လာမည္႔
ဇြန္လမွ စတင္၍ ပုသိမ္- ရန္ကုန္ရထားလိုင္းသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ကို
အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေတာ႔မည္ျဖစ္ေၾကာင္းျမန္မာ့မီးရထားဌာနမွ
တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးထံက သိရသည္။
ပုသိမ္-ရန္ကုန္ရထားလမ္းမွာသိမ္-ရန္ကုန္ကားလမ္းေဘး၌
တည္ရွိေသာေၾကာင့္ကားမ်ားျဖတ္သန္းရာ ျမိဳ႕မ်ားျဖစ္ေသာ ကန္ၾကီးေဒါင့္၊ ဒါးက၊
ေက်ာင္းကုန္း၊ပန္းတေနာ္ႏွင့္ ေညာင္တုန္း
ျမိဳ႕မ်ားကိုရထားျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္မည္ျဖစ္သည္။
ထိုကဲ႔သို႔ေျပးဆြဲရာ၌ အသစ္ေဖာက္လုပ္ထားသည္႔ ဗိုလ္ျမတ္ထြန္းတံတားေဘးရွိဧရာ၀တီ (ေညာင္တုန္း) တံတားအား ျဖတ္သြားမည္ျဖစ္သည္။
“ပုသိမ္ရန္ကုန္ရထားေတြကို
လာမယ့္ဇြန္လထဲမွာစျပီးေျပးဆြဲေတာ့မွာပါ၊လမ္းကေတာ့ အသစ္ေဖာက္ လုပ္ထားတဲ့
ရထားလမ္းအတိုင္းပဲဗိုလ္ျမတ္ထြန္းတံတားေဘးက ဧရာ၀တီတံတား(ေညာင္တုန္း)
ကိုျဖတ္ျပီးေျပးဆြဲသြားမွာပါ”ဟု အဆိုပါတာ၀န္ရွိသူက ေျပာသည္။
ပုသိမ္မွရန္ကုန္သို့
ယခုအခ်ိန္တြင္ပုဂၢလိကကားလိုင္းမ်ား၊၊ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းမွသေဘၤာမ်ားႏွင့္
တစ္ပတ္လွ်င္ တစ္ၾကိမ္ခန္႕ေလယာဥ္ေျပးဆြဲမႈမ်ားရွိေနခ်ိန္၌
ယခုကဲ႔သို႔ရထားလိုင္းမ်ားေျပးဆြဲရန္စီစဥ္ျခင္းျဖစ္သည္။
ပုသိမ္ရန္ကုန္ရထားေျပးဆြဲရန္အတြက္
လိုအပ္ေသာဧရာ၀တီတံတား(ေညာင္တုန္း)ကို ေညာင္တုန္းျမိဳ႕နယ္တြင္း၌
မႈလရွိျပီးသားဗိုလ္ျမတ္ထြန္းတံတားေဘးတြင္ကပ္လ်က္ႏွစ္စင္းယွဥ္
တည္ေဆာက္တည္ေဆာက္ခဲ့သျဖင့္ ေ၀ဖန္မႈမ်ားျဖင့္ ရင္ဆိုင္ခဲ့ရေၾကာင္းကိုလည္း
ေဒသခံတို႕က ဆိုသည္။
“အဓိကကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕လို ဆင္းရဲတဲ့ႏုိင္ငံမွာ ဒီလိုမ်ိဳးတံတားႏွစ္စင္းကို ယွဥ္ေဆာက္တာဟာ မျဖစ္သင့္ဘူးလို႕ေ၀ဖန္ ခဲ့ၾကတာပါ”ပုသိမ္ျမိဳ႕ခံ ကိုေအာင္ေက်ာ္စိုးက ေျပာသည္။
ပုသိမ္မွရန္ကုန္သို႔
သေဘၤာႏွင့္ခရီးသြားလွ်င္နာရီ(၂၀)ခန့္ၾကာျမင့္ေၾကာင္း စရိတ္သက္သာေသာ္လည္း
ေစ်းသက္သာေသာ္လည္း အခ်ိန္ကုန္၍ ကုန္ပစၥည္းတင္ပို႕သူမ်ားသာ ေရလမ္းခရီးအား
အဓိကအသံုးျပဳ
ေနၾကသည္။
ပုသိမ္မွရန္ကုန္
ကားလမ္းမွာ(၁၁၃)မိုင္ရွည္လွ်ားျပီး၊ ယာဥ္စီးခ က်ပ္သံုးေထာင္က်သင္႔ကာ
၃နာရီခြဲခန္႕သာ ေမာင္းႏွင္ေနရခ်ိန္ တြင္ယခုကဲ့သို႕ရထားေျပးဆြဲမႈမွာ
ကုန္ပစၥည္းသယ္ေဆာင္မႈအတြက္ ျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္းပုသိမ္ျမိဳ႕ခံတို႕က
သံုးသပ္ေနၾကသည္။
“အဓိကကေတာ့လမ္းမွာျဖတ္သြားတဲ့ျမိဳ႕ေတြကခရီးသည္ေတြအတြက္နဲ႕ကုန္ပစၥည္းတင္ပို႕မႈအတြက္ပဲျဖစ္လိမ့္မယ္ပုသိမ္ကရန္ကုန္ကိုေတာ့ကားနဲ့သြားရင္ေန့ံခ်င္းျပန္သြားလို႕ရေနေတာ့ရထားေျပးဆြဲလည္းခရီးသည္ေတြကေတာ့စီးမယ္မထင္ဘူး”ဟုပုသိမ္ျမိဳ႕ခံတစ္ဦးက သံုးသပ္ေျပာဆိုသည္။
ပုသိမ္ျမိဳ႕၌ ရထားလိုင္းမ်ားအျဖစ္ ပုသိ္မ္-ၾကံခင္းေျပးဆြဲေနေသာရထားလမ္းပိုင္းသာရွိသည္။
ၿမစ္မခသတင္း
Rangonnewsdaily
RND: :18.3.2013
RND: :18.3.2013
0 comments:
Post a Comment