Pages

Thursday, October 25, 2012

မရမ္းကုန္းၿမိဳ႕နယ္တြင္ ေဆာက္လုပ္ ဆဲငါးထပ္တိုက္ အုတ္ခဲမ်ားျပိဳက်မႈၿဖစ္ပြား

Photo: မရမ္းကုန္းၿမိဳ႕နယ္ အမွတ္(၁) ရပ္ကြက္၊ ၿမိဳ႕သစ္(၄)လမ္းရွိ ေဆာက္လုပ္ ဆဲငါးထပ္တိုက္တြင္ ယေန႔ ေအာက္တိုဘာ ၂၄ရက္၊ ေန႔လည္ ၁ နာရီခန္႔က နံရံအျဖစ္စီထားေသာ သံုးလႊာရွိအုတ္ခဲမ်ားျပိဳက်မႈေၾကာင့္ ေဘးခ်င္းကပ္ လ်က္ရွိေသာ ေနအိမ္၏ေနာက္ေဖးခန္းပ်က္စီးသြားေၾကာင္း သိရသည္။ 

အုတ္မ်ားျပဳိက်မႈေၾကာင့္ ပိမိေသာအိမ္မွ လင္မယားႏွစ္ဦးမွာ အိပ္ခန္းမွ အေျပးျမန္၍ ဒဏ္ရာမရခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ၎တို႔ကေျပာသည္။

ဓာတ္ပံု- မိုးညိဳ
ဓာတ္ပံု- မိုးညိဳ
မရမ္းကုန္းၿမိဳ႕နယ္ အမွတ္(၁) ရပ္ကြက္၊ ၿမိဳ႕သစ္(၄)လမ္းရွိ ေဆာက္လုပ္ ဆဲငါးထပ္တိုက္တြင္ယေန႔ ေအာက္
တိုဘာ ၂၄ရက္၊ ေန႔လည္ ၁ နာရီခန္႔က နံရံအျဖစ္စီထားေသာ သံုးလႊာရွိအုတ္ခဲမ်ားျပိဳက်မႈေၾကာင့္ ေဘးခ်င္း
ကပ္ လ်က္ရွိေသာ ေနအိမ္၏ေနာက္ေဖးခန္းပ်က္စီးသြားေၾကာင္း သိရသည္။ အုတ္မ်ားျပဳိက်မႈေၾကာင့္ ပိမိေသာအိမ္မွ လင္မယားႏွစ္ဦးမွာ အိပ္ခန္းမွ အေျပးျမန္၍ ဒဏ္ရာမရခဲ့ျခင္းျဖစ္
ေၾကာင္း ၎တို႔ကေျပာသည္။

7days News:


0 comments:

Post a Comment