Pages

Thursday, April 4, 2013

ဇီးကုန္းျမိဳ႕ အေျခအေနျပန္လည္ တည္ျငိမ္လာ

ဇီးကုန္းျမိဳ႕ အေျခအေနျပန္လည္ တည္ျငိမ္လာ
===================
ဧၿပီ ၄၊ ၂၀၁၃
M-Media
သတင္း- ဆူးထက္

ဇီးကုန္း။	။ ပဲခူးတိုင္း ဇီးကုန္းတြင္ ဗလီႏွင့္ မြတ္စလင္မ္အိမ္မ်ားအား အၾကမ္းဖက္သမားမ်ားမွ မတ္လ ၂၇ရက္ေန႔က ဖ်က္ဆီးခဲ့ၿပီးေနာက္ ယခု ၿပန္လည္ အေၿခအေနတည္ၿငိမ္လာခဲ့ၿပီ ၿဖစ္ေၾကာင္း အၾကမ္းဖက္ တိုက္ခိုက္ခံခဲ့ရေသာ ေဒသခံတစ္ဦးအား ဆက္သြယ္ ေမးၿမန္းခ်က္အရ သတင္းရရွိသည္။

	“ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဇီးကုန္းနဲ႔ ၂မိုင္ကြာက မရင္းရြာက ဗုဒၶဘာသာ၀င္ လူၾကီး လူေကာင္း တစ္ဦးၿဖစ္တဲ့ အသက္၈၉ႏွစ္အရြယ္ အဘဦးတင္ေအးက ကြ်န္ေတာ္တို႔ အစၥလာမ္ဘာသာ၀င္ အေယာက္ ၁၅၀ ကိုကယ္ထားေပးခဲ့တာပါ။သူေစာင့္ေရွာက္ကာကြယ္ေပးထားတဲ့ ရက္ေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ စား၀တ္ေနေရး၊ က်န္းမာေရး၊ ေနေရးထိုင္ေရး ေနာက္ဆုံး ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ လုံၿခဳံေရး အတြက္ လိုေလေသးမရွိ တာ၀န္ယူခဲ့ပါတယ္။ေရကအစ အဲဒီရြာက ေရေတာင္ မတိုက္ဘူး ေရသန္႕ဗူးေတြ ၀ယ္တိုက္ပါတယ္။ သူ ေကြ်းေမြး ေစာင့္ေရွာက္ထားတဲ့ ကုန္က်ေငြ အားလုံးဟာ သူမ်ားဆီက အလွဴေငြေတြနဲ႔ လုံး၀မဟုတ္ဘူး၊ အားလုံး သူ႔ကိုယ္ပိုင္ ပိုက္ဆံနဲ႔ ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေဘာ္ဒါေဆာင္ တစ္ခုမွာ ေနရာခ်ထားေပးတာပါ။အဲဒီ အဘဦးတင္ေအး ကယ္ေပးထားလို႕သာ ကြ်န္ေတာ္တို႔တေတြဟာ ဟိုေၿပးလိုက္ ဒီေၿပးလိုက္ နဲ႔ ကမ္းနားသစ္ပင္ မၿဖစ္ခဲ့တာပါ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေနတဲ့ ေနရပ္ကို အာမခံေပးလို႔သာ လမ္းေၾကာင္းနဲ႔ ၿပန္ပို႔ေပးတာပါ၊ ကြ်န္ေတာ္အဲဒီရြာမွာ ၅ရက္ ခိုလွဳံခဲ့ပါတယ္ ”

	`“အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဇီးကုန္းမွာ ေအးေအးေဆးေဆး ၿဖစ္သြားပါၿပီ။ ကံေကာင္းလို႔ ကြန္ေတာ္အိမ္ေလး မပါသြားခဲ့ပါဘူး။ဆိုင္ခန္းပဲ ပါသြားပါတယ္။ ခုဆိုင္လည္း ၿပန္ဖြင့္ေနပါၿပီ ”ဟု အဆိုပါ ဇီးကုန္ျမိဳ႕ခံမွ  M-Media သို႔ေၿပာၾကားခဲ့သည္။


ဧၿပီ ၄၊ ၂၀၁၃

ဇီးကုန္း။ ။ ပဲခူးတိုင္း ဇီးကုန္းတြင္ ဗလီႏွင့္ မြတ္စလင္မ္အိမ္မ်ားအား အၾကမ္းဖက္သမားမ်ားမွ မတ္လ ၂၇ရက္ေန႔က ဖ်က္ဆီးခဲ့ၿပီးေနာက္ ယခု ၿပန္လည္ အေၿခအေနတည္ၿငိမ္လာခဲ့ၿပီ ၿဖစ္ေၾကာင္း အၾကမ္းဖက္ တိုက္ခိုက္ခံခဲ့ရေသာ ေဒသခံတစ္ဦးအား ဆက္သြယ္ ေမးၿမန္းခ်က္အရ သတင္းရရွိသည္။


“ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဇီးကုန္းနဲ႔ ၂မိုင္ကြာက မရင္းရြာက ဗုဒၶဘာသာ၀င္ လူၾကီး လူေကာင္း တစ္ဦးၿဖစ္တဲ့ အသက္၈၉ႏွစ္အရြယ္ အဘဦးတင္ေအးက ကြ်န္ေတာ္တို႔ အစၥလာမ္ဘာသာ၀င္ အေယာက္ ၁၅၀ ကိုကယ္ထားေပးခဲ့တာပါ။

သူေစာင့္ေရွာက္ကာကြယ္ေပးထားတဲ့ ရက္ေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ စား၀တ္ေနေရး၊ က်န္းမာေရး၊ ေနေရးထိုင္ေရး ေနာက္ဆုံး ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ လုံၿခဳံေရး အတြက္ လိုေလေသးမရွိ တာ၀န္ယူခဲ့ပါတယ္။ေရကအစ အဲဒီရြာက ေရေတာင္ မတိုက္ဘူး ေရသန္႕ဗူးေတြ ၀ယ္တိုက္ပါတယ္။

သူ ေကြ်းေမြး ေစာင့္ေရွာက္ထားတဲ့ ကုန္က်ေငြ အားလုံးဟာ သူမ်ားဆီက အလွဴေငြေတြနဲ႔ လုံး၀မဟုတ္ဘူး၊ အားလုံး သူ႔ကိုယ္ပိုင္ ပိုက္ဆံနဲ႔ ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေဘာ္ဒါေဆာင္ တစ္ခုမွာ ေနရာခ်ထားေပးတာပါ။

အဲဒီ အဘဦးတင္ေအး ကယ္ေပးထားလို႕သာ ကြ်န္ေတာ္တို႔တေတြဟာ ဟိုေၿပးလိုက္ ဒီေၿပးလိုက္ နဲ႔ ကမ္းနားသစ္ပင္ မၿဖစ္ခဲ့တာပါ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေနတဲ့ ေနရပ္ကို အာမခံေပးလို႔သာ လမ္းေၾကာင္းနဲ႔ ၿပန္ပို႔ေပးတာပါ၊ ကြ်န္ေတာ္အဲဒီရြာမွာ ၅ရက္ ခိုလွဳံခဲ့ပါတယ္ ”


`“အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဇီးကုန္းမွာ ေအးေအးေဆးေဆး ၿဖစ္သြားပါၿပီ။ ကံေကာင္းလို႔ ကြန္ေတာ္အိမ္ေလး မပါသြားခဲ့ပါဘူး။ဆိုင္ခန္းပဲ ပါသြားပါတယ္။ ခုဆိုင္လည္း ၿပန္ဖြင့္ေနပါၿပီ ”ဟု အဆိုပါ ဇီးကုန္ျမိဳ႕ခံမွ M-Media သို႔ေၿပာၾကားခဲ့သည္။
M-Media,သတင္း- ဆူးထက္, Rangonnewsdaily
RND:4.4.2013

0 comments:

Post a Comment