Pages

Saturday, June 14, 2014

ဆြီဒင္သားေတြရဲ႕ လက္ရာေကာင္းတစ္ခု Volvo XC60 2014





RangonNewsDaily: June . 14 .2014
ျပည္တြင္းလို ေစ်းကြက္ အတိုင္းအတာနဲ႔ ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ ဥေရာပကားေတြရဲ႕ ေနရာ ရရွိမႈက သိသိသာသာ နည္းပါးတာကို ေတြ႔ႏိုင္မွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ဒီလိုမ်ိဳး ေစ်းကြက္ေနရာ ရမႈနည္းရတဲ့အဓိကအေၾကာင္းက ေစ်းႏႈန္း
 ျမင့္မားမႈေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
စြမ္းေဆာင္ရည္နဲ႔ အရည္အေသြးလိုအပိုင္းေတြမွာဥေရာပထုတ္ ေမာ္ေတာ္ကားေတြကအာရွထုတ္ ကားေတြ
ထက္ စာရင္ အစစ အရာရာ သာလြန္ေပမယ့္ ေစ်းႏႈန္းပိုင္းမွာလည္း ျမင့္မားလြန္းတာေၾကာင့္ ျပည္တြင္းမွာ လူႀကိဳက္နည္းတာထက္ စာရင္ လူစီးနည္းတယ္လုိ႔ ဆိုရမွာပါ။ 

 ဒီေနရာမွာ တန္ေၾကးသင့္သင့္၊ စြမ္းေဆာင္ရည္ ျမင့္ျမင့္ ဥေရာပထုတ္ ေမာ္ဒယ္ တစ္စီးဆိုရင္ေတာ့ ကား
၀ယ္မယ္ စိတ္ကူးထားသူတိုင္း ထည့္သြင္းစဥ္းစားေလာက္တဲ့ ေနရာ တစ္ေနရာကို ရလာမွာပါေနာ္။ 

မွန္ပါတယ္၊ အခု ကၽြန္ေတာ္ မိတ္ဆက္ေပးမွာက ဆိုခဲ့ၿပီး သလို တန္ေၾကးသင့္သင့္၊ စြမ္းေဆာင္ရည္ ျမင့္ျမင့္
နဲ႔ Brandလည္း နာမည္ႀကီးတဲ့ Volvoရဲ႕ XC60လို႔ အမည္ရတဲ့ ေမာ္ဒယ္တစ္စီးပါ။ သူ႔ကို ဥေရာပမွာေတာ့ Crossoverအတန္းအစားထဲ ထည့္သြင္း သတ္မွတ္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ အာရွ အေခၚအေ၀ၚ ျဖစ္
တဲ့ SUVထဲကို ထည့္ထားလိုက္ရေအာင္ေနာ္။

 ေကာင္းပါၿပီ၊ ဒါဆို XC60က SUVတစ္စီးဆိုရင္ လက္ရွိ ျပည္တြင္းမွာ လူႀကိဳက္မ်ားေနတဲ့ SUVေတြနဲ႔ ေစ်း
ကြက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ရေတာ့မွာ့ေပါ့၊ ဘယ္သူေတြလဲ ဆိုရင္ Toyotaထဲက Landcruiser, RAV-4နဲ႔ Hondaထဲက CR-V၊ BMW X6တို႔နဲ႔ ေနာက္ဆံုး Cadillac SRXေတြ၊ GMC Yukonေတြပါ ရွိေနပါလိမ့္မယ္။ 

ဒါဆို XC60အေၾကာင္း တစ္ခ်က္ေလာက္ ေလ့လာၾကည့္လိုက္ရင္သူ ေစ်းကြက္မွာ ေအာင္ျမင္ႏုိင္မလားဆို
တဲ့ အေျဖတစ္ခုေတာ့ ထြက္လာႏိုင္ေကာင္းပါတယ္ေနာ္၊ ေကာင္းပါၿပီ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ XC60အေၾကာင္းကို ဆက္ၾကည့္ရေအာင္ပါ။

Pros & Cons
==========

လမ္းၾကမ္းသံုး SUVတစ္စီး အျဖစ္ဖန္တီးထားတာေၾကာင့္လမ္းၾကမ္းပိုင္းေတြမွာတင္ မဟုတ္ပဲအထူးသျဖင့္

Safetyပိုင္းမွာ အထူး စိတ္ခ်ရပါလိ့မ္မယ္။ အလြယ္ဆံုး နားလည္ေအာင္ ေျပာရရင္ XC60က ႏွင္းေခ်ာလမ္း
ေတြ၊ ႏွင္းက်ေနတဲ့အခ်ိ္န္ေတြမွာေတာင္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ မရွိ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေအာင္ဖန္တီးထားတာေၾကာင့္ လက္
ကိုင္ပိုင္းနဲ႔ ဘရိတ္ပိုင္းေတြ အထူးေကာင္းမြန္မွာ ျဖစ္သလို အသက္ကယ္ စနစ္ကလည္း အျပည့္အစံုပါပဲ။ 

အတြင္းခန္းလည္း က်ယ္၀န္းတယ္၊ လိုက္ပါစီးနင္းရမႈ ေကာင္းမြန္မယ္၊ စြမ္းအင္ ထုတ္လုပ္မႈ ေကာင္းမြန္
တယ္ Turbochargedအင္ဂ်င္ကို ထိေတြ႔ခံစားႏိုင္မယ္၊ အတြင္းပိုင္း အျပင္အဆင္ေရာ၊ အျပင္ပိုင္း ရုပ္ထြက္ ဒီဇိုင္းေတြ အားလံုးပါ သိသာထင္ရွား ေပၚလြင္ေစမယ္၊ လိုခ်င္ရင္ Adjustလုပ္ႏိုင္တဲ့ ထိုင္ခံုစနစ္ကို တပ္ဆင္
သံုးစြဲႏိုင္မယ္၊ 

ဒီအခ်က္ေတြက XC60ရဲ႕ မေျပာမျဖစ္ေလာက္ေအာင္ ဆရာက်တဲ့ အခ်က္ေတြ၊ ကဲ..ဆက္ၿပီးေတာ့ Cons
ဘက္ တစ္ခ်က္ေလာက္ ၾကည့္ရေအာင္ပါေနာ္။

အတြင္းပို္င္းရဲ႕အားနည္းခ်က္ တစ္ခုကေန စ,ၿပီး ေျပာပါ့မယ္ေနာ္။ ခလုတ္အားလံုး မဟုတ္ေပမယ့္ အခ်ဳိ႕ေသာ အတြင္းပိုင္းမွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ ခလုတ္တခ်ိဳ႕က နည္းနည္း ေပ်ာ့ပါတယ္။ နားလည္လြယ္ေအာင္ ေျပာရရင္၊ အပ်က္ျမန္မယ္၊ 


ဒါမွမဟုတ္ ေနာက္ပိုင္းက်ရင္ ေလ်ာ့တိေလ်ာ့ရဲ ျဖစ္လာႏိုင္တယ္ေပါ့ဗ်ာ။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ အင္ဂ်င္
ပိုင္းပါ၊ Base Gradeအျဖစ္ ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ ေမာ္ဒယ္မွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ Base Gradeအင္ဂ်င္က ရုန္း
အားေကာင္းေပမယ့္ အရွိန္ျမွင့္တင္ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မႈ အပိုင္းမွာေတာ့ အားနည္းတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ 

ကၽြန္ေတာ္တိို႔ဆီမွာက ရုန္းအားေကာင္းတဲ့ လမ္းေၾကာင္းမ်ိဳး သံုးစရာ မရွိတာေၾကာင့္ Baseအင္ဂ်င္က ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ ကိုက္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

Body
=====

ခရီးသည္ ၅ေယာက္ထိေအာင္ လိုက္ပါစီးနင္းႏိုင္မယ့္ အလယ္အလတ္တန္းစား SUVတန္း၀င္ ေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အျပင္ဘက္ အေရာင္အပိုင္းမွာ အနက္ေျပာင္ေရာင္၊ ခဲအိုေရာင္ေတြ အပါအ၀င္ စုစုေပါင္း ၁၀ေရာင္ထိေအာင္ ရရွိႏိုင္မွာ ျဖစ္သလို အတြင္းပိုင္းကေတာ့ အထည္၊ သားေရ ဦးစားေပး အျဖစ္နဲ႔ အမ်ိဳးအစား ၆မိ်ဳးထိေအာင္ ရမွာပါ။ 


ကားရဲ႕ ကိုယ္ထည္ကို ၾကည့္မယ္ ဆိုရင္ အလ်ား ၁၅ေပနဲ႔ ၂လက္မ စြန္းမွာ ျဖစ္ၿပီး မ်က္ႏွာစာ အက်ယ္က ၆ေပနဲ႔ ၂လက္မခြဲနီးပါး၊ ကားရဲ႕ အျမင့္က ၅ေပနဲ႔ ၇လက္မခြဲ နီးပါးထိေအာင္ ရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ 

Off-Roadအေနအထားအတြက္ ရည္ရြယ္ထုတ္လုပ္ထားတာေၾကာင့္ သီးသန္႔ Frameကို ျမွင့္မထားသည့္
တိုင္ေအာင္ ကိုယ္ထည္နဲ႔ ေျမျပင္ရဲ႕ ကင္းလြတ္ပမာဏက ၉လက္မကို တစ္စိတ္စြန္းေသးတာေၾကာင့္ ကားေအာက္ထဲ ေရသန္႔ဘူးေထာင္ၿပီး ေမာင္းရင္ေတာင္မွ လြတ္ႏိုင္ပါတယ္ေနာ္။ 

ခရီးသည္ လိုက္ပါခန္း အက်ယ္အ၀န္းေတြက ေရွ႕ဖက္ခန္းမွာ ၅၇လက္မ နီးပါးနဲ႔ေနာက္ဖက္ခန္းမွာ ၅၅လက္မ စြန္းစြန္းေလး ရွိမွာ ဆိုေတာ့ သင့္ပါတယ္။

Engine
======

၀န္အမ်ားဆံုး တင္ေဆာင္ႏိုင္မႈက ေပါင္ ၁၃၀၀ေက်ာ္မယ္တဲ့၊ ၀န္အမ်ားဆံုး ရုန္းကန္ႏုိင္မႈက ေပါင္ ၃၃၀၀ရွိမယ္တဲ့၊ ကားရဲ႕ အေလးခ်ိန္က ေပါင္ ၄၀၀၀ကို သီသီေလးပဲ ေလ်ာ့တယ္၊ Drageစြမ္းရည္လည္း ရမွာ ျဖစ္သလို Dragလုပ္ႏုိင္မႈက 0.35 Cdရွိမယ္၊ 


ဒီလို စြမ္းေဆာင္ရည္ေတြ ရွိမယ့္ SUVတစ္စီး အတြက္ တပ္ဆင္ထားတဲ့ အင္ဂ်င္ကေတာ့ ၃.၂လီတာသံုး ပံုမွန္ ေျခာက္လံုးထိုး အင္ဂ်င္ပါ။ ေျခာက္လံုးထိုး ျဖစ္သြားသည့္တိုင္ေအာင္ ဘာေၾကာင့္မ်ား V Seriesကို မသံုးတာပါလဲေနာ္၊ ရွင္းရွင္းေလးပါ၊ 

Vovloက XC60ကို ရုန္းအားေကာင္းေစခ်င္တာပါ၊ ျမန္ေစခ်င္တာ မဟုတ္လုိ႔ပါပဲ။ စြမ္းအင္ ထြက္ရွိမႈ အပိုင္းမွာက ရုန္းအား ၂၃၆ေပ-ေပါင္မွာ ျမင္းေကာင္ေရ ၂၄၀အား စြမ္းအင္ ထြက္မယ္ ဆိုေတာ့ ေကာင္းပါတယ္ေနာ္။ 

ဒါေပမယ့္ တစ္ခု ရွိတာကေတာ့ အင္ဂ်င္ရဲ႕ လည္ပတ္ႏႈန္း ျဖစ္ၿပီးေတာ့ တစ္မိနစ္ကို အျမင့္ဆံုး အပတ္ေရ ၆၄၀၀ဆိုတာကေတာ့ နည္းနည္း မ်ားသလိုပါပဲေနာ္။

Drive Train
=========

Driveစနစ္မွာ ၿမိဳ႕တြင္းလို လမ္းေၾကာင္းေတြမွာ အဆင္ေျပေစႏိုင္မယ့္၊ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ေတာလမ္းၾကမ္း မဟုတ္ပဲ ဆီးႏွင္းထူထပ္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းမွာ အဆင္ေျပေစႏိုင္မယ့္ ေရွ႕ဘီးယက္စနစ္ကို သံုးထားပါတယ္။ 


Transmissionပိုင္းမွာေတာ့ Shiftable Autoစနစ္ ျဖစ္တာေၾကာင့္ တကယ္လို႔ ႏြံနစ္တဲ့ အခ်ိန္မ်ိဳးဆိုရင္ အဆင္ေျပပါ့မလားေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္ အျမင္ေတာ့ Dual Clutchဆိုရင္ ပိုၿပီး အဆင္ေျပေစႏိုင္ပါတယ္။ 

ဒါေပမယ့္ သူ႔မွာ Drive Selectေတြ ပါ၀င္တာေၾကာင့္ ျပႆနာေတာ့ မရွိပါဘူး။ ဂီယာခ်က္ အပိုင္းမွာ စုစုေပါင္း ဂီယာခ်က္ ၆ခ်က္ထိေအာင္ သံုးႏိုင္မွာ ျဖစ္လို႔ Autoစနစ္နဲ႔ တြဲထားတဲ့ ၆ခ်က္ဆိုေတာ့ Highwayအတြက္ အဆင္ေျပေစမွာပါ။

Fuel & Others
===========

XC60ရဲ႕ ပ်မ္းမွ် ဆီစားႏႈန္းကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ဆီတစ္ဂါလံကို ၂၂မိုင္ထိေအာင္ စီးနင္းႏိုင္မွာ ျဖစ္လို႔ မဆိုးပါဘူး။ အင္ဂ်င္ အရြယ္ႀကီးသလို လည္ပတ္အားမ်ားတဲ့ အင္ဂ်င္စနစ္မွာ ဆီစားႏႈန္း နည္းေအာင္ ဖန္တီးထားႏိုင္တဲ့ ဆြီဒင္သား Volvoရဲ႕ လက္ရာေကာင္းတစ္ခုပါေနာ္။ 


Cityအတြက္ ဆိုရင္ ၁၉မိုင္ႏႈန္းနဲ႔ Highwayအတြက္ ဆိုရင္ေတာ့ ၂၅မိုင္ထိေအာင္ ရမွာပါ။ Cityလမ္းေၾကာင္းေတြနဲ႔ ပိုမိုသင့္ေလ်ာ္မွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ တပ္ဆင္ထားတဲ့ ဆီတို္င္ကီရဲ႕ ဆံ့၀င္ႏုိင္မႈက ၁၈.၅ဂါလံဆိုေတာ့ နည္းနည္း ေသးသလိုပါပဲ။ 

ဘရိတ္ပိုင္းမွာ ေလးဘီးခ်ဳပ္ ABSစနစ္ကို တပ္ဆင္ထားသလို အသက္ကယ္ စနစ္ အပိုင္းမွာ ေရွ႕ဖက္၊ ေနာက္ဖက္ ဦးေခါင္းပိုင္း ဆိုင္ရာ အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္၊ ေရွ႕ခံု ေဘးဘက္ အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္စံုေတြကို တပ္ဆင္ထားၿပီး Safetyပိုင္းမွာ Car Testအဖြဲ႔အမ်ားစုရဲ႕ ၾကယ္ငါးပြင့္အဆင့္ထိေအာင္ ရရွိထားတာ ေတြ႔ရပါတယ္ေနာ္။

လင္းလင္း (IA) ,



RangonNewsDaily




0 comments:

Post a Comment