Pages

Friday, February 14, 2014

ခ်စ္သူအတြက္ (ကဗ်ာ)

Happy Valentine Day မွာ ကြ်န္ေတာ္ တေယာက္ေသာသူ ကို အရမ္း လြမ္းတယ္....

ခ်စ္သူအတြက္

ဘယ္သူေတြဘာေျပာေျပာ
ဘယ္သူေတြဘာလုပ္လုပ္
ဘယ္သူေတြဘာျဖစ္ျဖစ္
ဘယ္သူေတြဘယ္လို ေျပာင္းေျပာင္း
ကြ်န္ေတာ္ ေရြးခ်ယ္ ခဲ႕တဲ႕ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္သူက
ကြ်န္ေတာ္ အတြက္
တန္ဖိုးအရွိဆံုးနဲ႕ အရွားပါးဆံုးျဖစ္ျပီး
ဘဝအတြက္ အ ေရးပါဆံုးပါ
Sweet Valentine Day ပါခ်စ္သူ။

ကဗ်ာ-ေအာင္ကိုကို

RangonNewsDaily: February . 14 .2014
ခ်စ္သူအတြက္
ဘယ္သူေတြဘာေျပာေျပာ
ဘယ္သူေတြဘာလုပ္လုပ္
ဘယ္သူေတြဘာျဖစ္ျဖစ္ဘယ္သူေတြဘယ္လို ေျပာင္းေျပာင္း

ကြ်န္ေတာ္ ေရြးခ်ယ္ ခဲ႕တဲ႕ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္သူက

ကြ်န္ေတာ္ အတြက္

တန္ဖိုးအရွိဆံုးနဲ႕ အရွားပါးဆံုးျဖစ္ျပီး

ဘဝအတြက္ အ ေရးပါဆံုးပါ

Sweet Valentine Day ပါခ်စ္သူ။

kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

0 comments:

Post a Comment