Pages

Monday, April 21, 2014

လူငယ္ေတြ ဘာလုပ္သင္႕လဲ အၿမဲလမ္းညြန္ခဲ႕တဲ႕ ဆရာႀကီးဦး၀င္းတင္


RangonNewsDaily: April . 21 .2014
ဝမ္းနည္းျခင္းျဖင့္က်ေနာ္တို႔ဘဝ ေတြကို အလင္းေပးခဲ႔တဲ႔ ဘဘ

ေတာ္လွန္ေရးသတၱိ ေတြေမြးဖြားေပးခဲ႔တဲ႔ ဘဘ

က်ေနာ္တို႔လူငယ္ေတြ အာဏာရွင္အစိုးရ ကို ခ်မယ္ဆိုရင္ ဘယ္သူေတြ ဘယ္ ေလာက္တားတား ခ်သာခ်ဆိုတဲ႔ အင္အားေတြေပးခဲ႔တဲ႔ ဘဘ

က်ေနာ္တို႔ ဘာလုပ္သင့္တယ္ဆိုတာ အျမဲဘဲ လမ္းညႊန္ေပးခဲ႔တဲ႔ဘဘ 

က်ေနာ္တို႔ကို အျမဲဘဲဆံုးမသြန္သင္ေပးခဲ႔ တဲ႔ ဘဘ

ဘဘ ေဆးရံုးမတက္ခင္ အိမ္မွာက်ေနာ္ တို႔လာေတြ႔တုန္းက ေျပာခဲ႔တဲ႔စကား သား
တို႔အျမဲဘဲ အမွတ္ရေနပါ့မယ္

ဒီေကာင္ေတြအာဏာရွင္ပံုစံဘဲကြ မင္းတို႔ေတြ ဆက္ျပီးခ်ရမယ္ ငါက ဇရာ ေပါ့ကြာ ဇရာေပါ့ တဲ႔ 

ဘဘ ေရ သားတို႔ ဘဘ စကားအျမဲဘဲ နားေထာင္ပါ့မယ္

ဘဘ မရွိေတာ့ေပမယ့္ သားတို႔ရင္ထဲမွာ ဘဘ ရွိေနတယ္

အရမ္းဘဲဝမ္းနည္းေၾကကြဲရတယ္

Min Nay Htoo ::KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily

0 comments:

Post a Comment