Pages

Saturday, February 22, 2014

မန္ယူႏိုက္တက္ႏွင့္ စာခ်ဳပ္သက္တမ္းတိုးလိုက္သည့္ ဝိန္းရူနီ

RangonNewsDaily: February . 22 .2014
မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္ တိုက္စစ္မွဴး ဝိန္းရူနီဟာ အသင္းမွာ ဆက္ရွိေနဖို႕ သက္တမ္းတိုးစာခ်ဳပ္သစ္ တစ္ရပ္ လက္မွတ္ေရးထိုးလိုက္သည္။ စာခ်ဳပ္သစ္အရ ဝိန္းရူနီဟာ အသင္းမွာ ၂၀၁၉ ခုႏွစ္ ဇြန္လအထိ ဆက္ရွိေနမည္ ျဖစ္သည္။ ကစားသမားဘဝမွ အနားယူသည့္ အခါမွာည္း မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္အသင္းမွာ သံတမန္ တစ္ဦးအျဖစ္ ဆက္လက္တည္ရွိေနမည္ ျဖစ္သည္။

ဝိန္းရူနီဟာ ၂၀၀၄ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လမွာ အဲဗာတန္အသင္းမွာ ေခၚယူခဲ့သည့္ ကစားသမား တစ္ဦးျဖစ္ျပီး မန္ယူႏိုက္တက္အသင္းအတြက္ ပြဲေပါင္း ၄၃၀ ကစားေပးခဲ့ျပီး ၂၀၈ ဂိုး သြင္းယူေပးခဲ့ျပီး ျဖစ္သည္။ မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္အသင္း၏ သမိုင္းတစ္ေလွ်ာက္ ဂိုးအမ်ားဆုံး သြင္းယူထားသူမ်ား စာရင္းမွာ စတုတၳေနရာမွာ ရပ္တည္လ်က္ရွိသည္။ (ဂ်က္ခ္ ေရာ္ေလ ၂၁၁ ဂိုး၊ ဒင္းနစ္ေလာ ၂၃၇ ဂိုး၊ ေဘာ္ဘီ ခ်ာလ္တန္ ၂၄၉ ဂိုး)

ဝိန္းရူနီ၏ စာခ်ဳပ္သစ္ႏွင့္ ပါတ္သက္ျပီး မန္ေနဂ်ာ ေဒးဗစ္မိုေယးစ္က “ဝိန္းဟာ ၂၀၀၃ ခုႏွစ္က က်ေနာ္ အဲဗာတန္အသင္းမွာ စတင္ကစားေစခဲ့တဲ့ အခ်ိန္က စျပီး အဂၤလန္ရဲ႕ အေကာင္းဆုံး ကစားသမားတစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ျပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ ဇူလိုင္လက က်ေနာ္ ယူႏိုက္တက္မန္ေနဂ်ာ တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာခဲ့တဲ့ ေနာက္ပိုင္း သူႏွင့္ တြဲျပီး အလုပ္လုပ္ရတာ ေက်နပ္စရာ ေကာင္းခဲ့ပါတယ္။ 

မယုံၾကည္ႏုိင္ေလာက္တဲ့ ပါရမီ၊ သူ႕ရဲဲ႕ အစြမ္းအစ၊ ေအာင္ျမင္မႈကို ဆာေလာင္ေနတဲ့စိတ္ဓာတ္၊ အေတြ႕အၾကဳံေတြ တိုးတက္လာတာကို ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရပါတယ္။ သူဟာ က်ေနာ့္ရဲ႕ အနာဂါတ္ အစီအစဥ္ေတြထဲမွာ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္တဲ့ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုပါ။ စိန္ေခၚမႈေတြကို ရင္ဆိုင္ဖို႕ သူ လက္ခံလိုက္တဲ့အတြက္ က်ေနာ္ အရမ္းကို ေက်နပ္ပီတိျဖစ္ရပါတယ္။” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ကစားသမားျဖစ္သူ ဝိန္းရူနီကလည္း “ေႏြရာသီတုန္းကေတာ့ ထင္ေၾကးေတြ အမ်ားၾကီး ေပးခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေဒးဗစ္ မိုေယးစ္ အသင္းကို ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ ေက်နပ္မႈေတြ ရခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္ႏွင့္ သူ႕ၾကားမွာ ဆက္ဆံေရးေကာင္းေတြ ရွိခဲ့ျပီး က်ေနာ့္အေပၚ သူ႕ရဲ႕ ယုံၾကည္မႈေတြကို ရရွိခဲ့ပါတယ္။ ေဆြးေႏြးမႈက အခ်ိန္အၾကာၾကီးယူခဲ့ရပါတယ္။ အခုေတာ့ က်ေနာ္ လက္မွတ္ထိုးႏိုင္ျပီ ျဖစ္တဲ့တြက္ က်ေနာ္ ဝမ္းေျမာက္ ေပ်ာ္ရႊင္ရပါတယ္။”

“ ကမၻာေပၚမွာ အၾကီးက်ယ္ဆုံးဆိုတဲ့ အသင္းေတြထဲက တစ္သင္းမွာ က်ေနာ္ ကစားေနရတာပါ။ အေျခအေနေတြကို အဆုံးသတ္လိုက္ႏိုင္တဲ့အတြက္ က်ေနာ္ ေပ်ာ္ရႊင္မိပါတယ္။ အခုဆိုရင္ က်ေနာ္ ေဘာလုံးကစားတာကို အျပည့္အဝ အာရုံႏွစ္ လုပ္ႏိုင္ေတာ့မွာပါ။”

“က်ေနာ္ ၁၈ ႏွစ္သားကတည္းက ဒီကို ေရာက္လာခဲ့ျပီး စာခ်ဳပ္သစ္အရ အသက္ ၃၀ အရြယ္ကို ဒီမွာ ျဖတ္သန္းရေတာ့မွာပါ။ က်ေနာ္ရဲ႕ ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ ကစားသမားဘဝ တစ္ေလွ်ာက္လုံး ဒီမွာ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတယ္လို႕ ေျပာရမွာပါပဲ။ က်ေနာ္ရဲ႕ ကစားသမားဘဝ တစ္ခုလုံးနီးပါး ဒီမွာပဲ ကစားခဲ့ရတာပါ။ လာမယ့္ ႏွစ္အနည္းငယ္အတြင္းမွာ ဒီထက္ ပိုေကာင္းေအာင္ ကစားႏိုင္လိမ့္မယ္လို႕ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္။” ဟု ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။

မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္အသင္းဟာ အဆင့္မီ ကစားသမားမ်ားကို ေခၚယူဖို႕ ခက္ခဲေနျပီဟု သုံးသပ္ေနၾကသည့္အေပၚမွာလည္း ဝိန္းရူနီက “ဒါ က်ေနာ္ အၾကီးအက်ယ္ စိုးရိမ္ပူပန္မိတဲ့ အရာတစ္ခုေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာလို႕လဲ ဆိုေတာ့ အသင္းရဲ႕ ဦးတည္ခ်က္ကို က်ေနာ္ သိေနလို႕ပါ။ တကယ္လို႕ ဒီႏွစ္ က်ေနာ္တို႕ မစြမ္းေဆာင္ႏုိင္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ လာမယ့္ႏွစ္မွာ ခ်န္ပီယံလိဂ္ ဝင္ခြင့္ေနရာတစ္ေနရာတြက္ ေတာင့္တင္းစြာနဲ႕ ျပန္လည္ ရယူႏိုင္မွာပါ။”

“မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္သင္းရဲ႕ အနာဂါတ္ဟာ ေတာက္ပေနပါတယ္။ ကမၻာ့ထိန္းတန္း အသင္းေတြထဲက တစ္သင္းပါ။ မာတာလို ကစားသမားတစ္ေယာက္ ေခၚယူႏိုင္ခဲ့တယ္ဆိုတာ က်ေနာ္တို႕ ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရျပီးပါျပီ။ လူေတြ ေျပာေနၾကတာကေတာ့ က်ေနာ္တို႕ အသင္းအေနႏွင့္ ကမၻာ့ အေကာင္းဆုံး ကစားသမားေတြကို ေခၚယူႏိုင္ဖို႕ ခက္ခဲေနျပီလို႕ ေျပာေနခဲ့ၾကတာပါ။ က်ေနာ္ အျမင္ကေတာ့ မာတာ ဒီကို ေရာက္လာတာဟာ သူတို႕ ေျပာေနၾကတာ အမွန္တရား တစ္ခု မဟုတ္ဘူးဆိုတာ ျပသလိုက္သလိုပါပဲ။”

“ဒါဟာ အသင္းရဲ႕ ေခတ္သစ္တစ္ခုပါ။ စီမံခန္႕ခြဲမႈ အပိုင္းမွာလည္း လူသစ္ေတြနဲ႕ပါ။ ျပီးေတာ့ ေဒးဗစ္ မိုေယးစ္ ဆိုတဲ့ ဂရိတ္ မန္ေနဂ်ာသစ္တစ္ေယာက္လည္း ရွိေနပါတယ္။ အေျပာင္းအလဲအရ အခ်ိန္အနည္းငယ္ လိုအပ္ပါလိမ့္မယ္။ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ေနာက္ပိုင္း ရလာဒ္ေတြ ညံ့ေနခဲ့ေပမယ့္ က်ေနာ္တို႕မွာ အေကာင္းဆုံး ကစားသမားတစ္ခ်ိဳ႕ ရွိေနပါတယ္။ 

အားလုံးဟာ စုစုစည္းစည္းနဲ႕ စိတ္ဓာတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ေကာင္းမြန္ေနဆဲပါ။ က်ေနာ္တို႕ ဆက္လက္ျပီး ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ၾကိဳးစားသြားၾကမွာပါ။ မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္အသင္းႏွင့္ ထိုက္တန္တဲ့ ထိပ္ဆုံး ေနရာတစ္ခုကို ျပန္လည္ ရယူသြားမွာပါ။” ဟု ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။ 

footballcafe , 
kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

0 comments:

Post a Comment