Pages

Saturday, January 12, 2013

သင့္မိဘအတြက္ ဘာလက္ေဆာင္မ်ား ေပးဖူးလဲ

ပံုပါ စာသားဟာ  စကားပံုတစ္ခုပါ . . . ။ 
အေဖက သားကုိ လက္ေဆာင္ေပးရင္ သားရယ္တယ္
သားက အေဖ့ကို လက္ေဆာင္ေပးရင္ အေဖငိုတယ္

ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိဘေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီက တစ္ခုခုရရွိဖို႔ မမက္ေမာတတ္ၾကပါဘူး  . . .
ဒါေပမယ့္ ေမွ်ာ္လင့္မိၾကတာေတာ့ အမွန္ပါ . . . ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေပးတဲ့ လက္ေဆာင္ဟာ 
                                  တန္ဖိုးနည္းခ်င္ နည္းပါေစ
သူတို႔ အတြက္ေတာ့ . . .
အလြန္တန္ဖိုးႀကီးတဲ့ အရာျဖစ္ေစတယ္ ။
သူတို႔ေတြ  . . . 
မ်က္ရည္က်တဲ့အထိ ေပ်ာ္ရႊင္တတ္ၾကပါတယ္ . . . ။

သင္ေရာ . . . 
သင့္မိဘအတြက္ ဘာလက္ေဆာင္မ်ား ေပးဖူးလဲ . . . ?

ပံုပါ စာသားဟာ စကားပံုတစ္ခုပါ . . . ။ 
 
အေဖက သားကုိ လက္ေဆာင္ေပးရင္ သားရယ္တယ္

သားက အေဖ့ကို လက္ေဆာင္ေပးရင္ အေဖငိုတယ္

ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိဘေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီက တစ္ခုခုရရွိဖို႔ မမက္ေမာတတ္ၾကပါဘူး . . .

ဒါေပမယ့္ ေမွ်ာ္လင့္မိၾကတာေတာ့ အမွန္ပါ . . . ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေပးတဲ့ လက္ေဆာင္ဟာ 
 
တန္ဖိုးနည္းခ်င္ နည္းပါေစ

သူတို႔ အတြက္ေတာ့ . . .

အလြန္တန္ဖိုးႀကီးတဲ့ အရာျဖစ္ေစတယ္ ။

သူတို႔ေတြ . . . 
 
မ်က္ရည္က်တဲ့အထိ ေပ်ာ္ရႊင္တတ္ၾကပါတယ္ . . . ။

သင္ေရာ . . . 
 
သင့္မိဘအတြက္ ဘာလက္ေဆာင္မ်ား ေပးဖူးလဲ . . . ?
 
သူရႏိုင္ (FB)
 

0 comments:

Post a Comment