ကၽြန္ေတာ္တို႔ဒီဆိုင္ကယ္နဲ႔ သံုးဘီး ဆိုင္ကယ္ေတြအေပၚမွာ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံက လုပ္တဲ့ စားေသာက္ကုန္၊ လူသံုးကုန္နဲ႔ စက္သံုးဆီေတြကို ေဒါ့ဖုန္ယန္းကို ပို႔ေပးရပါတယ္။ ၿပီးေတာ့မွ စုပံုၿပီး ဗန္းေမာ္ဘက္ကို ယာဥ္ငယ္ ေတြနဲ႔ တစ္ဆင့္သယ္ရပါတယ္။
လိုင္ဇာကေန တစ္ေန႔ကို ဆိုင္ကယ္နဲ႔သံုးဘီးဆိုင္ကယ္အစီး (၂၀)/ (၃၀)ေလာက္သြားလာပါတယ္ ။ တစ္စီးကို ျဖတ္သန္းခေတာ့ ၂၀၀၀ က်ပ္ ေပးရပါတယ္´´ ဟု အဆိုပါသံုးဘီးဆိုင္ကယ္သမားမွ ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။
လိုင္ဇာကေန တစ္ေန႔ကို ဆိုင္ကယ္နဲ႔သံုးဘီးဆိုင္ကယ္အစီး (၂၀)/ (၃၀)ေလာက္သြားလာပါတယ္ ။ တစ္စီးကို ျဖတ္သန္းခေတာ့ ၂၀၀၀ က်ပ္ ေပးရပါတယ္´´ ဟု အဆိုပါသံုးဘီးဆိုင္ကယ္သမားမွ ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။
ေကအိုင္ေအတပ္ဖြဲ႔ေတြအေနနဲ႔ ယခင္က လိုင္ဇာ-ဗန္းေမာ္လမ္းေၾကာင္း ကို ျမန္မာအစိုးရတပ္ေတြ သြားလာ လို႔ မရေအာင္နဲ႔ သူတို႕ရဲ႕ လိုင္ဇာၿမိဳ႕လံုၿခံဳေရးအတြက္ ပိတ္ပင္ထားခဲ့ေပမယ့္ ယခုအခါ ေကအိုင္ေအတို႔ အတြက္ ေကာင္းမြန္ေသာ ေက်ာေထာက္ေနာက္ခံ စီးပြားေရးမရွိျခင္း ၊ ျပည္ပမွ ေထာက္ပံ့မႈအကူအညီႏွင့္ တရုပ္ႏိုင္ငံမွ ေထာက္ပံ့မႈေကာင္းစြာမရရွိျခင္းတို႕ေၾကာင့္ အရင္ကပိတ္ထားတဲ့ ေက်ာက္စိမ္းတြင္းေတြ ကို ျပန္လည္တူးေဖာ္ခိုင္းကာ အခြန္ေကာက္ခံျခင္း ၊ ေက်းရြာမ်ားအား ဆပ္ေၾကးေကာင္ျခင္း ၊ သစ္လုပ္ ငန္းႏွင့္ ျပည္နယ္အတြင္း ယခုလို စီးပြားေရးလုပ္ငန္း မ်ားအား လုပ္ကိုင္ေနၾကျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
ေကအိုင္ေအ ေခါင္းေဆာင္ပိုင္းေတြအေနနဲ႕ေတာ့ တရုတ္ႏိုင္ငံႏွင့္ အျခားႏိုင္ငံႀကီးမ်ားက ဘိ္န္းစိုက္ပ်ိဳးျခင္း လုပ္ငန္းကိုလည္း မလုပ္ကိုင္ႏိုင္တဲ့အတြက္ ရင္ဆိုင္ေနရေသာ စီးပြားေရးအခက္အခဲမ်ားေၾကာင့္ ျပည္ပႏိုင္ငံ မ်ားႏွင့္ ျပည္ပေရာက္ ကခ်င္တိုင္းရင္းသားမ်ားထံမွ စစ္ေအာင္ႏိုင္ေရးရန္ပံုေငြရရွိ္ရန္ အပူတျပင္း လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိတယ္လို႕ သိရပါတယ္။
0 comments:
Post a Comment