Pages

Saturday, July 12, 2014

ၿမိဳ႕နယ္ရဲမွဴးေမာင္းသည့္ကား ေက်ာင္းႀကိဳလာသည့္ လူအုပ္ထဲ၀င္တုိက္သျဖင့္ လူသံုးဦးဒဏ္ရာရ

RangonNewsDaily:: July . 12 .2014
သိႏီၷ-ကြမ္းလုံလမ္းပိုင္း၊ စယ္အူေက်းရြာ အထက္တန္း ေက်ာင္းခဲြအနီးတြင္ ဇူလုိင္ ၈ ရက္ညေနက ကြမ္းလုံၿမိဳ႕နယ္ ရဲမွဴး ေမာင္းႏွင္လာေသာ ဗင္ကားမွာ ေက်ာင္းလာႀကိဳသည့္ လူအုပ္ႏွင့္ ဓာတ္တုိင္ကို ၀င္တုိက္မႈေၾကာင့္ ေက်ာင္းဆရာမတစ္ဦးအပါအ ၀င္ ေက်ာင္းႀကိဳလာသူ သုံးဦးဒဏ္ရာရရွိခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ဗင္ကားအား ကြမ္းလုံၿမိဳ႕နယ္ ရဲမွဴးက ေမာင္းႏွင္ကာ ေဘးတြင္ အရာခံတစ္ဦး လုိက္ပါလာၿပီး အခင္းျဖစ္ပြားရာ စယ္အူေက်းရြာ အထက္တန္းေက်ာင္းခဲြ အနီးအ ေရာက္တြင္ ကားမွာလမ္းေဘးသို႔ ထုိးဆင္းသြားကာ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနေသာ အလယ္တန္းျပဆရာမ ေဒၚျမ စိန္ႏွင့္ ေက်ာင္းႀကိဳလာသည့္ ေက်ာင္းသားမိဘတို႔ကို ၀င္တုိက္မိသည္။ ထုိမွတစ္ဆင့္ လမ္းေဘး ဓာတ္တိုင္ကို ၀င္တုိက္မိခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

‘‘ကားက အေ၀းကေန အရွိန္နဲ႔ ရမ္းၿပီးလာေနတာ။ ဆရာမကိုတုိက္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ကိုတုိက္ တယ္။ ၿပီးေတာ့ လမ္းသြားေနတဲ့ အမ်ဳိးသမီးႀကီးတစ္ေယာက္ကို တုိက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဓာတ္တုိင္ကို ၀င္တုိက္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ေျခေထာက္က်ဳိးသြားတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ကေလးကေတာ့ လက္က်ဳိးသြားတယ္’’ ဟု ယာဥ္တုိက္ခံရသည့္ စယ္အူေက်းရြာအုပ္စု မန္ပန္ေက်းရြာမွ ကိုေယာဟန္က ေျပာသည္။

ယာဥ္တုိက္ ခံရမႈေၾကာင့္ အလယ္တန္းျပဆရာမ ေဒၚျမစိန္ မွာ ဦးေခါင္းႏွင့္ ေျခေထာက္တြင္ ဒဏ္ရာရရွိခဲ့သည္။ ေက်ာင္းလာႀကိဳသည့္ ကိုိေယာဟန္မွာလည္း ညာဘက္ ေျခေထာက္က်ဳိးသြား ၿပီး ၂ ႏွစ္ အရြယ္ကေလးမွာ ဘယ္ဘက္လက္က်ဳိးသြားကာ လမ္းသြားေနသည့္ အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးေျခေထာက္က်ဳိးသြားေၾကာင္း သိရွိရသည္။ ယာဥ္တုိက္မႈေၾကာင့္ ဒဏ္ရာရရွိခဲ့သူမ်ားအား သိႏီၷျပည္သူ႔ေဆး႐ုံတြင္ ေဆးကုသ ေပးေနၿပီး ေျခေထာက္ႏွင့္ လက္ တို႔ကို ထိခိုက္ခဲ့သည့္ လူနာသုံးဦးအား လား႐ႈိးေဆး႐ုံသို႔ ပို႔ေဆာင္ ေပးရန္ စီစဥ္ခဲ့သည္။

‘‘လိုအပ္တာေတြ အားလုံး လုပ္ေပးပါတယ္။ လား႐ႈိးေဆး႐ုံသြားခ်င္ရင္လည္း ပို႔ေပးမယ္လို႔ ေျပာတယ္။ အခ်ိန္မေရြးဆက္ သြယ္ႏုိင္ဖို႔ ဖုန္းနံပါတ္လည္း ေပး ထားပါတယ္’’ ဟု ဦးေခါင္းဒဏ္ ရာရရွိခဲ့ေသာ ေက်ာင္းဆရာမ၏ မိခင္က ေျပာသည္။

သိႏီၷၿမိဳ႕မရဲစခန္းသို႔ သြားေရာက္ေမးျမန္းရာ၌ အခင္းျဖစ္ေနရာမွာ နမ့္စလပ္တုိက္နယ္ ေက်းရြာအပိုင္တြင္ပါ၀င္၍ နမ့္စလပ္စခန္းမွသာ သိရွိႏုိင္မည္ဟု တာ၀န္ရွိသူမ်ားကေျပာသည္။ နမ့္စလပ္ရဲစခန္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းရာတြင္ ဖုန္းပိတ္ထားခဲ့သည္။

7Day Daily , 
KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily


0 comments:

Post a Comment