Pages

Tuesday, November 20, 2012

ရန္ကုန္သို့ ေန့ခ်င္းအေရာက္သြားႏိုင္မည္႕ ျမ၀တီ-သဃၤန္းညီေနာင္ -ေကာ့ကရိတ္ ဒုတိယလမ္းသစ္ စတင္ေဖာက္လုပ္

ျမန္မာ-ထိုင္းနယ္စပ္ ကုန္သြယ္မႈလမ္းေၾကာင္းအ တြက္အဓိကအေရးပါေသာ ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ဒုတိယ
ေၿမာက္ ေဒါနေတာင္ေရွာင္ကြင္းလမ္းပိုင္းႏွင့္ လမ္းေဟာင္းျပဳျပင္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားကို ထိုင္းႏိုင္ငံ SEE SANG
YOTHA ကုမၸဏီလီမိတက္ မွႏုိ၀င္ဘာ လ ၁၅ ရက္ေန႔က စတင္လုပ္ေဆာင္ေနၿပီျဖစ္ၿပီး အဆိုပါလမ္းသစ္ၿပီး
စီးပါက ျမ၀တီမွရန္ကုန္ သို႔ ေန႔ခ်င္း အေရာက္ သြားလာႏိုင္ေတာ့ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
“ခ်စ္ၾကည္ေရး တံတားထိပ္ကေန သဃၤန္းညီေနာင္ မိုင္တိုင္အမွတ္ ၉၂/၇ အထိ လမ္းေဟာင္းျပဳျပင္ေရး အ
ပိုင္းနဲ႔ လမ္းသစ္ေဖာက္လုပ္ေရး အပိုင္းကို အဆိုင္းေတြ ခြဲၿပီး လုပ္ေဆာင္ေနပါတယ္။ စီမံကိန္းကို ထိုင္းနဲ႔ ျမန္
မာအင္ဂ်င္နီယာေတြ ပူးတဲြတာ၀န္ယူ လုပ္ေဆာင္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု လမ္းေဟာင္းျပဳျပင္ေရးလုပ္ငန္း လုပ္ေဆာင္ေနသူ ျမန္မာအင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက ေျပာပါသည္။

ျမ၀တီ-သဃၤန္းညီေနာင္ လမ္းေဟာင္းျပဳျပင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို ယင္းလမ္းေပၚရွိ ရြာသစ္ေက်းရြာမွ စတင္
လုပ္ဆာင္ေနသလို ဒုတိယ လမ္းသစ္ေဖာက္လုပ္ျခင္းကိုလည္း စတင္လုပ္ေဆာင္ေနၿပီ ျဖစ္သည္။ လက္
ရွိသြားလာေနေသာ သကၤန္းညီေနာင္-ေကာ့ကရိတ္ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ လမ္းပိုင္းမွာ ခရီးမိုင္၃၀ သာ ရွိေသာ္
လည္း လမ္းက်ဥ္းအေကြ႕ အေကာက္ မ်ားျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ယာဥ္တန္း အတက္တစ္ရက္ အဆင္းတစ္ရက္ သြားလာေနရၿပီး ယာဥ္ေမာင္းခ်ိန္ သံုးနာရီေက်ာ္ ၾကာျမင့္သလို တစ္ခါ တစ္ရံ တစ္ရက္လံုးလံုး ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔ေနတတ္သည္။

ယခုေဖာက္လုပ္မည့္ ဒုတိယလမ္းမွာ ၁၈ မိုင္ ရွည္လ်ားမည္ျဖစ္ၿပီး ေတာင္တက္ေတာင္ဆင္း နည္းကာႏွစ္
လမ္းသြား၊ လမ္းအက်ယ္ ၁၀ မီ တာရွိကာ ႏိုင္လြန္ကတၲရာလမ္း အမ်ဳိးအစား ျဖစ္ျခင္းၾကာင့္ယာဥ္ေမာင္းခ်ိန္
နာရီ၀က္ေက်ာ္သာ ၾကာျမင့္မည္ဟု ျမ၀တီ- ဘားအံ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ေျပာပါသည္။

ထိုင္း-ျမန္မာ-အိႏိၵယ လမ္းပိုင္း စီမံကိန္း၏ ဘီအဆင့္ ဒုတိယလမ္းပိုင္းအား ေရြးခ်ယ္ေဖာက္လုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး မူလ သကၤန္းညီေနာင္-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းထက္ ၁၂ မိုင္ တိုေတာင္းသြားမည္ျဖစ္သည္။ 
 
သဃၤန္းညီေနာင္-ကာ့ကရိတ္ ဒုတိယလမ္းမွာ ေဒါနေတာင္ကို ေရွာင္ကြင္းကာ သဃၤန္းညီေနာင္ရြာအနီး မိုင္
တိုင္အမွတ္ ၉၂/၇ မွစတင္ကာ တတံကူး-ေကာ့ႏြဲ႕၊ ေခ်ာင္းေတာင္-လႈိင္၀ရြာ မိုင္တိုင္အမွတ္ ၆၃/၄ တြင္ လက္
ရွိ လမ္းေဟာင္းႏွင့္ ေပါင္းဆုံမည္ျဖစ္ၿပီးယင္းလမ္း ေဖာက္လုပ္ၿပီးစီးသြားပါကရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ေန႔ခ်င္းအေရာက္
သြားႏိုင္ေတာ့မည္ဟု သိရွိရသည္။

Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment