Pages

Tuesday, April 23, 2013

ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္သို႔ အလည္သြားေရာက္ရာမွ ၉၆၉ ဂိုဏ္း၀င္မ်ားက ခုတ္သတ္ရန္ႀကိဳးစားခံခဲ့ရသည့္ သက္ႀကီးရြယ္အုိတစ္ဦး ရင္ဖြင့္ေျပာၾကားခ်က္

ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္သို႔ အလည္သြားေရာက္ရာမွ ၉၆၉ ဂိုဏ္း၀င္မ်ားက ခုတ္သတ္ရန္ႀကိဳးစားခံခဲ့ရသည့္ သက္ႀကီးရြယ္အုိတစ္ဦး ရင္ဖြင့္ေျပာၾကားခ်က္

ဧၿပီ၊ ၂၂။ သတင္း-ေဒး(သန္လ်င္)

          ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္အလည္အပတ္သြားေရာက္သူ ျမန္မာမြတ္စလင္မ္ သက္ႀကီးရြယ္အုိအား (၉၆၉) ဘုန္းႀကီးမ်ားက မတ္လ(၂၅)ရက္ေန႔ ည(၃)နာရီအခ်ိန္တြင္ ဗလအတြင္းရွိ လူကိုပါဓားႏွင့္ခုတ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

          ယင္းျဖစ္စဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး “ဗလီထဲမွာ လုံၿခဳံေရးေတြ အျပည့္ခ်ေပးထားတယ္၊ ဘာသာေရး ပဋိပကၡေတြက ျဖစ္ပြားေနေတာ့၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဗလီထဲမွာအတူရွိေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အီရွာနမားဇ္ဖတ္ေနတုန္း သူတို႔အားလုံး ထြက္သြားတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ကိုလည္း ဘယ္သူမွမေခၚသြားဘူး၊ အျပင္ကေနေသာ့ခတ္သြားတယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘယ္သူမွမရွိေတာ့ ဗလီထဲမွာ ခဏေမွးေနလုိက္တယ္၊ ည(၁၂)ေလာက္က်ေတာ့ ခဲမိုးေတြရြာက်လာတယ္။ 

(၁)နာရီခြဲေလာက္ထိ ခဲမုိးေတြရြာတာ ေနာက္ဆုံး ကၽြန္ေတာ္ပခုံးကိုလာထိတယ္။ သိပ္အေျခအေနမေကာင္းဘူးဆိုၿပီး မဒရ္ဆာထဲမွာ ၀င္ၿပီးပုန္းေနလုိက္တယ္။ ခဏေတာ့ၿငိမ္သြားတယ္။ (၂)နာရီေလာက္ၾကေတာ့ အေျခအေနက ပိုဆုိးသြားတယ္။ 
ဗလီတံခါးကိုဖ်က္ၿပီး ဘြန္ဒူဇာနဲ႕ ၀င္လာၿပီး ဗလီကို၀ုိင္းၿပီး ဘုန္းႀကီးေတြက ဓားနဲ႔၀ိုင္းခုတ္ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ျပတင္းေပါက္ကေန ထြက္ေျပးေတာ့ ဘုန္းႀကီးကအျပင္ကေန ဓားနဲ႔လွမ္းခုတ္တယ္၊ လက္နဲ႕ကာလုိက္တာ လက္ကိုခုတ္မိတယ္၊ ေနာက္တစ္ေခါက္ လည္ပင္းကို လွမ္းခုတ္တယ္။ အဲ့မွာစစ္သားေတြ၊ ရဲေတြ၊ အာဏာပိုင္ေတြ အားလုံးရပ္ၾကည့္ေနၾကတယ္။ 

၀င္ေရာက္ဆြဲျခင္းလည္းမရွိဘူး၊ ေနာက္ရန္ကုန္က ဧည့္သည္ကို ဗလီထဲမွာ ဓားနဲ႕လွမ္းခုတ္တယ္၊ ဆုိၿပီးၾကားလုိ႔ NLD ေတြကလာၿပီး ကၽြန္ေတာ္ကို ကယ္ထုတ္တယ္၊ အဲမွာ ဘုန္းႀကီးက “ဒီကုလားေတာ္ေတာ္ အသက္ျပင္းတယ္”လုိ႔ ေျပာတာ ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ဆုံးၾကားၿပီး သတိေမ့သြားတယ္၊ သတိျပန္ရေတာ့ ေဆး႐ုံေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္ဆီကုိ ဘယ္သူမွလာမေတြ႕ဘူး၊ ဘယ္အာဏာပိုင္၊ ဘယ္အဖြဲ႕အစည္းကမွ လာေရာက္ေမးျမန္းျခင္းမရွိဘူး၊ ေနာက္ေန႔မွာလည္း အဲဒီအၾကမ္းဖတ္သမားေတြက ေဆး႐ုံထိလုိက္လာၾကလုိ႔ ေဆး႐ုံက ကၽြန္ေတာ္ကုိ ၀ုိင္းၿပီး ၀ွက္ေပးထားရေသးတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ေဆး႐ုံမွာ တစ္ပတ္လုံးလုံးေနတဲ့အခ်ိန္ထိ အဲဒီႀကိဳ႕ပင္ေကာက္က ကာစင္ဘုိင္ဆုိတဲ့ ပုဂၢဳိလ္ကဆင္းလည္းဆင္းရဲပါတယ္၊ တတ္ႏဳိင္သေလာက္ကို ေန႔ေရာညပါ ထမင္းေကၽြးထားတယ္။

 ေနာက္ဆုံးေန႔က်မွ ပဲခူးတုိင္း႐ုံးက မ.အ.ဖ တုိင္းမွဴးအရာရွိ တစ္ေယာက္ကလာေခၚတယ္။ ေဆး႐ုံကေပးမေခၚဘူး၊ ေခၚမယ္ဆို(၁)နာရီခြဲ ၀န္ႀကီးဦးဉာဏ္၀င္းလာမွ ေခၚလုိ႔ရမယ္၊ ေစာင့္ရလိမ့္မယ္လုိ႔ ေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လည္း ည(၄)နာရီေလာက္ထိ ေစာင့္တယ္၊ ဘယ္သူမွမလာပါဘူးဗ်ာ။ ဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ေဆး႐ုံဆင္းၿပီး ရန္ကုန္အိမ္ကို(၂)ရက္ေန႔ ည(၈)နာရီမွာ ေရာက္တယ္။ လည္ပင္က (၁၀)ခ်က္ခ်ဳပ္ထားရတယ္၊ လက္က(၈)ခ်က္ခ်ဳပ္ထားရတယ္၊ အခုဘားလမ္းမွာ ေဆးကုသမႈခံယူေနတယ္”ဟု ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္တြင္ ဓားခုတ္ခံရသူတစ္ဦးမွ ျမန္မာမြတ္စလင္မ္မီဒီယာသို႔ေျပာသည္။

          ယင္းကပင္ ထပ္မံ၍ “ကၽြန္ေတာ္အဲဒီကို မေရာက္ခက္မွာ ဘာသာေရး အဓိက႐ုဏ္းျဖစ္ေစမယ့္ လက္ကမ္းစာေစာင္၊ စေတကာ၊ DVDေခြေတြ လုိက္ေ၀တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ၉၆၉ဘုန္းႀကီးေတြက ကုလားေတြဗလီကို ဖ်က္ဆီးျပစ္ရမယ့္ တရားေတြေဟာထားေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ၾကားမိတယ္ ဒီေလာက္ပါပဲ”ဟုျမန္မာမြတ္စလင္မ္မီဒီယာသုိ႔ေျပာသည္။

          မၾကာေသမီကာလအတြင္းက မိတီၳလာ အဓိက႐ုဏ္းမ်ားႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ တစ္ျခားၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္လည္း ၉၆၉ ဂုိဏ္းဘုန္းႀကီးမ်ား ဗလီမ်ားအား လုိက္လံဖ်က္ဆီးမႈျပဳခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ ၎ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္ ဗလီထဲမွ ၉၆၉ ဂိုဏ္ဘုန္းႀကီးမ်ား ဓားႏွင့္ခုတ္မူကို အာဏာပိုင္မ်ားက အေရးယူထားျခင္း မရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္အလည္အပတ္သြားေရာက္သူ ျမန္မာမြတ္စလင္မ္ သက္ႀကီးရြယ္အုိအား (၉၆၉) ဘုန္းႀကီးမ်ားက မတ္လ(၂၅)ရက္ေန႔ ည(၃)နာရီအခ်ိန္တြင္ ဗလအတြင္းရွိ လူကိုပါဓားႏွင့္ခုတ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ယင္းျဖစ္စဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး “ဗလီထဲမွာ လုံၿခဳံေရးေတြ အျပည့္ခ်ေပးထားတယ္၊ ဘာသာေရး ပဋိပကၡေတြက ျဖစ္ပြားေနေတာ့၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဗလီထဲမွာအတူရွိေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အီရွာနမားဇ္ဖတ္ေနတုန္း သူတို႔အားလုံး ထြက္သြားတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ကိုလည္း ဘယ္သူမွမေခၚသြားဘူး၊ အျပင္ကေနေသာ့ခတ္သြားတယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘယ္သူမွမရွိေတာ့ ဗလီထဲမွာ ခဏေမွးေနလုိက္တယ္၊ ည(၁၂)ေလာက္က်ေတာ့ ခဲမိုးေတြရြာက်လာတယ္။

(၁)နာရီခြဲေလာက္ထိ ခဲမုိးေတြရြာတာ ေနာက္ဆုံး ကၽြန္ေတာ္ပခုံးကိုလာထိတယ္။ သိပ္အေျခအေနမေကာင္းဘူးဆိုၿပီး မဒရ္ဆာထဲမွာ ၀င္ၿပီးပုန္းေနလုိက္တယ္။ ခဏေတာ့ၿငိမ္သြားတယ္။ (၂)နာရီေလာက္ၾကေတာ့ အေျခအေနက ပိုဆုိးသြားတယ္။
ဗလီတံခါးကိုဖ်က္ၿပီး ဘြန္ဒူဇာနဲ႕ ၀င္လာၿပီး ဗလီကို၀ုိင္းၿပီး ဘုန္းႀကီးေတြက ဓားနဲ႔၀ိုင္းခုတ္ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ျပတင္းေပါက္ကေန ထြက္ေျပးေတာ့ ဘုန္းႀကီးကအျပင္ကေန ဓားနဲ႔လွမ္းခုတ္တယ္၊ လက္နဲ႕ကာလုိက္တာ လက္ကိုခုတ္မိတယ္၊ ေနာက္တစ္ေခါက္ လည္ပင္းကို လွမ္းခုတ္တယ္။ အဲ့မွာစစ္သားေတြ၊ ရဲေတြ၊ အာဏာပိုင္ေတြ အားလုံးရပ္ၾကည့္ေနၾကတယ္။

၀င္ေရာက္ဆြဲျခင္းလည္းမရွိဘူး၊ ေနာက္ရန္ကုန္က ဧည့္သည္ကို ဗလီထဲမွာ ဓားနဲ႕လွမ္းခုတ္တယ္၊ ဆုိၿပီးၾကားလုိ႔ NLD ေတြကလာၿပီး ကၽြန္ေတာ္ကို ကယ္ထုတ္တယ္၊ အဲမွာ ဘုန္းႀကီးက “ဒီကုလားေတာ္ေတာ္ အသက္ျပင္းတယ္”လုိ႔ ေျပာတာ ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ဆုံးၾကားၿပီး သတိေမ့သြားတယ္၊ သတိျပန္ရေတာ့ ေဆး႐ုံေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္ဆီကုိ ဘယ္သူမွလာမေတြ႕ဘူး၊ ဘယ္အာဏာပိုင္၊ ဘယ္အဖြဲ႕အစည္းကမွ လာေရာက္ေမးျမန္းျခင္းမရွိဘူး၊ ေနာက္ေန႔မွာလည္း အဲဒီအၾကမ္းဖတ္သမားေတြက ေဆး႐ုံထိလုိက္လာၾကလုိ႔ ေဆး႐ုံက ကၽြန္ေတာ္ကုိ ၀ုိင္းၿပီး ၀ွက္ေပးထားရေသးတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ေဆး႐ုံမွာ တစ္ပတ္လုံးလုံးေနတဲ့အခ်ိန္ထိ အဲဒီႀကိဳ႕ပင္ေကာက္က ကာစင္ဘုိင္ဆုိတဲ့ ပုဂၢဳိလ္ကဆင္းလည္းဆင္းရဲပါတယ္၊ တတ္ႏဳိင္သေလာက္ကို ေန႔ေရာညပါ ထမင္းေကၽြးထားတယ္။

ေနာက္ဆုံးေန႔က်မွ ပဲခူးတုိင္း႐ုံးက မ.အ.ဖ တုိင္းမွဴးအရာရွိ တစ္ေယာက္ကလာေခၚတယ္။ ေဆး႐ုံကေပးမေခၚဘူး၊ ေခၚမယ္ဆို(၁)နာရီခြဲ ၀န္ႀကီးဦးဉာဏ္၀င္းလာမွ ေခၚလုိ႔ရမယ္၊ ေစာင့္ရလိမ့္မယ္လုိ႔ ေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လည္း ည(၄)နာရီေလာက္ထိ ေစာင့္တယ္၊ ဘယ္သူမွမလာပါဘူးဗ်ာ။ ဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ေဆး႐ုံဆင္းၿပီး ရန္ကုန္အိမ္ကို(၂)ရက္ေန႔ ည(၈)နာရီမွာ ေရာက္တယ္။ လည္ပင္က (၁၀)ခ်က္ခ်ဳပ္ထားရတယ္၊ လက္က(၈)ခ်က္ခ်ဳပ္ထားရတယ္၊ အခုဘားလမ္းမွာ ေဆးကုသမႈခံယူေနတယ္”ဟု ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္တြင္ ဓားခုတ္ခံရသူတစ္ဦးမွ ျမန္မာမြတ္စလင္မ္မီဒီယာသို႔ေျပာသည္။

ယင္းကပင္ ထပ္မံ၍ “ကၽြန္ေတာ္အဲဒီကို မေရာက္ခက္မွာ ဘာသာေရး အဓိက႐ုဏ္းျဖစ္ေစမယ့္ လက္ကမ္းစာေစာင္၊ စေတကာ၊ DVDေခြေတြ လုိက္ေ၀တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ၉၆၉ဘုန္းႀကီးေတြက ကုလားေတြဗလီကို ဖ်က္ဆီးျပစ္ရမယ့္ တရားေတြေဟာထားေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ၾကားမိတယ္ ဒီေလာက္ပါပဲ”ဟုျမန္မာမြတ္စလင္မ္မီဒီယာသုိ႔ေျပာသည္။

မၾကာေသမီကာလအတြင္းက မိတီၳလာ အဓိက႐ုဏ္းမ်ားႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ တစ္ျခားၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္လည္း ၉၆၉ ဂုိဏ္းဘုန္းႀကီးမ်ား ဗလီမ်ားအား လုိက္လံဖ်က္ဆီးမႈျပဳခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ ၎ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္ ဗလီထဲမွ ၉၆၉ ဂိုဏ္ဘုန္းႀကီးမ်ား ဓားႏွင့္ခုတ္မူကို အာဏာပိုင္မ်ားက အေရးယူထားျခင္း မရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။
 
သတင္း-ေဒး(သန္လ်င္)
Myanmar Muslim.Net, Rangonnewsdaily
RND:  :23.4.2013

0 comments:

Post a Comment