Pages

Tuesday, November 19, 2013

Taylor Swift မေလွ်ာက္တတ္တဲ့ cat walk

Photo: Taylor Swift မေလွ်ာက္တတ္တဲ့ cat walk
Tuesday, November 19, 2013

ကၽြန္မတုိ႕က ဒီအလုပ္ကို ၁၄ႏွစ္၊ ၁၅ႏွစ္ေလာက္ လုပ္လာတာ။ ဒီေတာ့ အေတြ႕အႀကံဳနဲ႕ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ ရွိတာခ်င္းေတာ့ ကြာမွာေပါ့

 အသက္ ၂၃ ႏွစ္ရွိၿပီျဖစ္တဲ့ အဆုိေတာ္ ေတလာဆြစ္ဖ္ဟာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဗုဒၶဟူးေန႕က နယူးေယာက္မွာ က်င္းပျပဳလုပ္တဲ့ ဖက္ရွင္ရိႈးမွာ ပါ၀င္သရုပ္ျပခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီ ပြဲကေတာ့ Viectoria’s Secret ရဲ႕ catwalk ေလွ်ာက္ပြဲျဖစ္ၿပီး ေတလာဆြစ္ဖ္အေနနဲ႕ ဒီပြဲမွာ ပါ၀င္သရုပ္ျပခဲ့တာ အံ၀င္ဂြင္က် မျဖစ္ဘူးလုိ႕ ပြဲမွာပါ၀င္တဲ့ ေမာ္ဒယ္ Jessica က ေျပာသြားပါတယ္။

          ရိႈးပြဲအၿပီးမွာ သူမက Women Wear Daily ကို အခုလုိပဲ ေျဖဆုိသြားပါတယ္။ “ကၽြန္မအထင္ ဘာလဲဆုိတာ ရွင္တုိ႕သိၿပီးျဖစ္မွာပါ။ သူမက အလြန္ေတာ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူမဒီပြဲနဲ႕ အံ၀င္ခြင္က် မျဖစ္တာေတာ့ ဘာေၾကာင့္မွန္း ကၽြန္မမသိဘူး။ ကၽြန္မေနနဲ႕ ဒီလုိေျပာသင့္ရဲ႕လားေတာင္ မသိဘူး။ ကၽြန္မတုိ႕ဆီက ရွင္တုိ႕အမ်ားႀကီး ေမွ်ာ္လင့္လို႕မရဘူးေလ။ ကၽြန္မဆုိလုိတာ ကၽြန္မတုိ႕က ဒီအလုပ္ကို ၁၄ႏွစ္၊ ၁၅ႏွစ္ေလာက္ လုပ္လာတာ။ ဒီေတာ့ အေတြ႕အႀကံဳနဲ႕ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ ရွိတာခ်င္းေတာ့ ကြာမွာေပါ့” လုိ႕ ေျဖသြားပါတယ္။

          တျခားေမာ္ဒယ္ေတြျဖစ္တဲ့ Karlie Kloss ကေတာ့ ေတလာနဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္တဲ့။ “သူမဟာ အမိုက္ဆံုး မိန္းကေလးငယ္တစ္ေယာက္လုိ႕ ကၽြန္မထင္တယ္။ ေတလာရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို ကၽြန္မႀကိဳက္တယ္။ အမ်ိဳးသမီးေတြအတြက္ စြမ္းအားေတြ ျဖစ္ထြန္းေစတယ္လို႕ ခံစားရတယ္” လုိ႕ဆုိပါတယ္။

          Viectoria Secret ရဲ႕ ေမာ္ဒယ္ Lily Aldridge ကေတာ့ “ေတလာက ကၽြန္မရဲ႕ အေကာင္းဆံုး သူငယ္ခ်င္းေတြထဲက တစ္ေယာက္ပါ။ ဒါေၾကာင့္လည္း ကၽြန္မတို႕ပြဲမွာ အမ်ားႀကီးေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ရတယ္” လုိ႕ ဆုိပါတယ္။

ႊTrend Myanmar

RangonNewsDaily:: November . 19 .2013
ကၽြန္မတုိ႕က ဒီအလုပ္ကို ၁၄ႏွစ္၊ ၁၅ႏွစ္ေလာက္ လုပ္လာတာ။ ဒီေတာ့ အေတြ႕အႀကံဳနဲ႕ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ ရွိတာခ်င္းေတာ့ ကြာမွာေပါ့ အသက္ ၂၃ ႏွစ္ရွိၿပီျဖစ္တဲ့ အဆုိေတာ္ ေတလာဆြစ္ဖ္ဟာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဗုဒၶဟူးေန႕က နယူးေယာက္မွာ က်င္းပျပဳလုပ္တဲ့ ဖက္ရွင္ရိႈးမွာ ပါ၀င္သရုပ္ျပခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီ ပြဲကေတာ့ Viectoria’s Secret ရဲ႕ catwalk ေလွ်ာက္ပြဲျဖစ္ၿပီး ေတလာဆြစ္ဖ္အေနနဲ႕ ဒီပြဲမွာ ပါ၀င္သရုပ္ျပခဲ့တာ အံ၀င္ဂြင္က် မျဖစ္ဘူးလုိ႕ ပြဲမွာပါ၀င္တဲ့ ေမာ္ဒယ္ Jessica က ေျပာသြားပါတယ္။

ရိႈးပြဲအၿပီးမွာ သူမက Women Wear Daily ကို အခုလုိပဲ ေျဖဆုိသြားပါတယ္။ “ကၽြန္မအထင္ ဘာလဲဆုိတာ ရွင္တုိ႕သိၿပီးျဖစ္မွာပါ။ သူမက အလြန္ေတာ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူမဒီပြဲနဲ႕ အံ၀င္ခြင္က် မျဖစ္တာေတာ့ ဘာေၾကာင့္မွန္း ကၽြန္မမသိဘူး။ ကၽြန္မေနနဲ႕ ဒီလုိေျပာသင့္ရဲ႕လားေတာင္ မသိဘူး။ ကၽြန္မတုိ႕ဆီက ရွင္တုိ႕အမ်ားႀကီး ေမွ်ာ္လင့္လို႕မရဘူးေလ။ ကၽြန္မဆုိလုိတာ ကၽြန္မတုိ႕က ဒီအလုပ္ကို ၁၄ႏွစ္၊ ၁၅ႏွစ္ေလာက္ လုပ္လာတာ။ ဒီေတာ့ အေတြ႕အႀကံဳနဲ႕ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ ရွိတာခ်င္းေတာ့ ကြာမွာေပါ့” လုိ႕ ေျဖသြားပါတယ္။

တျခားေမာ္ဒယ္ေတြျဖစ္တဲ့ Karlie Kloss ကေတာ့ ေတလာနဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္တဲ့။ “သူမဟာ အမိုက္ဆံုး မိန္းကေလးငယ္တစ္ေယာက္လုိ႕ ကၽြန္မထင္တယ္။ ေတလာရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို ကၽြန္မႀကိဳက္တယ္။ အမ်ိဳးသမီးေတြအတြက္ စြမ္းအားေတြ ျဖစ္ထြန္းေစတယ္လို႕ ခံစားရတယ္” လုိ႕ဆုိပါတယ္။

Viectoria Secret ရဲ႕ ေမာ္ဒယ္ Lily Aldridge ကေတာ့ “ေတလာက ကၽြန္မရဲ႕ အေကာင္းဆံုး သူငယ္ခ်င္းေတြထဲက တစ္ေယာက္ပါ။ ဒါေၾကာင့္လည္း ကၽြန္မတို႕ပြဲမွာ အမ်ားႀကီးေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ရတယ္” လုိ႕ ဆုိပါတယ္။

ႊTrend Myanmar , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

0 comments:

Post a Comment