Pages

Thursday, November 7, 2013

တစ္ကိုယ္တည္းဘဝကို ေက်နပ္ေနသည့္ ဆယ္လီနာဂိုမက္ဇ္

Photo: တစ္ကိုယ္တည္းဘဝကို ေက်နပ္ေနသည့္ ဆယ္လီနာဂိုမက္ဇ္
Thursday, November 7, 2013

Popဂီတ အဆိုေတာ္မေလးသည္ ကေနဒါ လူငယ္အဆိုေတာ္ ဂ်က္စတင္ဘီဘာႏွင့္ ယခုႏွစ္ အေစာပိုင္းက လမ္းခြဲျဖစ္ခဲ့သည္။ ယင္းတို႔ႏွစ္ဦးသည္ (၂)ႏွစ္ေက်ာ္ အတူတြဲခဲ့ၿပီးမွ လမ္းခြဲျဖစ္ခဲ့ၾက
Posted on Nov 07 13 - 05:32 PM | Hits : 12
တစ္ကိုယ္တည္းဘဝကို ေက်နပ္ေနသည့္ ဆယ္လီနာဂိုမက္ဇ္

သူမအေနျဖင့္ တစ္ကိုယ္တည္း ဘဝကို ေက်နပ္ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ျဖတ္သန္းေနေၾကာင္း ဆယ္လီနာဂိုမက္ဇ္က ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကားလိုက္သည္။ Popဂီတ အဆိုေတာ္မေလးသည္ ကေနဒါ လူငယ္အဆိုေတာ္ ဂ်က္စတင္ဘီဘာႏွင့္ ယခုႏွစ္ အေစာပိုင္းက လမ္းခြဲျဖစ္ခဲ့သည္။ ယင္းတို႔ႏွစ္ဦးသည္ (၂)ႏွစ္ေက်ာ္ အတူတြဲခဲ့ၿပီးမွ လမ္းခြဲျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။ ဆယ္လီနာက ယခုအခါ တစ္ကိုယ္တည္း ဘဝတြင္ မိသားစုမ်ား၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္ ပိုမို၍ အခ်ိန္ေပး ျဖတ္သန္းလာႏုိင္ၿပီး ယင္းအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္ အားရမိေၾကာင္း ဖြင့္ဟခဲ့သည္။ အသက္(၂၁)ႏွစ္ရွိ ဆယ္လီနာက ရိုင္ယန္ေဆးခရက္စ္ႏွင့္ ေတြ႕ဆံုရာတြင္ သူမအေနျဖင့္ ခ်စ္သူရည္းစား မရွိေသာ ဘဝတြင္ ေကာင္းကြက္မ်ားကို ေတြ႕ရွိသိျမင္ေနၿပီဟု အတည္ျပဳခဲ့သည္။

"ကၽြန္မအတြက္ တကယ္ဆိုရင္ တစ္ကိုယ္တည္း ေနရတာက ပိုေတာင္ေကာင္းပါေသးတယ္။ ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္ကို ကိုယ္တိုင္အသံုးခ်ခြင့္ရွိတယ္။ ကၽြန္မမိဘေတြနဲ႔ အျပင္ထြက္လည္လို႔လည္း ရတယ္ေလ။ တစ္ေယာက္တည္း ဘဝမွာ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ပိုၿပီး ပိုင္ဆုိင္လာတယ္။ ဒီခံစားခ်က္က ခမ္းနားလြန္းပါတယ္"ဟု ဆယ္လီနာက ဖြင့္ဟခဲ့သည္။ KIIS-FM၏ အစီအစဥ္တြင္ ပါဝင္ခဲ့ရာ၌ ဆယ္လီနာက သူမသည္ အခ်စ္ေရးတြင္ အတန္ငယ္ ေရွးရိုးဆန္ေသာ ပံုစံမ်ိုးရွိေၾကာင္းလည္း ဖြင့္ဟခဲ့သည္။

Spring Breakersစတား မင္းသမီးက "ကၽြန္မက မင္းသမီးတစ္ေယာက္၊ အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနလုိ႔ေတာ့ အရမ္းႀကီး အျမင္ဆန္းသစ္ေနတယ္ မထင္ပါနဲ႔။ ကၽြန္မက နည္းနည္း ေရွးရိုးဆန္တယ္။ ကၽြန္မကို အျပင္ထြက္ လည္ဖုိ႔ ခ်ဥ္းကပ္ရဲတဲ့ ေယာက္်ားေလး တစ္ေယာက္ေယာက္ ရွိလာမွပဲ ကၽြန္မစဥ္းစားမိမွာပဲ။ ကၽြန္မကို ခ်ဥ္းကပ္ရဲတဲ့ ေယာက္်ားေလးေတြကိုေတာ့ သေဘာက်ေလ့ရွိပါတယ္"ဟုလည္း မွတ္ခ်က္ျပဳသြားသည္။

Planet Myanmar Network

RangonNewsDaily:: November . 7 .2013
သူမအေနျဖင့္ တစ္ကိုယ္တည္း ဘဝကို ေက်နပ္ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ျဖတ္သန္းေနေၾကာင္း ဆယ္လီနာဂိုမက္ဇ္က ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကားလိုက္သည္။ Popဂီတ အဆိုေတာ္မေလးသည္ ကေနဒါ လူငယ္အဆိုေတာ္ ဂ်က္စတင္ဘီဘာႏွင့္ ယခုႏွစ္ အေစာပိုင္းက လမ္းခြဲျဖစ္ခဲ့သည္။ ယင္းတို႔ႏွစ္ဦးသည္ (၂)ႏွစ္ေက်ာ္ အတူတြဲခဲ့ၿပီးမွ လမ္းခြဲျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။ ဆယ္လီနာက ယခုအခါ တစ္ကိုယ္တည္း ဘဝတြင္ မိသားစုမ်ား၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္ ပိုမို၍ အခ်ိန္ေပး ျဖတ္သန္းလာႏုိင္ၿပီး ယင္းအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္ အားရမိေၾကာင္း ဖြင့္ဟခဲ့သည္။ 
 
အသက္(၂၁)ႏွစ္ရွိ ဆယ္လီနာက ရိုင္ယန္ေဆးခရက္စ္ႏွင့္ ေတြ႕ဆံုရာတြင္ သူမအေနျဖင့္ ခ်စ္သူရည္းစား မရွိေသာ ဘဝတြင္ ေကာင္းကြက္မ်ားကို ေတြ႕ရွိသိျမင္ေနၿပီဟု အတည္ျပဳခဲ့သည္။

"ကၽြန္မအတြက္ တကယ္ဆိုရင္ တစ္ကိုယ္တည္း ေနရတာက ပိုေတာင္ေကာင္းပါေသးတယ္။ ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္ကို ကိုယ္တိုင္အသံုးခ်ခြင့္ရွိတယ္။ ကၽြန္မမိဘေတြနဲ႔ အျပင္ထြက္လည္လို႔လည္း ရတယ္ေလ။ တစ္ေယာက္တည္း ဘဝမွာ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ပိုၿပီး ပိုင္ဆုိင္လာတယ္။ 
 
 ဒီခံစားခ်က္က ခမ္းနားလြန္းပါတယ္"ဟု ဆယ္လီနာက ဖြင့္ဟခဲ့သည္။ KIIS-FM၏ အစီအစဥ္တြင္ ပါဝင္ခဲ့ရာ၌ ဆယ္လီနာက သူမသည္ အခ်စ္ေရးတြင္ အတန္ငယ္ ေရွးရိုးဆန္ေသာ ပံုစံမ်ိုးရွိေၾကာင္းလည္း ဖြင့္ဟခဲ့သည္။

Spring Breakersစတား မင္းသမီးက "ကၽြန္မက မင္းသမီးတစ္ေယာက္၊ အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနလုိ႔ေတာ့ အရမ္းႀကီး အျမင္ဆန္းသစ္ေနတယ္ မထင္ပါနဲ႔။ ကၽြန္မက နည္းနည္း ေရွးရိုးဆန္တယ္။ 
 
ကၽြန္မကို အျပင္ထြက္ လည္ဖုိ႔ ခ်ဥ္းကပ္ရဲတဲ့ ေယာက္်ားေလး တစ္ေယာက္ေယာက္ ရွိလာမွပဲ ကၽြန္မစဥ္းစားမိမွာပဲ။ ကၽြန္မကို ခ်ဥ္းကပ္ရဲတဲ့ ေယာက္်ားေလးေတြကိုေတာ့ သေဘာက်ေလ့ရွိပါတယ္"ဟုလည္း မွတ္ခ်က္ျပဳသြားသည္။

Planet Myanmar Network , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

0 comments:

Post a Comment