Pages

Tuesday, October 23, 2012

ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈအတြက္ ယာဥ္ထိန္းရဲမ်ား ႏွီးေႏွာပြဲျပဳလုပ္ကာ အေျဖရွာသင္႔


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းရွိ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားအား ေျဖရွင္းရန္ ယာဥ္ထိန္းရဲမ်ားအေနျဖင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို
႔မႈ ေဆြးေႏြးႏွီးေႏွာပြဲ (Traffic Congestion Seminar) မ်ား က်င္းပ၍ ထြက္ေပၚလာေသာ အေျဖကို သုေတ
သန ျပဳလုပ္ကာ အေျဖရွာသင္႔ေၾကာင္း မထသ (ဗဟို)မွ ဒုဥကၠ႒က တုိင္းေဒသႀကီးအစိုးရသို႔ အႀကံျပဳေျပာ
ဆိုသည္။

လက္ရွိ ရန္ကုန္တိုင္းတြင္ ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းမႈ၏ အဓိကအခ်က္မွာ ယာဥ္စည္းကမ္း မလိုက္နာျခင္း
ၾကာင့္ ျဖစ္သျဖင့္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားအား ထိထိေရာက္ေရာက္ အေရးယူသင့္ေၾကာင္းကိုလည္း  မထသ (ဗဟို)က ဆိုသည္။
 
 “ယာဥ္ေတြ ဘာေၾကာင့္ၾကပ္တာလဲဆိုတာ တစ္ႏိုင္ငံနဲ႔တစ္ႏိုင္ငံမတူဘူး။ ယာဥ္ေၾကာမၾကပ္တည္းေအာင္ ဘာေတြ လုပ္မလဲဆိုေတာ့ Survey စဥ္းစားမယ္။ ေျမနီကုန္းက ပိုက်ပ္တာလား၊ တာေမြက ပိုက်ပ္တာလား
။ ဘယ္အခ်ိန္ ပိတ္တာလဲ ဘယ္ေနရာမွာ ပိတ္တာလဲ အဲ့ဒါေတြကို Survey လုပ္ရမယ္။ အဲ့ဒါ Survey လုပ္
ရမွာက ယာဥ္ထိန္း ေတြရဲ႕အလုပ္ဗ်ာ။ ဟု မထသ (ဗဟို) ဒုဥကၠဌ ဦးလွေသာင္းျမင့္က ေျပာသည္။

လူဦးေရႏွင့္ ယာဥ္စီးေရ မ်ားျပားလာသည္ႏွင့္အမွ် ယာဥ္ထိန္းရဲမ်ားလည္း အင္အားတုိးျမွင့္သင့္ေၾကာင္း၊ ယာဥ္ထိန္း ရဲမ်ား၏ စြမ္းရည္ပိုမိုထိေရာက္ရန္ မီးရထားရဲ၊ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္ရဲမ်ားသကဲ့သို႔ တိုင္းေဒသႀကီး ယာဥ္စည္းကမ္း၏ တိုက္ရိုက္ ကြပ္ကဲမႈေအာက္သို႔ လႊဲေျပာင္းသင့္ေၾကာင္း ၎က ဆက္ေျပာသည္။
 
 “ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တာကို Survey လုပ္ၿပီးေတာ့မွ ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တာရဲ႕အဆင့္ေတြသတ္မွတ္မယ္။ Survey လုပ္ၿပီး ရလာတဲ့ Data ေတြနဲ႔ Seminar ဆိုတဲ့အစည္းအေ၀းေတြကို ေခၚရမယ္ဗ်ာ။ စာတန္းေလးေတြျပဳစုရမယ္။ အဲ့ဒါေတြကို ျပဳစုၿပီးေတာ့မွ အစိုးရက ဆံုးျဖတ္ၿပီးေတာ့ လုပ္ရမယ္။ ဟု ဒု-ဥကၠ႒က ဆက္ေျပာသည္။
 
 ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းပိတ္ဆို႔မႈေၾကာင့္ ခရီးသြားခ်ိန္ၾကာျမင့္ျခင္း၊ ၿမိဳ႕ျပစီးပြားေရးက်ဆင္းျခင္း၊ က်န္းမာေရးထိခိုက္မႈ မ်ားျဖစ္ေစျခင္း၊ စက္သံုးဆီကုန္က်မႈမ်ားျခင္းႏွင့္ ယာဥ္ျပဳျပင္မႈ မ်ားလာေစျခင္း၊ ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းသျဖင့္ ယာဥ္ တုိက္ခိုက္မႈ ျမင့္မားျခင္းတို႔ ပိုမိုျဖစ္ပြားေစႏိုင္ေၾကာင္းကိုလည္း သိရသည္။



တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအေနျဖင့္လည္း မထသ(ဗဟို)အား အငွားယာဥ္မ်ား စည္းကမ္းေဖာက္ဖ်က္မႈအား အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ရန္ စက္တင္ဘာလ(၂၈)ရက္ေန႔ ႏိုင္ငံေရးႏွင့္လံုၿခံဳေရးညိႇႏိႈင္းအစည္းအေ၀းတြင္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ဦးျမင့္ေဆြက တာ၀န္ေပးအပ္ခဲ့သည္။


ၿမစ္မခသတင္း
 

0 comments:

Post a Comment

 
world time