Pages

Wednesday, February 27, 2013

ကခ်င္ျပည္နယ္ ျငိမ္းခ်မ္းေရးလမ္းေလွ်ာက္အဖြဲ မိုးညွင္း ျမိဳ႕ကို ေရာက္ၿပီ

ဒီေန႕ ၂၇-၃-၂၀၁၃ က်ေနာ္တို႕ ျငိမ္းခ်မ္းေရးလမ္းေလွ်ာက္အဖြဲ႕
ကခ်င္ျပည္နယ္ မိုးညွင္း ျမိဳ႕ကို ေရာက္ပါျပီ။ ေသာင္းေသာင္းဖ်ဖ် လွိဳက္လွိဳက္လွဲလွဲ ႀကိဳဆိုႀကပါတယ္။ လမ္းတေလွ်ာက္ တျခားျမိဳ႕ေတြက ႀကိဳဆိုတာနဲ႕ ဘာေတြမ်ားကြာျခားသလဲ ဆိုတဲ႕ ေမးခြန္းကို မိုးညွင္းေဒသခံ မီဒီယာ သမားတစ္ေယာက္က က်ေနာ္႕ကို ေမးပါတယ္။ ကြာျခားပါတယ္။ ထူးျခားပါတယ္။ ရွမ္းတိုင္းရင္းသားေတြက ရွမ္းအိုးစည္ ၀ိုင္းနဲ႕ ႀကိဳဆိုတယ္။ ကခ်င္လူမ်ိဳးေတြက ရိုးရာ စတ္စံုေတြနဲ႕ ရိုးရာ ေတးသံေတြ ၊အကေတြနဲ႕ ႀကိဳႀကတယ္။ ဒါမ်ား ထူးျခားလို႕လားကြာ လို႕ ေျပာရင္လည္း ဒီထက္ ထူးျခားတာက တိုင္းရင္းသား(ကခ်င္လူမ်ိဳး)ေတြက ျငိမ္းခ်မ္းေရး လမ္းေလွ်ာက္အဖြဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ ကို ရန္ႏိူင္ထြန္း ကို ကခ်င္ရိုးရာ လြယ္အိတ္နဲ႕ ေငြဓါး လက္ေဆာင္ေပးျပီး တခမ္းတနားႀကိဳတာမို႕ ထူးျခားတယ္ လို႕ေျပာတာပါ။ 
 
စစ္ေဘးဒဏ္ခံေနရတဲ႕သူေတြမို႕ ျငိမ္းခ်မ္းေရး ကို တျခားသူေတြထက္ မက္ေမာတာဘဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ျပည္သူေတြ အားရပါးရ ႀကိဳဆိုႀကတယ္။ သူတို႕မ်က္ရည္က်တယ္။ က်ေနာ္တို႕ မ်က္ရည္က်တယ္။ ဘယ္သူေတြအတြက္မွ မထူးျခားရင္ေတာင္မွ ေျခေထာက္နဲ႕ လမ္းေလၽွ်ာက္ခဲ႕တာမဟုတ္ဘဲ ရင္ဘတ္နဲ႕ ခံစားျပီး လမ္းေလွ်ာက္ခဲ႕တဲ႕ က်ေနာ္ တို႕ အတြက္ေတာ႕ မဟာ ဆုလာဘ္ တစ္ခု ရခဲ႕ ျပီ လို႕မွတ္လိုက္ပါတယ္။ 
 
က်ေနာ္တို႕ ျပည္သူေတြအတြက္ လမ္းဆက္ေလွ်ာက္အံုးမယ္။ ဘယ္သူေတြ ဘာေျပာေျပာေပါ႕ေလ။က်ေနာ္
တို႕ ျပည္သူေတြအတြက္ လမ္းဆက္ေလွ်ာက္အံုးမယ္။ ဘယ္သူေတြ ဘာေျပာေျပာေပါ႕ေလက်ေနာ္တို႕ ျပည္
သူေတြအတြက္ လမ္းဆက္ေလွ်ာက္အံုးမယ္။ ဘယ္သူေတြ ဘာေျပာေျပာေပါ႕ေလက်ေနာ္တို႕ ျပည္သူေတြ
အတြက္ လမ္းဆက္ေလွ်ာက္အံုးမယ္။ ဘယ္သူေတြ ဘာေျပာေျပာေပါ႕ေလ

ဦး၀င္းခ်ိဳ ဆက္သြယ္ရန္ ဖံုး ၀၉-၇၃၂၀၆၈၃၈
 
 
RND: 27.2.2013
ဦး၀င္းခ်ိဳ

0 comments:

Post a Comment