RangonNewsDaily:: December . 2 .2013
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အျဖစ္မ်ားဆုံး ေနရာျဖစ္ေသာ ေရႊဂုံတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို ၂၀၁၃
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အျဖစ္မ်ားဆုံး ေနရာျဖစ္ေသာ ေရႊဂုံတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို ၂၀၁၃
ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၁ ရက္ေန႔တြင္
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္
ျပဳလိုက္ေသာ္လည္း အသံထိန္းစနစ္ တပ္ဆင္ရန္ကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ မွာယူထားေသာ
ပစၥည္းမ်ား ေရာက္ရွိလာပါက တစ္ပတ္အတြင္း တပ္ဆင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း
ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းစီမံကိန္းအင္ဂ်င္နီယာ ဦးအုံးလိႈင္က
ေျပာ
ၾကားသည္။
ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတားေပၚတြင္ ျဖတ္သန္းသြားသည့္ယာဥ္မ်ားေၾကာင့္ ပတ္ဝန္းက်င္ လူေနအိမ္မ်ားကို ထိ
ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတားေပၚတြင္ ျဖတ္သန္းသြားသည့္ယာဥ္မ်ားေၾကာင့္ ပတ္ဝန္းက်င္ လူေနအိမ္မ်ားကို ထိ
ခိုက္မႈမရွိေစရန္တပ္ဆင္ရမည့္ အသံထိန္းစနစ္ Sound Barrier မ်ားကို
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား စတင္ျဖတ္သန္း
ခြင့္ ျပဳၿပီးခ်ိန္ထိ တပ္ဆင္ႏိုင္မႈ
မရွိေသးျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေမးျမန္းမႈကို ၎က အထက္ပါအတိုင္း ေျပာ
ၾကားျခင္း
ျဖစ္သည္။
အသံထိန္းစနစ္ Sound Barrier မ်ားကို အဆိုပါ ခုံးေက်ာ္တံတား ဒီဇိုင္းပုံစံ ထုတ္ေပးေသာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံရွိ JFE Engineering Corporation ထံ မွာယူထားေၾကာင္း ၎ကဆက္လက္ ရွင္းျပသည္။
ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတားကို ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ ႀကီးၾကပ္မႈျဖင့္ Capital Development Co.,Ltd. က တာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး တံတား တည္ေဆာက္ခ်ိန္ စုစုေပါင္း ၁၁ လခန္႔ ၾကာ ျမင့္ခဲ့ေၾကာင္း၊ တံတားမွာ သံကူကြန္ကရစ္တံတား အမ်ဳိးအစား ျဖစ္ၿပီး စုစုေပါင္းတံတား အရွည္ ၂၀၅၉ ဒသမ ၅၅ ေပ ရွည္လ်ားၿပီး အျမင့္ဆုံး ခံႏိုင္ဝန္ တန္ ၆၀ ရွိေၾကာင္း အဆိုပါတံတား တည္ေဆာက္မႈ မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္တြင္တစ္ေန႔တျခားပိုမိုမ်ားျပားလာသည္ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားကို ေျဖရွင္းႏိုင္ရန္အတြက္
အသံထိန္းစနစ္ Sound Barrier မ်ားကို အဆိုပါ ခုံးေက်ာ္တံတား ဒီဇိုင္းပုံစံ ထုတ္ေပးေသာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံရွိ JFE Engineering Corporation ထံ မွာယူထားေၾကာင္း ၎ကဆက္လက္ ရွင္းျပသည္။
ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတားကို ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ ႀကီးၾကပ္မႈျဖင့္ Capital Development Co.,Ltd. က တာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး တံတား တည္ေဆာက္ခ်ိန္ စုစုေပါင္း ၁၁ လခန္႔ ၾကာ ျမင့္ခဲ့ေၾကာင္း၊ တံတားမွာ သံကူကြန္ကရစ္တံတား အမ်ဳိးအစား ျဖစ္ၿပီး စုစုေပါင္းတံတား အရွည္ ၂၀၅၉ ဒသမ ၅၅ ေပ ရွည္လ်ားၿပီး အျမင့္ဆုံး ခံႏိုင္ဝန္ တန္ ၆၀ ရွိေၾကာင္း အဆိုပါတံတား တည္ေဆာက္မႈ မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္တြင္တစ္ေန႔တျခားပိုမိုမ်ားျပားလာသည္ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားကို ေျဖရွင္းႏိုင္ရန္အတြက္
ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ အမ်ားဆုံး
ျဖစ္ေပၚသည့္ လွည္းတန္းမီးပြိဳင့္၊ ေရႊဂုံတိုင္ မီးပိြဳင့္ႏွင့္
ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆုံ
ေနရာတို႔တြင္ ခုံးေက်ာ္ တံတားမ်ားကို
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕၏ လမ္းညႊန္မႈျဖင့္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ကတည္းက
တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကို ေျဖရွင္းရန္အတြက္ ခုံးေက်ာ္တံတား သုံးစင္းကို တည္ေဆာက္ခဲ့ရာ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို ႏိုဝင္ဘာ ေနာက္ဆုံးပတ္ႏွင့္ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတားကို ဧၿပီလ အတြင္း
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကို ေျဖရွင္းရန္အတြက္ ခုံးေက်ာ္တံတား သုံးစင္းကို တည္ေဆာက္ခဲ့ရာ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို ႏိုဝင္ဘာ ေနာက္ဆုံးပတ္ႏွင့္ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတားကို ဧၿပီလ အတြင္း
တို႔တြင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္။
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
0 comments:
Post a Comment