Pages

Tuesday, July 9, 2013

ေတာင္ဥကၠလာစီမံကိန္းအတြင္း မူလတန္းေက်ာင္းႏွင့္ ရပ္ကြက္သားမ်ား ေျမပိုင္ဆိုင္မႈ အျငင္းပြား

ရန္ကုန္၊ ဇူလိုင္ ၉

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ေတာင္ဥကၠလာပၿမဳိ႕နယ္ (၁၄) ရပ္ကြက္ စီမံကိန္း (၁) နယ္ေျမအတြင္း အမွတ္ (၂၆) အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္းႏွင့္ ရပ္ကြက္ေန ျပည္သူမ်ားၾကား ေျမပိုင္ဆိုင္မႈ အျငင္းပြားလ်က္ရွိေၾကာင္း ရပ္ကြက္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဦးေက်ာ္စိုးဦးက The Voice သို႔ေျပာၾကားသည္။ အျငင္းပြားလ်က္ရွိေသာ ေျမေနရာသည္ ပိုင္ဆိုင္မႈဂရန္ မရွိေသးသည့္ စာသင္ေက်ာင္းဧရိယာ အတြင္း တည္ရွိၿပီး အဆိုပါ ေျမေနရာပင္လွ်င္ တပ္မေတာ္သားမိသားစုမ်ား ေနထိုင္ရန္အတြက္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလအတြင္း စလစ္ခ်ေပးခဲ့သျဖင့္ ႏိုဝင္ဘာလတြင္ အိမ္အလုံးေပါင္း ၄၅ လုံးေဆာက္လုပ္ ေနထိုင္လ်က္ရွိေၾကာင္း အဆိုပါေျမပိုင္ဆိုင္မႈ အျငင္းပြားေနသည့္ ျပႆနာကို ဝင္ေရာက္ကူညီသည့္ ေလာကနတ္ လူမႈကူညီေရးအသင္း ေကာ္မတီဝင္ ဦးသန္းႏိုင္က ရွင္းျပသည္။

“စာသင္ေက်ာင္းဘက္က ပိုင္ဆိုင္မႈျပဖို႔ ဂရန္မရွိဘူး။ လက္ရွိေနတဲ့ သူေတြမွာ စလစ္ေတြရွိၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး႐ုံးလည္း ဂရန္မရွိဘူး။ ဝန္ႀကီး ဌာနပိုင္၊ ႏိုင္ငံပိုင္ အေဆာက္အအုံေတြမွာ ပိုင္ဆိုင္မႈဂရန္ ရွိသင့္တယ္” ဟု ၎ကရွင္း ျပသည္။

အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္း ဖြင့္လွစ္၍ ကေလးငယ္မ်ားကို စာသင္ၾကားေပးေနသည္မွာ ၁၉၇၂ ခုႏွစ္မွစ၍ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္အထိ ႏွစ္ေပါင္း ၄၀ေက်ာ္ခန္႔ တည္ရွိေနေသာေၾကာင့္ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ဂရန္ကို ၿမဳိ႕႐ြာႏွင့္ အိုးအိမ္ဖြံ႕ၿဖဳိးေရး ဦးစီးဌာနသို႔ တင္ျပခဲ့ၿပီး ေက်ာင္းဂရန္အတြက္ ေငြေပးသြင္းရန္သာ က်န္ရွိေနေၾကာင္း အျငင္းပြားေနသည့္ မူလတန္းေက်ာင္းမွ မိဘဆရာအသင္းဥကၠ႒ ဦးသန္းထြန္းေအာင္က ေျပာၾကားသည္။

ေက်ာင္းပိုင္ဆိုင္သည္ ေျမေနရာသည္ ၁ ဒသမ ၇ဧက ရွိေၾကာင္း၊ လက္ရွိေဆာက္လုပ္ထားသည့္ အိမ္ ၄၀ ေက်ာ္သည္ ေက်ာင္းဧရိယာ အတြင္း တည္ရွိေၾကာင္း အဆိုပါ အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္းမွ ေက်ာင္းဆရာမတစ္ဦးက ဆိုသည္။

“ကြၽန္ေတာ္တို႔က စလစ္ရလို႔ အိမ္ေဆာက္တာ။ ေက်ာင္းဘက္က ဂရန္ရွိတယ္ဆိုရင္ အခ်ိန္မေ႐ြး ဖယ္ေပးမွာပါ” ဟု အျငင္းပြားေနေသာ ေျမေနရာတြင္ ခုနစ္လခန္႔အၾကာ အိမ္ေဆာက္လုပ္ ေနထိုင္သူ ဦးေမာင္ေအးက ေျပာၾကားသည္။

အဆိုပါ ေျမအျငင္းပြားမႈကို အစည္းအေဝးထိုင္ကာ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ရမည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ လတ္တေလာတြင္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္အေျဖကို ေျပာၾကားႏိုင္ျခင္း မရွိေၾကာင္း ေတာင္ဥကၠလာပၿမဳိ႕နယ္ ပညာေရးမွဴး႐ုံးမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ဇန္ဘို၊ ခိုင္စိုးလင္း
The Voice , RangonNewsDaily
kolatt(PBDN): 9.7.2013

0 comments:

Post a Comment