Pages

Thursday, November 7, 2013

စတုတၳတန္းႏွင့္ အ႒မတန္း စာေမးပြဲစနစ္ အေျပာင္းအလဲ ဒီဇင္ဘာတြင္ ေၾကညာမည္

RangonNewsDaily:: November . 7 .2013
လာမည့္ ေဖေဖာ္ဝါရီလတြင္ က်င္းပေတာ့မည့္ အေျခခံပညာ စတုတၳတန္းႏွင့္ အ႒မတန္းအဆင့္ စာေမးပြဲမ်ားကို ၿမဳိ႕နယ္၊ ခ႐ိုင္ႏွင့္ တိုင္းေဒသႀကီးအဆင့္ ေျပာင္းလဲေရး အတည္ျပဳ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို ဒီဇင္ဘာလအတြင္း တရားဝင္ ထုတ္ျပန္ ေၾကညာေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာန ျမန္မာႏိုင္ငံ စာစစ္အဖြဲ႕ ဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးမ်ဳိးညြန္႔က The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။

လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာန တာဝန္ရွိသူမ်ားက အဆိုပါ စာေမးပြဲစနစ္ကို သေဘာတူ လက္ခံထားၿပီး ပညာေရး ျမႇင့္တင္ေရး ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ေဆြးေႏြး တိုင္ပင္ရန္ က်န္ရွိေသာေၾကာင့္ စာေမးပြဲစနစ္သစ္ ေျပာင္းလဲေရးအတြက္ ႀကဳိတင္ ျပင္ဆင္မႈမ်ား ေဆာင္႐ြက္ရန္ ယခုႏွစ္မကုန္ခင္ အၿပီးသတ္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကထပ္ေလာင္း ေျပာၾကားသည္။

ယခင္က စတုတၳတန္း၊ အ႒မတန္းႏွင့္ ဒသမတန္း စာေမးပြဲတုိ႔ကို ျမန္မာႏိုင္ငံ စာစစ္အဖြဲ႕ လက္ေအာက္တြင္ထားၿပီး စစ္ေဆးခဲ့ေသာ္လည္း ယခုအခါေျပာင္းလဲမည့္ စာေမးပြဲစနစ္မ်ားကို ၿမဳိ႕နယ္၊ ခ႐ိုင္ႏွင့္ တိုင္းေဒသႀကီ၊ ျပည္နယ္ေက်ာင္း အဆင့္လိုက္သာ စစ္ေဆးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဦးမ်ဳိးညြန္႔က ေျပာဆိုသည္။
“စာေမးပြဲစနစ္ ေျပာင္းလိုက္ေတာ့ ေအာင္ျမင္တဲ့ ေက်ာင္းသားေတြအတြက္ အဆင့္အတန္း သတ္မွတ္ၿပီးသား ျဖစ္သြားသလို ေက်ာင္းေတြရဲ႕အဆင့္ပါ ခြဲျခားၿပီးသား ျဖစ္တယ္” ဟု ၎ကဆက္လက္ ေျပာဆိုသည္။

ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာန တာဝန္ရွိသူမ်ား ေဆြးေႏြးခ်က္အရ စာေမးပြဲ ေျဖဆိုသူမ်ားကို ဒသမတန္း စာေမးပြဲတြင္ အသုံးျပဳေသာ Code စနစ္ မစစ္ေဆးဘဲ ခုံအမွတ္ျဖင့္သာ စစ္ေဆးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အမွတ္ေပး စည္းမ်ဥ္းတြင္လည္း အဆင့္ ေအ၊ ဘီ၊ စီ သုံးမ်ဳိးခြဲျခားၿပီး အဆင့္စီ စနစ္ႏွင့္ ေအာင္ျမင္သူမ်ားကို အတန္းတင္ေပးျခင္း ရွိ၊ မရွိ ဆက္လက္ေဆြးေႏြးသြားရန္ ရွိေၾကာင္း ယင္းအစည္းအေဝး မွတ္တမ္းမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

အဆိုပါ စတုတၳတန္းႏွင့္ အ႒မတန္း စာေမးပြဲမ်ားသည္ အစိုးရေက်ာင္းမ်ား၊ ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္းမ်ား၊ ဘုန္းေတာ္ႀကီးသင္ ပညာေရးေက်ာင္းမ်ား အားလုံး အက်ဳံးဝင္ေၾကာင္း ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာနထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။

ဝန္ႀကီးဌာနအဆင့္ အေျခခံပညာေက်ာင္းမ်ား စာေမးပြဲ စစ္ေဆးျခင္း ညႇိႏိႈင္း ေဆြးေႏြးပြဲမ်ားကို ေအာက္တိုဘာလ ၂၄ ရက္ေန႔တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး အပတ္စဥ္ ေဆြးေႏြးပြဲမ်ားလည္း ဆက္တိုက္ က်င္းပလ်က္ ရွိသည္။

The Voice Weekly , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

0 comments:

Post a Comment