Pages

Wednesday, November 13, 2013

မန္ခ်က္စတာ ယူႏုိက္တက္အသင္း အေကာင္းဆံုးအသင္းျဖစ္၍ လူမုန္းခံရျခင္းဟု ဂ်ံဳးစ္မွတ္ခ်က္ျပဳ

Photo: ယူႏုိက္တက္သည္ အေကာင္းဆံုးအသင္းျဖစ္၍ လူမုန္းခံရျခင္းဟု ဂ်ံဳးစ္မွတ္ခ်က္ျပဳ
Wednesday, November 13, 2013

အေကာင္းဆံုး အသင္းအေနျဖင့္ လူမုန္းခံရျခင္းမွာ မဆန္းေၾကာင္း မန္ခ်က္စတာ ယူႏုိက္တက္ ေနာက္ခံလူ ဖီးလ္ဂ်ံဳးစ္က ေျပာၾကားလုိက္သည္။

ယူႏိုက္တက္သည္ မန္ေနဂ်ာသစ္ ေဒးဗစ္မိုယက္စ္ လက္ေအာက္တြင္ ဖိအားမ်ားစြာ ႀကံုခဲ့ရေသာ္လည္း အာဆင္နယ္ အသင္းကို တနဂၤေႏြေန႔က (၁-၀)ျဖင့္ အႏုိင္ယူၿပီးေနာက္ ပရီးမီးယားလိဂ္ ခ်န္ပီယံဆုကို ကာကြယ္ႏုိင္ေရး လမ္းေၾကာင္းေပၚ ျပန္လည္ ေရာက္ရွိလာခဲ့သည္။ ယူႏုိက္တက္သည္ အိုးလ္ထရက္ဖို႔ဒ္တြင္ ႏုိင္ပြဲရခဲ့ျခင္းႏွင့္အတူ အာဆင္နယ္ေနာက္ (၅)မွတ္အကြာတြင္ ရွိေနခဲ့သည္။ အဂၤလန္ လူငယ္ခံစစ္သမား ဂ်ံဳးစ္က ယူႏုိက္တက္ကို က်ရံႈးေစလိုသူ အမ်ားအျပား ရွိေနျခင္းကို မအံ့ဩဟု မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။

၎က "ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသင္းကို က်ရံႈးသြားေစခ်င္တဲ့ လူေတြ အမ်ားႀကီးပါ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔က လိဂ္ခ်န္ပီယံဆုကို အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ယူထားႏုိင္တဲ့ အသင္းမို႔ပါပဲ"ဟု ဆိုသည္။ ဆက္လက္၍ ဂ်ံဳးစ္က "လူတိုင္းက အေကာင္းဆံုး အသင္းကို မုန္းၾကတာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီကို ေရာက္မလာခင္ ကတည္းက ယူႏုိက္တက္ဟာ ခ်န္ပီယံဆုကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ရယူခဲ့တဲ့ အသင္းပါ။ ဒီအေျခအေနကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားရတယ္။ သီတင္းပတ္တိုင္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အရည္အခ်င္းကို စစ္ေဆးေနမႈေတြကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျဖတ္သန္းေနတာပါ"ဟုလည္း ေျပာဆိုခဲ့သည္။

၎က ဆက္လက္၍ "လူေတြက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို သံသယဝင္ေလေလ၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ရပ္တည္မႈကို သက္ေသျပဖို႔ တြန္းအားျဖစ္ေလေလပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ မႏွစ္ကရာသီ ခ်န္ပီယံဆုကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ အသင္းပါ။ ဘာစြမ္းေဆာင္မႈမွ မရွိဘဲ ခ်န္ပီယံဆုကို ရခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ ရမွတ္တိုင္းကို ထိုက္ထိုက္တန္တန္ ပိုင္ဆိုင္ၿပီး ခ်န္ပီယံ ျဖစ္လာတဲ့ အသင္းပါ"ဟုလည္း ေျပာၾကားသြားသည္။ 

Ref:dailymail
Soccer Myanmar

RangonNewsDaily:: November . 13 .2013
အေကာင္းဆံုး အသင္းအေနျဖင့္ လူမုန္းခံရျခင္းမွာ မဆန္းေၾကာင္း မန္ခ်က္စတာ ယူႏုိက္တက္ ေနာက္ခံလူ ဖီးလ္ဂ်ံဳးစ္က ေျပာၾကားလုိက္သည္။ ယူႏိုက္တက္သည္ မန္ေနဂ်ာသစ္ ေဒးဗစ္မိုယက္စ္ လက္ေအာက္တြင္ ဖိအားမ်ားစြာ ႀကံုခဲ့ရေသာ္လည္း အာဆင္နယ္ အသင္းကို တနဂၤေႏြေန႔က (၁-၀)ျဖင့္ အႏုိင္ယူၿပီးေနာက္ ပရီးမီးယားလိဂ္ ခ်န္ပီယံဆုကို ကာကြယ္ႏုိင္ေရး လမ္းေၾကာင္းေပၚ ျပန္လည္ ေရာက္ရွိလာခဲ့သည္။ 
 
ယူႏုိက္တက္သည္ အိုးလ္ထရက္ဖို႔ဒ္တြင္ ႏုိင္ပြဲရခဲ့ျခင္းႏွင့္အတူ အာဆင္နယ္ေနာက္ (၅)မွတ္အကြာတြင္ ရွိေနခဲ့သည္။ အဂၤလန္ လူငယ္ခံစစ္သမား ဂ်ံဳးစ္က ယူႏုိက္တက္ကို က်ရံႈးေစလိုသူ အမ်ားအျပား ရွိေနျခင္းကို မအံ့ဩဟု မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။

၎က "ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသင္းကို က်ရံႈးသြားေစခ်င္တဲ့ လူေတြ အမ်ားႀကီးပါ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔က လိဂ္ခ်န္ပီယံဆုကို အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ယူထားႏုိင္တဲ့ အသင္းမို႔ပါပဲ"ဟု ဆိုသည္။ ဆက္လက္၍ ဂ်ံဳးစ္က "လူတိုင္းက အေကာင္းဆံုး အသင္းကို မုန္းၾကတာပါပဲ။ 
 
ကၽြန္ေတာ္ ဒီကို ေရာက္မလာခင္ ကတည္းက ယူႏုိက္တက္ဟာ ခ်န္ပီယံဆုကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ရယူခဲ့တဲ့ အသင္းပါ။ ဒီအေျခအေနကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားရတယ္။ သီတင္းပတ္တိုင္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အရည္အခ်င္းကို စစ္ေဆးေနမႈေတြကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျဖတ္သန္းေနတာပါ"ဟုလည္း ေျပာဆိုခဲ့သည္။

၎က ဆက္လက္၍ "လူေတြက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို သံသယဝင္ေလေလ၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ရပ္တည္မႈကို သက္ေသျပဖို႔ တြန္းအားျဖစ္ေလေလပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ မႏွစ္ကရာသီ ခ်န္ပီယံဆုကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ အသင္းပါ။ ဘာစြမ္းေဆာင္မႈမွ မရွိဘဲ ခ်န္ပီယံဆုကို ရခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ 
 
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ ရမွတ္တိုင္းကို ထိုက္ထိုက္တန္တန္ ပိုင္ဆိုင္ၿပီး ခ်န္ပီယံ ျဖစ္လာတဲ့ အသင္းပါ"ဟုလည္း ေျပာၾကားသြားသည္။

Ref:dailymail
Soccer Myanmar , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

0 comments:

Post a Comment