Pages

Saturday, March 9, 2013

အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္အတြင္း ကုလားထိုင္လုတာေတြ၇ွိေနတယ္လို႕ေၿပာတဲ႕ အေမစု

"မရွိေသးတဲ့ကုလားထိုင္ကို လုေနၾကရင္ ကုလားထိုင္ေပၚလာတဲ့အခါ
ဘယ့္ႏွယ္လုပ္မလဲလို႔။

အခုေတာ့ ဘယ္လိုပဲေျပာေျပာ က်မတို႔ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္အတြင္းမွာ ကုလားထိုင္ေတြ ေပၚလာတဲ့အခါ က်ေတာ့ လုတာေလးေတြရွိတယ္ဆိုတာ က်မတို႔ ဝန္ခံရမွာပဲ။ ဒါဟာ က်မတို႔ ရင္ဆိုင္ရမယ့္ ကိစၥျဖစ္တယ္။

က်မတို႔ဟာ တာဝန္ယူတဲ့စိတ္နဲ႔ အလုပ္လုပ္ရမွာပါ။ ေနရာယူတဲ့စိတ္နဲ႔ အလုပ္လုပ္ရမွာ မဟုတ္ပါဘူး။"

"နိုင္ငံေရးသမားလို႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုေခၚခ်င္လို႔ရွိရင္
ကိုယ္႔မွာရည္မွန္းခ်က္ေတြရွိရမယ္။
မူ၀ါဒေတြရွိရမယ္။
ခိုင္ခိုင္မာမာကိုင္စြဲထားတဲ႔ ယံုႀကည္ခ်က္ေတြရွိရမယ္။
ယံုႀကည္ခ်က္အတြက္ အားလံုးကိုစြန္႔လႊတ္နိုင္တဲ႔ သတၱိရွိရမယ္။
အဲ႔လိုသတၱိမရွိရင္ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုနိုင္ငံေရးသမားလို႔မေခၚသင္႔ပါဘူး။"
Photo credit to National League for Democracy
Photo credit to National League for Democracy
‎"မရွိေသးတဲ့ကုလားထိုင္ကို လုေနၾကရင္ ကုလားထိုင္ေပၚလာတဲ့အခါ ဘယ့္ႏွယ္လုပ္မလဲလို႔။ အခုေတာ့ ဘယ္လိုပဲေျပာေျပာ က်မတို႔ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္အတြင္းမွာ ကုလားထိုင္ေတြ ေပၚလာတဲ့အခါ က်ေတာ့ လုတာေလးေတြရွိတယ္ဆိုတာ က်မတို႔ ဝန္ခံရမွာပဲ။ ဒါဟာ က်မတို႔ ရင္ဆိုင္ရမယ့္ ကိစၥျဖစ္တယ္။ က်မတို႔ဟာ တာဝန္ယူတဲ့စိတ္နဲ႔ အလုပ္လုပ္ရမွာပါ။ ေနရာယူတဲ့စိတ္နဲ႔ အလုပ္လုပ္ရမွာ မဟုတ္ပါဘူး။"

"နိုင္ငံေရးသမားလို႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုေခၚခ်င္လို႔ရွိရင ကိုယ္႔မွာရည္မွန္းခ်က္ေတြရွိရမယ္။ မူ၀ါဒေတြရွိရမယ္။
ခိုင္ခိုင္မာမာကိုင္စြဲထားတဲ႔ ယံုႀကည္ခ်က္ေတြရွိရမယ္။ 
 
ယံုႀကည္ခ်က္အတြက္ အားလံုးကိုစြန္႔လႊတ္နိုင္တဲ႔ သတၱိရွိရမယ္။ အဲ႔လိုသတၱိမရွိရင္ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုနိုင္ငံေရးသမားလို႔မေခၚသင္႔ပါဘူး။"
 

National League for Democracy
Rangonnewsdaily
9.3.2013

0 comments:

Post a Comment