RangonNewsDaily:: December . 4 .2013
အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုမ်ားကို အသစ္ျပန္လည္ ေဆာက္လုပ္ျခင္း အတြက္ ကားပါကင္ ထည့္သြင္းရန္ ကင္းလြတ္ခြင့္ ေပးထားေသာေၾကာင့္ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံု မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ကာ ျပန္လည္ေလွ်ာက္ထား လာၾကေၾကာင္း ဒီဇင္ဘာ ၃ ရက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ ခန္းမတြင္ ျပဳလုပ္သည့္
"ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ၿမိဳ႕နယ္အလိုက္ အဆိုျပဳေျမ အသံုးခ်မႈႏွင့္ အေဆာက္အအံု တည္ေဆာက္မႈဇုန္မ်ား အမ်ားျပည္သူ ေဆြးေႏြးပြဲ" တြင္ ၿမိဳ႕ရြာႏွင့္အိုးအိမ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ ဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း ပညာရွင္ ေဒၚလိႈင္ေမာ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုမ်ား ရွိေနၿပီး အမွန္တကယ္ အႏၲရာယ္ရွိသည့္ အေျခအေန ရွိသကဲ့သို႔ အႏၲရာယ္မရွိသည္မ်ားလည္း ရွိေၾကာင္း၊ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုမ်ားကို ရွစ္ထပ္ အထိ ေဆာက္ လုပ္ခြင့္ေပးၿပီး အျခားေသာ အထပ္ျမင့္ အေဆာက္ အအံုမ်ားတြင္ ထည့္သြင္း ရသည့္ ကားပါကင္အား အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္ အအံုအား ျပန္ လည္ေဆာက္ လုပ္ ရာတြင္ ကင္းလြတ္ခြင့္ ေပး ထားေသာေၾကာင္း ယင္းကိုအခြင့္ေကာင္းယူကာ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံု မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ ျပဳ လုပ္ၾကျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေဒၚလိႈင္ေမာ္ဦးက ေျပာၾကား သည္။
"အႏၲရာယ္ မရွိတာကို ရွိေအာင္လုပ္ေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အႏၲရာယ္ရွိဆိုရင္ သူမ်ားနဲ႔ မတူတဲ့ အခြင့္အေရးကို ရတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ အခုလိုမ်ိဳး လုပ္ေနၾကတယ္" ဟု ေဒၚလိႈင္ေမာ္ဦးက ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုမ်ားကို ၁၉၉၄ ခုႏွစ္မွ စတင္သတ္မွတ္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ယင္းအခ်ိန္မွ စတင္၍ ယခုအခ်ိန္အထိ အႏၲရာယ္ရွိအျဖစ္ သတ္မွတ္ခဲ့ေသာ အေဆာက္အအံု ၁၀၀၀ ေက်ာ္ရွိၿပီး ယင္းအထဲတြင္ အသစ္ျပန္လည္ ေဆာက္လုပ္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသးသည့္ အေဆာက္အအံု ၁၀၀ ေက်ာ္ ရွိေနေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ မၿပီးစီးေသး၍ ျပင္ပတြင္ ငွားရမ္းေနထိုင္ရသည့္ မူလေနထုိင္သူမ်ားမွာ အခက္အခဲမ်ား ေတြ႕ေနရေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ေလးထပ္ႏွင့္အထက္ အေဆာက္အအံု ေဆာက္လုပ္ မည္ ဆိုပါက ပါ၀င္သည့္ အခန္းအေရအတြက္အတိုင္း ကားပါကင္ အတြက္ ေနရာထားရွိ ရမည္ဟု ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္မွ သတ္မွတ္ထားသည္။ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုအျဖစ္ သတ္မွတ္ခံခဲ့ရလွ်င္ ကားပါကင္အတြက္ ေနရာထည့္သြင္းရန္ မလိုေတာ့ေသာေၾကာင့္ ကန္ထ႐ိုက္မ်ား အေနျဖင့္ အသစ္ျပန္လည္ တည္ေဆာက္လုိသည့္ အေဆာက္အအံုမ်ားကို အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုအျဖစ္ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္မွ သတ္မွတ္ခံရေစရန္ လာဘ္ေပးလာဘ္ယူ ျပဳလုပ္ၿပီး ႀကိဳးပမ္းလာမည္ကို ျပည္သူမ်ားမွ စိုးရိမ္ပူပန္မႈ ရွိေနသည္ဟု သိရသည္။
Eleven Media , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုမ်ားကို အသစ္ျပန္လည္ ေဆာက္လုပ္ျခင္း အတြက္ ကားပါကင္ ထည့္သြင္းရန္ ကင္းလြတ္ခြင့္ ေပးထားေသာေၾကာင့္ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံု မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ကာ ျပန္လည္ေလွ်ာက္ထား လာၾကေၾကာင္း ဒီဇင္ဘာ ၃ ရက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ ခန္းမတြင္ ျပဳလုပ္သည့္
"ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ၿမိဳ႕နယ္အလိုက္ အဆိုျပဳေျမ အသံုးခ်မႈႏွင့္ အေဆာက္အအံု တည္ေဆာက္မႈဇုန္မ်ား အမ်ားျပည္သူ ေဆြးေႏြးပြဲ" တြင္ ၿမိဳ႕ရြာႏွင့္အိုးအိမ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ ဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း ပညာရွင္ ေဒၚလိႈင္ေမာ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုမ်ား ရွိေနၿပီး အမွန္တကယ္ အႏၲရာယ္ရွိသည့္ အေျခအေန ရွိသကဲ့သို႔ အႏၲရာယ္မရွိသည္မ်ားလည္း ရွိေၾကာင္း၊ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုမ်ားကို ရွစ္ထပ္ အထိ ေဆာက္ လုပ္ခြင့္ေပးၿပီး အျခားေသာ အထပ္ျမင့္ အေဆာက္ အအံုမ်ားတြင္ ထည့္သြင္း ရသည့္ ကားပါကင္အား အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္ အအံုအား ျပန္ လည္ေဆာက္ လုပ္ ရာတြင္ ကင္းလြတ္ခြင့္ ေပး ထားေသာေၾကာင္း ယင္းကိုအခြင့္ေကာင္းယူကာ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံု မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ ျပဳ လုပ္ၾကျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေဒၚလိႈင္ေမာ္ဦးက ေျပာၾကား သည္။
"အႏၲရာယ္ မရွိတာကို ရွိေအာင္လုပ္ေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အႏၲရာယ္ရွိဆိုရင္ သူမ်ားနဲ႔ မတူတဲ့ အခြင့္အေရးကို ရတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ အခုလိုမ်ိဳး လုပ္ေနၾကတယ္" ဟု ေဒၚလိႈင္ေမာ္ဦးက ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုမ်ားကို ၁၉၉၄ ခုႏွစ္မွ စတင္သတ္မွတ္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ယင္းအခ်ိန္မွ စတင္၍ ယခုအခ်ိန္အထိ အႏၲရာယ္ရွိအျဖစ္ သတ္မွတ္ခဲ့ေသာ အေဆာက္အအံု ၁၀၀၀ ေက်ာ္ရွိၿပီး ယင္းအထဲတြင္ အသစ္ျပန္လည္ ေဆာက္လုပ္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသးသည့္ အေဆာက္အအံု ၁၀၀ ေက်ာ္ ရွိေနေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ မၿပီးစီးေသး၍ ျပင္ပတြင္ ငွားရမ္းေနထိုင္ရသည့္ မူလေနထုိင္သူမ်ားမွာ အခက္အခဲမ်ား ေတြ႕ေနရေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ေလးထပ္ႏွင့္အထက္ အေဆာက္အအံု ေဆာက္လုပ္ မည္ ဆိုပါက ပါ၀င္သည့္ အခန္းအေရအတြက္အတိုင္း ကားပါကင္ အတြက္ ေနရာထားရွိ ရမည္ဟု ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္မွ သတ္မွတ္ထားသည္။ အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုအျဖစ္ သတ္မွတ္ခံခဲ့ရလွ်င္ ကားပါကင္အတြက္ ေနရာထည့္သြင္းရန္ မလိုေတာ့ေသာေၾကာင့္ ကန္ထ႐ိုက္မ်ား အေနျဖင့္ အသစ္ျပန္လည္ တည္ေဆာက္လုိသည့္ အေဆာက္အအံုမ်ားကို အႏၲရာယ္ရွိ အေဆာက္အအံုအျဖစ္ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္မွ သတ္မွတ္ခံရေစရန္ လာဘ္ေပးလာဘ္ယူ ျပဳလုပ္ၿပီး ႀကိဳးပမ္းလာမည္ကို ျပည္သူမ်ားမွ စိုးရိမ္ပူပန္မႈ ရွိေနသည္ဟု သိရသည္။
Eleven Media , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
0 comments:
Post a Comment