Pages

Monday, December 31, 2012

အဆိုေတာ္ ေဒၚမာမာေအးရဲ႕ ၂၀၁၃ ႏွစ္သစ္ ဆုုေတာင္း

၂၀၁၃ ႏွစ္သစ္ ဆုုေတာင္း

“ခါတုိင္းခါတုိင္းဆုိရင္ က်မက တျခားႏုိင္ငံမွာမဟုတ္လားရွင္။ အဲအခါက်ေတာ့ ကုိယ့္ႏုိင္ငံက ျမန္မာျပည္သားအားလုံးကုိ၊ က်မခ်စ္တဲ့ ေသာတရွင္ေတြအားလုံးကုိ သီခ်င္းေလးတပုဒ္နဲ႔ အၿမဲတမ္းပုိ႔လႊတ္ၿပီး ေမတၱာပုိ႔ခဲ့ပါတယ္။ ဒီႏွစ္ေတာ့ သီခ်င္းေလးကုိ က်မ မေရးနုိင္ပါဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ အားလုံးကုိ ႏွလုံးစိတ္၀မ္း ခ်မ္းသာပါေစ၊ ႏွစ္သစ္မွာ ရႊင္လန္းၾကပါေစ၊ အစစအရာရာ အခက္ခဲေတြကေန လြတ္ေျမာက္ၾကပါေစ၊ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ရွိပါေစလုိ႔ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလုိက္ပါတယ္။”

ေဒၚမာမာေအး (ေတးသံရွင္)

ေအးခ်မ္းမြန္မွ DVB TV News တြင္ေဖာ္ျပေသာ သတင္းကို မူရင္းအတိုင္းမွ်ေ၀ျခင္းျဖစ္ပါသည္

“ခါတုိင္းခါတုိင္းဆုိရင္ က်မက တျခားႏုိင္ငံမွာမဟုတ္လားရွင္။ အဲအခါက်ေတာ့ ကုိယ့္ႏုိင္ငံက ျမန္မာျပည္သားအားလုံးကုိ၊ က်မခ်စ္တဲ့ ေသာတရွင္ေတြအားလုံးကုိ သီခ်င္းေလးတပုဒ္နဲ႔ အၿမဲတမ္းပုိ႔လႊတ္ၿပီး ေမတၱာပုိ႔ခဲ့ပါတယ္။ ဒီႏွစ္ေတာ့ သီခ်င္းေလးကုိ က်မ မေရးနုိင္ပါဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ အားလုံးကုိ ႏွလုံးစိတ္၀မ္း ခ်မ္းသာပါေစ၊ ႏွစ္သစ္မွာ ရႊင္လန္းၾကပါေစ၊ အစစအရာရာ အခက္ခဲေတြကေန လြတ္ေျမာက္ၾကပါေစ၊ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ရွိပါေစလုိ႔ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလုိက္ပါတယ္။”

ေဒၚမာမာေအး (ေတးသံရွင္)

0 comments:

Post a Comment