RangonNewsDaily:: November . 13 .2013
X-47Bသည္ ပန္းကန္ျပားပ်ံ မဟုတ္ဘဲ အေမရိကန္ စစ္တပ္၏ ရည္မွန္းခ်က္ အျမင့္ဆံုး ထားရွိစမ္းသပ္ေနသည့္ ေခတ္သစ္ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္တစ္စင္းသာ ျဖစ္သည္ အေမရိကန္၏ စစ္ေရး မဟာဗ်ဴဟာေျမာက္ ေျခလွမ္းသစ္ X-47B
ရုတ္တရက္ ဆိုပါက ၿဂိဳဟ္သားမ်ား စီးနင္းလုိက္ပါလာသည့္ ပန္းကန္ျပားပ်ံယာဥ္ တစ္စင္းအျဖစ္ အထင္မွားေလာက္ဖြယ္ ရွိသည္။
X-47Bသည္ ပန္းကန္ျပားပ်ံ မဟုတ္ဘဲ အေမရိကန္ စစ္တပ္၏ ရည္မွန္းခ်က္ အျမင့္ဆံုး ထားရွိစမ္းသပ္ေနသည့္ ေခတ္သစ္ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္တစ္စင္းသာ ျဖစ္သည္ အေမရိကန္၏ စစ္ေရး မဟာဗ်ဴဟာေျမာက္ ေျခလွမ္းသစ္ X-47B
ရုတ္တရက္ ဆိုပါက ၿဂိဳဟ္သားမ်ား စီးနင္းလုိက္ပါလာသည့္ ပန္းကန္ျပားပ်ံယာဥ္ တစ္စင္းအျဖစ္ အထင္မွားေလာက္ဖြယ္ ရွိသည္။
သို႔ေသာ္လည္း X-47Bသည္
ပန္းကန္ျပားပ်ံ မဟုတ္ဘဲ အေမရိကန္ စစ္တပ္၏ ရည္မွန္းခ်က္ အျမင့္ဆံုး
ထားရွိစမ္းသပ္ေနသည့္ ေခတ္သစ္ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္တစ္စင္းသာ ျဖစ္သည္။
X-47Bသည္ ေပါင္စတာလင္ (၁)ဘီလ်ံမွ် တန္ေၾကးရွိၿပီး လတ္တေလာတြင္ စမ္းသပ္ဆဲ
အဆင့္ျဖင့္သာ မြမ္းမံျမွင့္တင္ေနဆဲ ျဖစ္သည္။ အဆိုပါ ေလယာဥ္သည္ အနာဂတ္
အေမရိကန္ ေလတပ္ကို ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္ အမ်ားအျပားျဖင့္ ဖြဲ႕စည္းသြားမည့္
ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္အတြက္ အထင္ကရ ဦးေဆာင္ေျခလွမ္း တစ္ခုလည္း ျဖစ္သည္။
ထို႔အျပင္ ေျမျပင္အေျခစိုက္ ေလယာဥ္ကြင္းမ်ားထက္ မ်ားစြာေျပးလမ္းတိုသည့္ ေလယာဥ္တင္ သေဘၤာတစ္စင္းေပၚမွ ပ်ံတက္ႏုိင္ေအာင္ ပထမဆံုး ဒီဇိုင္းထုတ္ ဖန္တီးထားသည့္ ေမာင္းသူမဲ့ေလယာဥ္ အျဖစ္လည္း မွတ္တမ္းဝင္ထားသည္။ လင္းႏို႔ေတာင္ပံပံုျဖင့္ အခ်ိဳးခ် ဖန္တီးေဆာက္လုပ္ထားသည့္ ေလယာဥ္ပ်ံသည္ ေဒၚလာ (၁.၅)သန္းမွ် တန္ေၾကးရွိသည္။
ထို႔အျပင္ ေျမျပင္အေျခစိုက္ ေလယာဥ္ကြင္းမ်ားထက္ မ်ားစြာေျပးလမ္းတိုသည့္ ေလယာဥ္တင္ သေဘၤာတစ္စင္းေပၚမွ ပ်ံတက္ႏုိင္ေအာင္ ပထမဆံုး ဒီဇိုင္းထုတ္ ဖန္တီးထားသည့္ ေမာင္းသူမဲ့ေလယာဥ္ အျဖစ္လည္း မွတ္တမ္းဝင္ထားသည္။ လင္းႏို႔ေတာင္ပံပံုျဖင့္ အခ်ိဳးခ် ဖန္တီးေဆာက္လုပ္ထားသည့္ ေလယာဥ္ပ်ံသည္ ေဒၚလာ (၁.၅)သန္းမွ် တန္ေၾကးရွိသည္။
၎သည္ GPSစနစ္ျဖင့္ မိမိဖာသာ
လမ္းေၾကာင္းရွာ ထိန္းခ်ဳပ္ပ်ံသန္းႏုိင္ၿပီး ရုတ္တရက္ ၾကည့္ပါက စိတ္ကူးယဥ္
သိပၸံဇာတ္ကားမ်ားထဲမွ ပန္းကန္ျပားပ်ံ တစ္ခုႏွင့္ပင္ ဆင္တူေနသည္။
ေငြေရာင္ကိုယ္ထည္ ေတာက္ပေနေသာ ပ်ံသန္းေရး ယႏၱရားသည္ အသံ၏
အလ်င္ႏႈန္းေအာက္ျဖင့္ ပ်ံသန္းႏုိင္ၿပီး လတ္တေလာတြင္ အေမရိကန္ ေရတပ္က
စမ္းသပ္မႈအမ်ိဳးမ်ိဳး ျပဳလုပ္လွ်က္ရွိသည္။
အေမရိကန္ အေနျဖင့္ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္မ်ားကို ေလယာဥ္တင္ သေဘၤာေပၚမွ လႊတ္တင္ႏုိင္မည္ ဆိုပါက ယင္းတုိ႔ကို အသံုးျပဳရန္အတြက္ စစ္ဆင္ေရးပစ္မွတ္ အနီးရွိ ႏုိင္ငံတစ္ခုခုတြင္ အေျခစိုက္ခြင့္ရေအာင္ ေတာင္းဆိုေနစရာ မလုိေတာ့ေခ်။ ထို႔ေၾကာင့္ အေမရိကန္၏ စစ္ေရးလႈပ္ရွားမႈမ်ားကို ပိုမိုတြင္က်ယ္ လ်င္ျမန္စြာ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ေစမည့္ မဟာဗ်ဴဟာေျမာက္ အားျဖည့္မႈ တစ္ခုအျဖစ္ သတ္မွတ္လာႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။
အေမရိကန္ အေနျဖင့္ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္မ်ားကို ေလယာဥ္တင္ သေဘၤာေပၚမွ လႊတ္တင္ႏုိင္မည္ ဆိုပါက ယင္းတုိ႔ကို အသံုးျပဳရန္အတြက္ စစ္ဆင္ေရးပစ္မွတ္ အနီးရွိ ႏုိင္ငံတစ္ခုခုတြင္ အေျခစိုက္ခြင့္ရေအာင္ ေတာင္းဆိုေနစရာ မလုိေတာ့ေခ်။ ထို႔ေၾကာင့္ အေမရိကန္၏ စစ္ေရးလႈပ္ရွားမႈမ်ားကို ပိုမိုတြင္က်ယ္ လ်င္ျမန္စြာ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ေစမည့္ မဟာဗ်ဴဟာေျမာက္ အားျဖည့္မႈ တစ္ခုအျဖစ္ သတ္မွတ္လာႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။
အေမရိကန္သည္ လတ္တေလာတြင္ Predatorႏွင့္ Reaper ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္မ်ားကို
စစ္ဆင္ေရးက႑အတြက္ အသံုးျပဳေနေသာ္လည္း အာဖဂန္နစၥတန္၊ ပါကစၥတန္ႏွင့္
ယီမင္တုိ႔တြင္ အေျခစိုက္စခန္းမ်ား အသံုးျပဳေနရသည္။
ပင္တဂြန္သည္
ယင္းစစ္ဆင္ေရးမ်ားအတြင္း ေဒသခံ အစိုးရမ်ားႏွင့္ အျငင္းပြားဖြယ္ အေျခအေန
အခ်ို႕ ႀကံဳခဲ့ရျခင္းေၾကာင့္ ေလယာဥ္တင္ သေဘၤာေပၚမွ အေျခစိုက္
ပ်ံသန္းႏုိင္မည့္ X-47B စီမံကိန္းကို အထူးတလည္ အားေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ယင္းေလယာဥ္မ်ားသည္ အေမရိကန္ စစ္တပ္တြင္ (၂၀၂၀)ျပည့္ႏွစ္၌ စတင္
အမႈထမ္းႏိုင္ဖြယ္ ရွိေနေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။
Planet Myanmar Network , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
Planet Myanmar Network , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
0 comments:
Post a Comment