
Lithium-ion ဘက္ထရီကို အသံုးျပဳျပီး မိုင္ ၃၀ ခရီးကုိ ေမာင္းႏိုင္ပါတယ္။
အားျပန္ျဖည့္ဖို႔လည္း တစ္နာရီနဲ႔ သံုးနာရီၾကားပဲ အခ်ိန္ေပးရမွာပါ။
အပိုဘက္ထရီ တစ္လံုးလည္း ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။ ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့
ျမိဳ ႔ထဲမွာပဲ ေမာင္းဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ႏွစ္ေယာက္စီး ကား ျဖစ္ပါတယ္။
အရြယ္လည္း ငယ္
ပါတယ္။ မီးခိုးလံုးဝ ထြက္ရွိျခင္းမရွိ အသံလံုးဝျငိမ္မယ့္ ျမိဳ
႔စီးကား ျဖစ္တယ္ လို႔ ဆုိပါတယ္။ ဆိုင္ကယ္ တစ္စီး နီးနီးပါပဲ။
ျမင္းေကာင္ေရအားထုတ္လုပ္ႏိုင္မွုက၁၀ မေက်ာ္ပဲအီလက္ထရစ္ ေမာ္တာက ေထာက္ပံ့မွာ ျဖစ္
ပါတယ္။
အရင္က
Peugeot တို႔လုပ္တဲ့ 2008 Peugeot HyMotion3 Concept နဲ႔ တူတယ္လို႔ေတာင္
ဆုိပါတယ္။ သုိ႔ေပ
မယ့္ ယခု Toyota က လုပ္တဲ့ i Road ဟာပိုမို
ေသးငယ္က်စ္လစ္ျပီး စြမ္းေဆာင္ရည္ထက္ သဘာဝပတ္ဝန္း
က်င္ နဲ႔လိုက္ေလ်ာေအာင္
ၾကိဳးစားဖန္တီးထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ လာမယ့္ႏွစ္မွာ စတင္
အသံုးျပဳႏိုင္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း သိရပါတယ္။
--
Ref: autoblog
Aung Kham (TSJ team)
Rangonnewsdaily
RND: :18.5.2013
![]() |
Lithium-ion ဘက္ထရီကို အသံုးျပဳျပီး မိုင္ ၃၀ ခရီးကုိ ေမာင္းႏိုင္ပါတယ္။
အားျပန္ျဖည့္ဖို႔လည္း တစ္နာရီနဲ႔ သံုးနာရီၾကားပဲ အခ်ိန္ေပးရမွာပါ။
အပိုဘက္ထရီ တစ္လံုးလည္း ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။ ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့
ျမိဳ ႔ထဲမွာပဲ ေမာင္းဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ႏွစ္ေယာက္စီး ကား ျဖစ္ပါတယ္။
အရြယ္လည္း ငယ္
ပါတယ္။ မီးခိုးလံုးဝ ထြက္ရွိျခင္းမရွိ အသံလံုးဝျငိမ္မယ့္ ျမိဳ
႔စီးကား ျဖစ္တယ္ လို႔ ဆုိပါတယ္။ ဆိုင္ကယ္ တစ္စီး နီးနီးပါပဲ။
ျမင္းေကာင္ေရအားထုတ္လုပ္ႏိုင္မွုက၁၀ မေက်ာ္ပဲအီလက္ထရစ္ ေမာ္တာက ေထာက္ပံ့မွာ ျဖစ္
ပါတယ္။
အရင္က Peugeot တို႔လုပ္တဲ့ 2008 Peugeot HyMotion3 Concept နဲ႔ တူတယ္လို႔ေတာင္ ဆုိပါတယ္။ သုိ႔ေပ
အရင္က Peugeot တို႔လုပ္တဲ့ 2008 Peugeot HyMotion3 Concept နဲ႔ တူတယ္လို႔ေတာင္ ဆုိပါတယ္။ သုိ႔ေပ
မယ့္ ယခု Toyota က လုပ္တဲ့ i Road ဟာပိုမို
ေသးငယ္က်စ္လစ္ျပီး စြမ္းေဆာင္ရည္ထက္ သဘာဝပတ္ဝန္း
က်င္ နဲ႔လိုက္ေလ်ာေအာင္
ၾကိဳးစားဖန္တီးထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ လာမယ့္ႏွစ္မွာ စတင္
အသံုးျပဳႏိုင္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း သိရပါတယ္။
--
Ref: autoblog
Aung Kham (TSJ team)
Rangonnewsdaily
RND: :18.5.2013
--
Ref: autoblog
Aung Kham (TSJ team)
Rangonnewsdaily
RND: :18.5.2013
1 comments:
ဆီမကုန္ေတာ႔ ႀကိဳက္တယ္ဗ်ာ။
Post a Comment