Pages

Saturday, December 13, 2014

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ပထမဆံုး စက္ေလွကားတပ္ လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားဖြင့္


RangonNewsDaily:: December . 13 .2014
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ ကမ္းနားလမ္းႏွင့္ ပန္းဆိုးတန္းလမ္းေထာင့္ရွိ စက္ေလွကားတပ္ လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားကို ဒီဇင္ဘာ ၁၂ ရက္ နံနက္ပိုင္းက စတင္ဖြင့္လွစ္လိုက္သည္။
ဖြင့္ပြဲအခမ္းအနားသို႔ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ေဆြ၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္ ဦးလွျမင့္ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ တာဝန္ရွိသူမ်ား တက္ေရာက္ခဲ့ၾကသည္။

ေဖာ္ျပပါခံုးေက်ာ္တံတားသည္ အျမင့္ ၄.၅ မီတာ၊ အလ်ား ၂၁၁ေပ၊ အနံ ၁၁ ေပရွိၿပီး ေငြက်ပ္သိန္း ေလးေထာင္ေက်ာ္ ကုန္က်ကာ ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္
မတ္လကုန္ပိုင္းမွ စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ လမ္းတံတားဌာနမွ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ ဦးတင္ေမာင္ၾကည္က ဆုိသည္။

ပန္းဆုိးတန္း-ဒလ ကူးတို႔ဆိပ္ကမ္းဘက္ အျခမ္းတြင္ အတက္စက္ေလွကား တစ္စင္း၊ ၁၇ ထစ္ပါ ႐ိုး႐ုိးသံကူ ကြန္ကရစ္ ေလွကားတစ္ခု၊
ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ရံုးဘက္အျခမ္းတြင္ ၁၇ ထစ္ပါ သံကူကြန္ကရစ္ ေလွကားတစ္စင္းႏွင့္ အဆင္းအတြက္ စက္ေလွကားတစ္စင္း ပါဝင္သည္။ ကမ္းနားလမ္းမႀကီးႏွင့္ ကမ္းနားလမ္းသစ္လမ္း တံတားႀကီး၏ အလယ္ ပန္းဆုိးတန္းမွတ္တုိင္သို႔ တံတားေပၚမွ အတက္/အဆင္း ျပဳလုပ္ႏုိင္ေသာ ႐ိုး႐ိုးကြန္ကရစ္ ေလွကားတစ္စင္း ပါဝင္သည္။

ခံုးေက်ာ္တံတား ဖြင့္လွစ္ၿပီးျဖစ္ေသာ္လည္း မဆင္မျခင္ လမ္းျဖတ္ကူးသူမ်ားမွာ မူလအတိုင္း ရွိေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႔ရသည္။

"ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘက္ကေတာ့ လိုအပ္တဲ့ အေျခခံအေဆာက္အအံုေတြကို တည္ေဆာက္ေနပါၿပီ။ ခ်က္ခ်င္းႀကီးေတာ့ လူေတြက တံတားေပၚက ဘယ္ကူးဦးမလဲ။ ေနာက္ေတာ့ တျဖည္းျဖည္း ျဖစ္လာမွာေပါ့" ဟု အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ ဦးတင္ေမာင္ၾကည္က မဇၥၽိမကို ေျပာသည္။

ကမ္းနားလမ္းႏွင့္ ပန္းဆိုးတန္းလမ္းေထာင့္မွ တာဝန္က် ယာဥ္ထိန္းရဲဝန္ထမ္း တစ္ဦးက "ဒလဘက္က သေဘၤာဆိုက္တဲ့အခါ လူေတြအၿပံဳလိုက္ လမ္းျဖတ္ကူးၾကတယ္။ ခံုးတံတားေပၚကို လမ္းေလွ်ာက္ မတက္ခ်င္မွာစိုးလို႔ အဲဒီဘက္ျခမ္းမွာ အတက္စက္ေလွကား တပ္ေပးထားတာပါ။ တစ္ဦးခ်င္းစီရဲ႕ စည္းကမ္းသိမႈကလည္း အေရးႀကီးပါတယ္" ဟု ေျပာသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ကမ္းနားလမ္းကိုျဖတ္ေက်ာ္ တည္ေဆာက္ထားေသာ နန္းသီတာဆိပ္ကမ္းႏွင့္ ပန္းဆိုးတန္းလမ္းကူး ခံုးေက်ာ္တံတား ဖြင့္ပြဲကို၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၂ ရက္ နံနက္ ၇ နာရီအခ်ိန္က ျပဳလုပ္ေနစဥ္။


Mizzima News , KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily



0 comments:

Post a Comment