Pages

Thursday, March 7, 2013

Huawei ႏွင့္ E-Lite ပူးေပါင္း၍ ဝန္ေဆာင္မႈစင္တာ ၂ဝ ခန္႔ ဖြင့္မည္

Huawei ႏွင့္ E-Lite ပူးေပါင္း၍ ဝန္ေဆာင္မႈစင္တာ ၂ဝ ခန္႔ ဖြင့္မည္
Thursday, March 7, 2013

တ႐ုတ္ႏိုင္ငံအေျခစိုက္ ဆက္သြယ္ေရး နည္းပညာ ကုမၸဏီ Huawei က ျပည္တြင္း၏ ပုဂၢလိက ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းျဖစ္ေသာ E-Lite Tech Manufacturing ႏွင့္ ပူးေပါင္းကာ ဝန္ေဆာင္မႈစင္တာ ၂၀ ခန္႔ကို ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားတြင္ ယခုႏွစ္အတြင္း ဖြင့္လွစ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရိွသည္။ ရန္ကုန္၊ မႏၲေလးအပါအဝင္ ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားတြင္ အရင္ဆံုးဖြင့္လွစ္မည့္ အဆုိပါ ဝန္ေဆာင္မႈစင္တာ ၂၀ ခန္႔ကို Huawei မုိဘုိင္းပစၥည္းမ်ား သံုးစဲြသူမ်ားအတြက္ အဓိကရည္ရြယ္ ဖြင့္လွစ္ျခင္း
ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္႐ံုးခဲြမွ တာဝန္ရိွသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။ 

၂၀၁၃ အတြင္း ဆားဗစ္စင္တာ ၂၀ ခန္႔ ဖြင့္လွစ္ၿပီးပါက လာမည့္ႏွစ္ မ်ားတြင္လည္း ဆက္လက္ တိုးခ်ဲ႕သြားရန္ရိွၿပီး E-Lite အျပင္ အျခားေသာ မိုဘုိင္းဖုန္း လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္လည္း လက္တဲြသြားမည္ဟု သိရသည္။

ျပည္တြင္းဆက္သြယ္ေရး ေစ်းကြက္အတြင္းသို႔ ၂၀၁၀ ဝန္းက်င္က စတင္ဝင္ေရာက္ခဲ့သည့္ Huawei အမွတ္တံဆိပ္ မုိဘိုင္းဖုန္းမ်ားသည္ က်ပ္ႏွစ္သိန္းတန္ မုိဘိုင္းဖုန္းမ်ား စတင္အသံုးျပဳႏုိင္ခ်ိန္တြင္ မထင္မွတ္ထားသည့္ ေရာင္းအားစံခ်ိန္ကို ရရိွခဲ့ေၾကာင္း အဆုိပါ ကုမၸဏီ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးဌာန တာဝန္ရိွသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။ 

ရန္ကုန္ႏွင့္ မႏၲေလးအေျခစိုက္ မုိဘုိင္းဖုန္းလုပ္ငန္းမ်ား၏ အဆုိအရ Huawei အမွတ္တံဆိပ္ တ႐ုတ္မုိဘုိင္းပစၥည္းမ်ားသည္ ျပည္တြင္းေစ်းကြက္ အတြင္း၌ ေရာင္းအား အေကာင္းဆံုး အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခု ျဖစ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ျပည္တြင္း မုိဘိုင္းေစ်းကြက္အတြင္း ထိပ္ဆံုးမွ ေနရာယူထားေသာ Huawei အမွတ္တံဆိပ္ မိုဘိုင္းဖုန္းမ်ားသည္ ထုတ္လုပ္မႈ အရည္အေသြးပိုင္းတြင္ သံုးစဲြသူမ်ားႏွင့္ ရာႏႈန္းျပည့္ ထပ္တူက်မႈ မရိွေသးေသာ္လည္း လူလတ္တန္းစားအမ်ားစု လက္လွမ္းမီႏုိင္သည့္ ေစ်းႏႈန္းျဖစ္သျဖင့္ လူသံုးအမ်ားဆံုး အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခု ျဖစ္ေနျခင္းျဖစ္သည္ဟု ေစ်းကြက္ ကၽြမ္းက်င္သူမ်ားက ဆိုၾကသည္။

Ref & Credit : 7 Days News Journal
ဓာတ္ပုံ - mizzima
သက္နုိင္စုိး
Myanmar Mobile Application Store

Thursday, March 7, 2013

တ႐ုတ္ႏိုင္ငံအေျခစိုက္ ဆက္သြယ္ေရး နည္းပညာ ကုမၸဏီ Huawei က ျပည္တြင္း၏ ပုဂၢလိက ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းျဖစ္ေသာ E-Lite Tech Manufacturing ႏွင့္ ပူးေပါင္းကာ ဝန္ေဆာင္မႈစင္တာ ၂၀ ခန္႔ကို ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားတြင္ ယခုႏွစ္အတြင္း ဖြင့္လွစ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရိွသည္။ ရန္ကုန္၊ မႏၲေလးအပါအဝင္ ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားတြင္ အရင္ဆံုးဖြင့္လွစ္မည့္ အဆုိပါ ဝန္ေဆာင္မႈစင္တာ ၂၀ ခန္႔ကို Huawei မုိဘုိင္းပစၥည္းမ်ား သံုးစဲြသူမ်ားအတြက္ အဓိကရည္ရြယ္ ဖြင့္လွစ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္႐ံုးခဲြမွ တာဝန္ရိွသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
၂၀၁၃ အတြင္း ဆားဗစ္စင္တာ ၂၀ ခန္႔ ဖြင့္လွစ္ၿပီးပါက လာမည့္ႏွစ္ မ်ားတြင္လည္း ဆက္လက္ တိုးခ်ဲ႕သြားရန္ရိွၿပီး E-Lite အျပင္ အျခားေသာ မိုဘုိင္းဖုန္း လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္လည္း လက္တဲြသြားမည္ဟု သိရသည္။

ျပည္တြင္းဆက္သြယ္ေရး ေစ်းကြက္အတြင္းသို႔ ၂၀၁၀ ဝန္းက်င္က စတင္ဝင္ေရာက္ခဲ့သည့္ Huawei အမွတ္တံဆိပ္ မုိဘိုင္းဖုန္းမ်ားသည္ က်ပ္ႏွစ္သိန္းတန္ မုိဘိုင္းဖုန္းမ်ား စတင္အသံုးျပဳႏုိင္ခ်ိန္တြင္ မထင္မွတ္ထားသည့္ ေရာင္းအားစံခ်ိန္ကို ရရိွခဲ့ေၾကာင္း အဆုိပါ ကုမၸဏီ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးဌာန တာဝန္ရိွသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။

ရန္ကုန္ႏွင့္ မႏၲေလးအေျခစိုက္ မုိဘုိင္းဖုန္းလုပ္ငန္းမ်ား၏ အဆုိအရ Huawei အမွတ္တံဆိပ္ တ႐ုတ္မုိဘုိင္းပစၥည္းမ်ားသည္ ျပည္တြင္းေစ်းကြက္ အတြင္း၌ ေရာင္းအား အေကာင္းဆံုး အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခု ျဖစ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ျပည္တြင္း မုိဘိုင္းေစ်းကြက္အတြင္း ထိပ္ဆံုးမွ ေနရာယူထားေသာ Huawei အမွတ္တံဆိပ္ မိုဘိုင္းဖုန္းမ်ားသည္ ထုတ္လုပ္မႈ အရည္အေသြးပိုင္းတြင္ သံုးစဲြသူမ်ားႏွင့္ ရာႏႈန္းျပည့္ ထပ္တူက်မႈ မရိွေသးေသာ္လည္း လူလတ္တန္းစားအမ်ားစု လက္လွမ္းမီႏုိင္သည့္ ေစ်းႏႈန္းျဖစ္သျဖင့္ လူသံုးအမ်ားဆံုး အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခု ျဖစ္ေနျခင္းျဖစ္သည္ဟု ေစ်းကြက္ ကၽြမ္းက်င္သူမ်ားက ဆိုၾကသည္။

Ref & Credit : 7 Days News Journal
Myanmar Mobile Application Store
RND: 7.3.2013

0 comments:

Post a Comment