဒီဇင္ဘာလ ၁၃ ရက္ေန႔တုန္းက နယူးေယာက္ၿမိဳ႕မွာ အိႏၵိယသံတမန္ Devyani Khobragade ကုိ ဖမ္းဆီးစစ္ေဆးလုိက္တဲ့ ေနာက္ဆက္တြဲအျဖစ္နဲ႔ အခုလုိ သံတမန္ေရးအရ တင္းမာမႈေတြ ဆင့္ကဲ ျဖစ္ေပၚလာတာပါ။
 
အဲဒီအိႏၵိယသံတမန္အေနနဲ႔ အိမ္ေဖာ္အျဖစ္ ေခၚလာသူကုိ သတ္မွတ္ထားတဲ့ အနိမ့္ဆုံးလစာထက္ ေလ်ာ့ၿပီး ငွားရမ္းထားတဲ့အျပင္ အဲဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ ျပည္၀င္ခြင့္ဗီစာ ေလွ်ာက္တဲ့ေနရာမွာလည္း လိမ္လည္ ေဖာ္ျပထားတယ္ဆုိတဲ့ သူ႔အေပၚ တင္ထားတဲ့ စြဲခ်က္ေတြကုိေတာ့ အဲဒီ သံတမန္ အမ်ဳိးသမီးက ျငင္းဆုိထားပါတယ္။

Eleven Media Group

RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
နယူးေဒလီၿမိဳ႕မွာရွိတဲ့အေမရိကန္သံ႐ုံးကလပ္အသင္းက ကုန္သြယ္မႈဆုိင္ရာ လႈပ္ရွားမႈေတြအားလုံး ရပ္တန္႔
ပစ္ဖုိ႔အိႏၵိယအစုိးရက ေတာင္းဆုိလုိက္ပါတယ္။ ဒါဟာ အိႏၵိယသံတမန္ကုိ အေမရိကန္အစုိးရက ဖမ္းဆီး စစ္
ေဆးလုိက္တဲ့ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ လက္တုံ႔ျပန္မႈေတြထဲက ေနာက္ဆုံးတစ္ခုလဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ၿဗိတိန္တြင္ အေမရိကန္ စစ္ရဟတ္ယာဥ္ ပ်က္က်ၿပီး အမႈထမ္း(၄)ဦးလံုး ေသဆံုး

Photo

RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
ရဟတ္ယာဥ္သည္ အနိမ့္ပ်ံ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ား ျပဳလုပ္ေနစဥ္ အဂၤါေန႔ ညပိုင္းက ပ်က္က်ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ဆက္ဆံေရးတင္းမာမႈေၾကာင့္ ဂ်ပန္ တ႐ုတ္ စီးပြားေရးထိခိုက္

Photo: ဆက္ဆံေရးတင္းမာမႈေၾကာင့္ ဂ်ပန္ တ႐ုတ္ စီးပြားေရးထိခိုက္
Thursday, January 9, 2013

တ႐ုတ္နဲ႔ ဂ်ပန္ ၂ ႏိုင္ငံၾကား ဆက္ဆံေရးေတြ ဆိုး႐ြားလာေနတာမို႔ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံက စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြဟာ ဂ်ပန္ကုမၸဏီေတြနဲ႔ စီးပြားေရး မလုပ္သင့္ဘူးလို႔ မၾကာခင္ကမွ ေကာက္ခံခဲ့တဲ့ စစ္တမ္းမွာ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။
 
ဒါဟာ တ႐ုတ္အစိုးရရဲ႕ Global Times သတင္း၊ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက Nikkei နဲ႔ ေတာင္ကိုရီးယားႏုိင္ငံက Maeil  စီးပြားေရး သတင္းစာေတြက ေကာက္ယူၾကတဲ့  ဗုဒၵဟူးေန႔ စစ္တမ္းေတြရဲ႕ ရလဒ္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။
 
တ႐ုတ္စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြအေနနဲ႔  ဂ်ပန္ကုမၸဏီေတြနဲ႔ လက္တြဲ လုပ္ေဆာင္ေနရင္ စီးပြားေရးနဲ႔ ႏိုင္ငံေရးကို ေသေသခ်ာခ်ာ ပိုင္းျခားလုပ္ႏိုင္စြမ္း မရွိဘူးလို႔ လုပ္ငန္းရွင္ ၆၀ ရာခိုင္ႏႈန္းက ဆိုပါတယ္။
 
ေတာင္ကိုရီးယား စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ေတြကလည္း အလားတူ ယံုၾကည္ၾကၿပီး သူတို႔ဟာ သံတမန္ေရး အျငင္းပြားမႈေတြ မရွိေစဖုိ႔  ဂ်ပန္နဲ႔ စီးပြားေရး လက္တြဲမလုပ္ဘဲ  ေရွာင္ရွားဖုိ႔ ႀကိဳးစားခဲ့ၾကတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
 
ဒါေပမဲ့ ဂ်ပန္စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ေတြကေတာ့ အေကာင္းျမင္တဲ့သေဘာ ေတြ႔ရပါတယ္။ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းက တ႐ုတ္နဲ႔ ေတာင္ကိုရီးယား ႏိုင္ငံေတြနဲ႔ စီးပြားေရး ဆက္ၿပီး လုပ္ဖို႔ မဲေပးခဲ့ၾကပါတယ္။
 
တ႐ုတ္နဲ႔ ေတာင္ကိုရီးယားႏုိင္ငံသား အမ်ားအျပားဟာ ဂ်ပန္နဲ႔ နယ္ေျမပိုင္ဆိုင္မႈ ဆိုင္ရာ အျငင္းပြားေနမႈနဲ႔အတူ ဂ်ပန္ရဲ႕ အတိတ္က အာဏာလႊမ္းမိုးမႈ ဆို္င္ရာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဂ်ပန္ကို ေဒါသထြက္ေနၾကတာပါ။

VOA

RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
တ႐ုတ္နဲ႔ ဂ်ပန္ ၂ ႏိုင္ငံၾကား ဆက္ဆံေရးေတြ ဆိုး႐ြားလာေနတာမို႔ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံက စီးပြားေရးလုပ္ငန္း
ရွင္ေတြဟာ ဂ်ပန္ကုမၸဏီေတြနဲ႔ စီးပြားေရး မလုပ္သင့္ဘူးလို႔မၾကာခင္ကမွ ေကာက္ခံခဲ့တဲ့စစ္တမ္းမွာ ေဖာ္ျပ
ထားပါတယ္။

ေလာ့စ္အန္ဂ်လိစ္တြင္ ရုပ္ရွင္ရိုက္ရင္း ေက်နပ္ေနသည့္ ဂၽြန္နီဒက္ပ္