RangonNewsDaily:: June . 18 .2014
ၿပိဳင္ဆိုင္မႈအတြက္ အဟန္႔အတား ျဖစ္ေစႏိုင္သည့္ ကန္႔ကြက္မႈမ်ားႏွင့္ ရင္ဆိုင္ ႀကံဳေတြ႕ေနရသည့္ Ooredoo Myanmar သည္ လက္ရွိအခ်ိန္၌ ၿပိဳင္ဆိုင္မႈအတြက္ကိုသာ အာ႐ံု ဆက္လက္ထားရွိသည္ဟု ထုတ္ျပန္ ေျပာဆိုလိုက္သည္။
ယခုလ အတြင္း Ooredoo ၏ ဆင္းမ္ကတ္မ်ားကို အသံုးမျပဳရန္ ႏွင့္ ၎ကုမၸဏီ၌ အလုပ္လုပ္ကိုင္ျခင္း မျပဳရန္ မေကြးေက်ာင္းတိုက္ ဆရာေတာ္ဦးပါေမာကၡက ဦးေဆာင္၍ ဆႏၵ ေဖာ္ထုတ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ သည့္ေနာက္ Ooredoo က ယခုကဲ့သို႔ ျပန္လည္ ေျပာဆုိလိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။
“အားလံုးသိၾကတဲ့ အတိုင္း အၿပိဳင္အဆိုင္မ်ားေလ ျပည္သူ႕အတြက္ေကာင္းေလပဲ။ ဆက္သြယ္ေရးကုမၸဏီ တစ္ခုအေနနဲ႔ ပိုေကာင္းတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈကို ျပည္သူေတြဆီ ေရာက္ေအာင္ ပို႔ေပးဖို႔အေရးႀကီးတယ္။ ဒီအတြက္ပဲ ကၽြန္မတို႔ အာ႐ံုစိုက္ေနပါတယ္”ဟု Ooredoo Myanmar မွ ေျပာေရးဆိုခြင့္ ရွိသူ ေဒၚသီရိၾကာညိဳက ဆိုသည္။
Ooredoo ၏ တုံ႔ျပန္မႈ၌ ျပည္သူလူထုသည္ ၎တုိ႔၏ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားကို ခံစားလာရသည့္ အခါ၌ လက္ရွိ သံသယမ်ား အလိုလို ေပ်ာက္ကြယ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ၎တို႔ အေနျဖင့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား စတင္ မိတ္ဆက္သည့္အခါ လူမႈအက်ိဳးျပဳ အခန္းက႑မ်ားကို ပိုမို အားျဖည့္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ မ်ားစြာေသာ အစီအစဥ္မ်ားသည္ ျပည္သူလူထု ဝမ္းသာရမည့္ အစီအစဥ္မ်ားသာ ျဖစ္ေၾကာင္း ပါရွိသည္။
“ကၽြန္ေတာ္အေနနဲ႔ ဖုန္းသံုးစြဲတဲ့အခါ၊ အင္တာနက္ အသံုးျပဳတဲ့အခါမွာ လက္ရွိ ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရးထက္ သာလြန္ ေကာင္းမြန္တဲ့ ဆက္သြယ္ေရးျဖစ္ေနမယ္၊ တန္ဖိုး သက္သာေနမယ္ဆိုရင္ လက္ခံမွာပါပဲ။ အဓိက ကေတာ့ဗ်ာ ဘာအေျခစိုက္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ သူတို႔ဝန္ေဆာင္မႈ ေကာင္းတယ္ဆိုရင္ အသံုးျပဳသူက ေက်နပ္လက္ခံရမွာပဲ။ ကန္႔ကြက္ေနတာေတြက ဘာသာေရးေၾကာင့္ ဆိုရင္ေတာ့ သိပ္မဟုတ္ေသးဘူး။ ကန္႔ကြက္ မႈေတြက ဝန္ေဆာင္မႈ တန္ဖိုးအေပၚ ၾကည့္ၿပီး ကန္႔ကြက္ရင္ ပိုေကာင္းမယ္။ ၿပီးေတာ့ အေျဖထြက္ဖို႔ လုပ္ေဆာင္ေနတာ မဟုတ္ဘဲ ပေယာဂမ်ား ပါေနသလားလို႔ပါ” ဟု လူငယ္ႏိုင္ငံေရးသမား တစ္ဦး ျဖစ္သူ ကိုဒီၿငိမ္းလင္းက ေျပာသည္။
Internet Journal , KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
ၿပိဳင္ဆိုင္မႈအတြက္ အဟန္႔အတား ျဖစ္ေစႏိုင္သည့္ ကန္႔ကြက္မႈမ်ားႏွင့္ ရင္ဆိုင္ ႀကံဳေတြ႕ေနရသည့္ Ooredoo Myanmar သည္ လက္ရွိအခ်ိန္၌ ၿပိဳင္ဆိုင္မႈအတြက္ကိုသာ အာ႐ံု ဆက္လက္ထားရွိသည္ဟု ထုတ္ျပန္ ေျပာဆိုလိုက္သည္။
ယခုလ အတြင္း Ooredoo ၏ ဆင္းမ္ကတ္မ်ားကို အသံုးမျပဳရန္ ႏွင့္ ၎ကုမၸဏီ၌ အလုပ္လုပ္ကိုင္ျခင္း မျပဳရန္ မေကြးေက်ာင္းတိုက္ ဆရာေတာ္ဦးပါေမာကၡက ဦးေဆာင္၍ ဆႏၵ ေဖာ္ထုတ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ သည့္ေနာက္ Ooredoo က ယခုကဲ့သို႔ ျပန္လည္ ေျပာဆုိလိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။
“အားလံုးသိၾကတဲ့ အတိုင္း အၿပိဳင္အဆိုင္မ်ားေလ ျပည္သူ႕အတြက္ေကာင္းေလပဲ။ ဆက္သြယ္ေရးကုမၸဏီ တစ္ခုအေနနဲ႔ ပိုေကာင္းတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈကို ျပည္သူေတြဆီ ေရာက္ေအာင္ ပို႔ေပးဖို႔အေရးႀကီးတယ္။ ဒီအတြက္ပဲ ကၽြန္မတို႔ အာ႐ံုစိုက္ေနပါတယ္”ဟု Ooredoo Myanmar မွ ေျပာေရးဆိုခြင့္ ရွိသူ ေဒၚသီရိၾကာညိဳက ဆိုသည္။
Ooredoo ၏ တုံ႔ျပန္မႈ၌ ျပည္သူလူထုသည္ ၎တုိ႔၏ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားကို ခံစားလာရသည့္ အခါ၌ လက္ရွိ သံသယမ်ား အလိုလို ေပ်ာက္ကြယ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ၎တို႔ အေနျဖင့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား စတင္ မိတ္ဆက္သည့္အခါ လူမႈအက်ိဳးျပဳ အခန္းက႑မ်ားကို ပိုမို အားျဖည့္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ မ်ားစြာေသာ အစီအစဥ္မ်ားသည္ ျပည္သူလူထု ဝမ္းသာရမည့္ အစီအစဥ္မ်ားသာ ျဖစ္ေၾကာင္း ပါရွိသည္။
“ကၽြန္ေတာ္အေနနဲ႔ ဖုန္းသံုးစြဲတဲ့အခါ၊ အင္တာနက္ အသံုးျပဳတဲ့အခါမွာ လက္ရွိ ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရးထက္ သာလြန္ ေကာင္းမြန္တဲ့ ဆက္သြယ္ေရးျဖစ္ေနမယ္၊ တန္ဖိုး သက္သာေနမယ္ဆိုရင္ လက္ခံမွာပါပဲ။ အဓိက ကေတာ့ဗ်ာ ဘာအေျခစိုက္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ သူတို႔ဝန္ေဆာင္မႈ ေကာင္းတယ္ဆိုရင္ အသံုးျပဳသူက ေက်နပ္လက္ခံရမွာပဲ။ ကန္႔ကြက္ေနတာေတြက ဘာသာေရးေၾကာင့္ ဆိုရင္ေတာ့ သိပ္မဟုတ္ေသးဘူး။ ကန္႔ကြက္ မႈေတြက ဝန္ေဆာင္မႈ တန္ဖိုးအေပၚ ၾကည့္ၿပီး ကန္႔ကြက္ရင္ ပိုေကာင္းမယ္။ ၿပီးေတာ့ အေျဖထြက္ဖို႔ လုပ္ေဆာင္ေနတာ မဟုတ္ဘဲ ပေယာဂမ်ား ပါေနသလားလို႔ပါ” ဟု လူငယ္ႏိုင္ငံေရးသမား တစ္ဦး ျဖစ္သူ ကိုဒီၿငိမ္းလင္းက ေျပာသည္။
Internet Journal , KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
0 comments:
Post a Comment