Pages

Sunday, December 30, 2012

ဒီလွဳိင္းစာေစာင္ ရုံးခန္းသစ္ဖြင့္လွစ္ပြဲတြင္ေျပ ာၾကားေသာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္မိန္ ့ခြန္း

ဒီလွဳိင္းစာေစာင္ ရုံးခန္းသစ္ဖြင့္လွစ္ပြဲတြင္ေျပာၾကားေသာ
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္မိန္ ့ခြန္း
Sunday, 30 December 2012

ကၽြန္မတုိ ့ဒီလွဳိင္းရုံးခန္းသစ္ဖြင့္ပြဲကုိ လာျပီးေတာ့ အားေပးတဲ့ ပရိတ္သတ္အားလုံးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါ တယ္။ ဒီလွိဳင္းဟာဆုိလုိ ့ ရွိရင္ကၽြန္မတုိ ့အခုထုတ္တာဆုိလုိ ့ရွိရင္ တစ္ႏွစ္နီးပါး ရွိသြားပါျပီ။ 

ဒီတစ္ႏွစ္နီးပါးအ တြင္းမွာလဲ အေတာ္အတန္ တုိးတက္မွဳရွိတယ္လုိ ့ ကၽြန္မတိုိ႔က ယုံၾကည္ပါတယ္။ ကၽြန္မတုိ ့ ဒီလွိဳင္းကုိစျပီးေတာ့ ထုတ္ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ ကၽြန္မတု ိ့ အမ်ိဳးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ ့ ခ်ဳပ္ရဲ ့အျမင္ေတြ၊ လူမွဳေရးအျမင္ ၊ႏုိင္ငံေရးအျမင္ ကၽြန္မတုိ ့ရဲ ့ လွဳပ္ရွားမွဳေတြနဲ ့ပါတ္သက္လုိ ့အမ်ားျပည္သူကုိ အသိေပးဘုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္။

ဘာျဖစ္လုိ ့လည္းဆုိလုိ ့ရွိရင္ ႏုိင္ငံေရးပါတီတစ္ခုဆုိရင္ ျပည္သူနဲ ့
အျမဲပဲနီးစပ္ေနဘုိ ့လုိပါတယ္။နီးစပ္တယ္ ဆုိတာဟာ စိတ္ခ်င္းနီးစပ္ဖုိ ့
ကုိကၽြန္မအဓိကေျပာတာပါ။

ကၽြန္မတုိ ့ရဲ ့အေတြးေတြ၊အေခၚေတြ၊အျမင္ေတြ ကၽြန္မတုိ ့ရဲ ့လွဳပ္ရွားမွဳေတြ
ကၽြန္မတု ိ႔ရဲ ့ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြအေၾကာင္းကုိ ျပည္သူကမသိႏုိင္ပဲနဲ ့ျပည္သူက တကယ္ေတာ့နီးစပ္မွဳရွိတယ္ဆုိတာ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္မုိ ့လုိ ့ကၽြန္မ တို႔စျပီးေတာ့ ဒီလွိဳင္းကုိထုတ္ခဲ့ တာပါ။ အခုဒီလုိ ထုတ္တဲ့အခ်ိန္ အတြင္းမွာေပါ့ေနာ္ ကၽြန္မတု ိ့က ျပည္သူကေနျပီးေတာ့ ဒီလွိဳငး္ရဲ ့
ေဆာင္းပါးေတြ၊ အေရးအသားေတြ ဘယ္လုိျမင္တယ္ ဘယ္လုိေ၀ဖန္တယ္ ဆုိတာလဲကၽြန္မတုိ ့သိရပါတယ္။ေ၀ဖန္ တာေတြကုိလဲ ကၽြန္မတုိ႔ ကေနျပီးေတာ့ ၾကိဳဆုိပါတယ္။ ဒီဟာေတြကုိရမွ ေ၀ဖန္မွဳေတြကုိ ကၽြန္မတုိ႔သိရမွ ကုိယ့္ရဲ ့စာေစာင္ကုိ ပုိျပီးေတာ့အဆင့္ျမင့္ေအာင္ လုပ္ႏုိင္မွာပါ ။ေနာက္ဆုိလုိ ့ရွိရင္ ကၽြန္မတု ိ့ကတစ္ဆင့္ျ မင့္ ျပီး သတင္းစာတစ္ေစာင္ ျဖစ္ေစခ်င္တယ္။ အခုပုဂၢလိက သတင္းစာေတြလဲ လုပ္ေတာ့မယ္ဆုိေတာ့ျဖစ္ေစ ခ်င္တယ္။

ဒီလွိဳင္းကုိ သတင္းစာတစ္ခုျဖစ္ဖုိ ့ၾကိဳးစားတဲ့ေနရာမွာ ကၽြန္မတို႔
ျပည္သူေတြကလဲ၀ုိင္း၀န္းျပီး ေတာ့ကူညီမစမယ္လုိ ့ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။
ဒီလုိအမ်ားရဲ ့ကူညီမစမႈနဲ ့သာကၽြန္မတုိ ့ဒီလွိဳင္းကုိ စာေစာင္အျဖစ္ကေန သတင္းစာတစ္ေစာင္ ျဖစ္ေအာင္လုပ္ႏုိင္မွာပါ။ သတင္းစာေတြ၊ စာေစာင္ေတြ၊ ဂ်ာနယ္ေတြ သတင္းျဖန္ ့ခ်ီတဲ့စာေစာင္ေတြဟာ အင္မတန္မွကုိ အေရးၾကီးပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ ့လဲဆုိေတာ့ ဒီလုိသတင္း
 ျဖန္ ့ခ်ိျခင္းဟာ အခုေခတ္မွာဆုိလုိ ့ရွိရင္ ကမၻာၾကီးကုိဆက္စပ္ထားတဲ့
အရာျဖစ္တယ္။

ဒီတာ့လူေတြရဲ ့စိတ္ ကုိဆက္စပ္ေပးတဲ့ အလုပ္တစ္ခုုလို႔ ကၽြန္မတုိ႔ ေျပာလုိ႔ ရပါတယ္။ လူေတြရဲ ့စိတ္ကုိဆက္စပ္ေပးတဲ့ အလုပ္တစ္ခုမုိ႔လုိ ့ အင္မတန္မွလည္း အေရးၾကီးတယ္၊ အင္မတန္မွလဲတာ၀န္ ၾကီးပါတယ္။စာေစာင္ေတြ ထုတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ၊ သတင္းစာေတြ ထုတ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္ေတြ သတင္းသမားေတြမွာ အင္မတန္မွ တာ၀န္ၾကီးပါတယ္ ဆုိတာ ကၽြန္မခဏခဏေျပာတဲ့ ကိစၥပါ၊ကၽြန္မတုိ ့ရဲ ့ႏုိင္ငံမွာတင္မက ကမၻာၾကီးမွာ ဘာေတြျဖစ္ေနတယ္ဆုိတာ ကုိကၽြန္မတုိ ့ျပည္သူေတြသိရုံတင္ အသိေပးရုံတင္ မကပါဘူး၊ ဘယ္ကုိသြားေနသလဲ၊ အဲဒီလုိသြားေနတာဟာ ဟုတ္သလား မဟုတ္သလားဆုိတာကုိ ကၽြန္မတုိ႔ ရဲ ့ျပည္သူေတြ သုံးသပ္ႏုိင္ေအာင္လုိ ့အေထာက္အကူျဖစ္ ေအာင္လုိ ့သတင္းေဆာင္းပါးေတြကုိေရးရတယ္လုိ ့ကၽြန္မကေတာ့ ဒီလုိပဲျမင္ပါတယ္။

 ဒီလုိသတင္းေဆာင္းပါး ေတြကုိဖတ္ျခင္းအားျဖင့္ သတင္းေတြကုိ သိျခင္းအားျဖင့္ ကုိယ့္ပါတ္၀န္းက်င္မွာ ဘာေတြျဖစ္ေနလဲဆုိတာ
ေလ့လာႏုိင္ရုံမက ျဖစ္သင့္သလား မျဖစ္သင့္ဘူးလား၊ မျဖစ္သင့္တာေတြ ျဖစ္ေနလုိ ့ရွိရင္ ဘယ္လုိဒါေတြမျဖစ္ ေအာင္လုပ္မလဲ၊
ျဖစ္သင့္တာေတြ မျဖစ္လုိ ့ရွိရင္လဲ ဒါေတြျဖစ္ေအာင္လုိ ့ဘယ္လုိလုပ္မလဲ
ဆုိတာ အဲဒါအမ်ား ကေနျပီးေတာ့ ၀ုိင္းျပီးေတာ့စဥ္းစားႏုိင္ေအာင္လုိ ့
ကၽြန္မတုိ ့ဒီလုိသတင္းစာေစာင္ေတြ ထုတ္ျပန္ရတယ္လုိ ့ ကၽြန္မကေတာ့ ဒီလုိပဲအယုံအၾကည္ရွိပါတယ္။ ရုိးရုိးဘာေတြျဖစ္ေနသလဲ ဆုိတာသိရုံက မလုံေလာက္ပါဘူး။ ဘာေတြျဖစ္ေနသလဲဆုိတာ အေပၚမွာ အေျခခံျပီးေတာ့ ဘာေတြျဖစ္သင့္သလဲ ဆုိတာကုိ စဥ္းစားတတ္ဖုိ ့က အင္မတန္မွ အေရးၾကီးပါတယ္လုိ ့ကၽြန္မသတိေပးခ်င္ပါတယ္။ဒီေတာ့ ဒီလုိတန္ဖုိး ရွိတဲ့စာေစာင္ျဖစ္ဖုိ ့ဆုိတာဟာ စာေစာင္ကုိထုတ္ေ၀တဲ့ သူေတြအေပၚမွာလဲ တာ၀န္ရွိတယ္၊ စာေစာင္ကုိဖတ္တဲ့သူေတြမွာလဲ တာ၀န္ ရွိတယ္။ ဖတ္တဲ့သူေတြကလဲ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းနဲ ့ စဥ္းစဥ္းစားစားနဲ ့ စာေစာင္ထဲမွာပါတဲ့ ကိစၥေတြကုိ ေလ့လာ ႏုိင္ရမယ္၊ သုံးသပ္ႏုိင္ရမယ္ ၊ေ၀ဖန္ႏုိင္ရမယ္ ။ဒီလုိသုံးသပ္ ၊ေ၀ဖန္ခ်က္ေတြကုိလည္း အသိေပးႏုိင္ရမယ္။

အခုဟာက ကၽြန္မတုိ ့စာေစာင္က လြတ္လပ္တဲ့ ဒီမုိကေရစီစံႏွဳန္းစံထား
ေပၚမွာ အေျခခံထားတာေၾကာင့္မုိ႔လုိ႔ စာ ဖတ္ပရိတ္သတ္ရဲ ့ ေ၀ဖန္မွဳေတြကုိ လုိလုိလားလားနဲ ့လက္ခံမွာပါ။ ဒီေ၀ဖန္မွဳေတြအေပၚမွာ အေျခခံျပီးေတာ့ ကၽြန္မတုိ ့ပုိျပီးေတာ့ ေကာင္းတဲ့စာေစာင္ျဖစ္ဖုိ ့ပုိျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔
ႏိုင္ငံအတြက္တြင္သာမက ကမၻာ့အတြက္ ပုိျပီးေတာ့တန္ဖုိးရွိတဲ့ စာေစာင္ျဖစ္ဖုိ ့ကၽြန္မတုိ ့ဆက္ျပီးေတာ့ ၾကိဳးစားသြားပါ့မယ္။

အခုဆုိလုိ ့ရွိရင္ ကၽြန္မတုိ ့ဒီလွိဳင္းရုံးခန္းေလးက အင္မတန္မွ
ေသးပါတယ္။ ခပ္ေသးေသးနဲ ့ခပ္ၾကဳံ႕ၾကဳံ႕ပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ဒီလုိပဲ
ေသးေသးေလးကေန စျပီးေတာ့ ေညာင္ေစ့ေလးကေန ေညာင္ပင္ၾကီးျဖစ္ သြားသလုိ ကၽြန္မတုို႔ တစ္ခ်ိန္တစ္ခါမွာ ကၽြန္မတုိ ့ ဒီလွိဳငး္စာေစာင္က
ေနာင္က်လုိ ့ရွိရင္ တစ္တုိင္းျပည္လုံး တင္မက တစ္ကမၻာလုံးကေန
ေလးစားရတဲ့ သတင္းစာၾကီးတစ္ခုအျဖစ္ ျဖစ္သြားမယ္လုိ ့ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ပါ တယ္လုိ ့ေျပာရင္းကၽြန္မနိဂုံးခ်ဳပ္ပါတယ္။ အားလုံးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ျမင့္ေက်ာ္
The Myanma Age

ကၽြန္မတုိ ့ဒီလွဳိင္းရုံးခန္းသစ္ဖြင့္ပြဲကုိ လာျပီးေတာ့ အားေပးတဲ့ ပရိတ္သတ္အားလုံးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါ တယ္။ ဒီလွိဳင္းဟာဆုိလုိ ့ ရွိရင္ကၽြန္မတုိ ့အခုထုတ္တာဆုိလုိ ့ရွိရင္ တစ္ႏွစ္နီးပါး ရွိသြားပါျပီ။
ဒီတစ္ႏွစ္နီးပါးအ တြင္းမွာလဲ အေတာ္အတန္ တုိးတက္မွဳရွိတယ္လုိ ့ ကၽြန္မတိုိ႔က ယုံၾကည္ပါတယ္။ ကၽြန္မတုိ
ဒီလွိဳင္းကုိစျပီးေတာ့ ထုတ္ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ ကၽြန္မတု ိ့ အမ်ိဳးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ ့ ခ်ဳပ္ရဲ ့အျမင္
ေတြ၊ လူမွဳေရးအျမင္ ၊ႏုိင္ငံေရးအျမင္ ကၽြန္မတုိ ့ရဲ ့ လွဳပ္ရွားမွဳေတြနဲ ့ပါတ္သက္လုိ ့အမ်ားျပည္သူကုိ အသိ
ေပးဘုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္။

ဘာျဖစ္လုိ ့လည္းဆုိလုိ ့ရွိရင္ ႏုိင္ငံေရးပါတီတစ္ခုဆုိရင္ ျပည္သူနဲ အျမဲပဲနီးစပ္ေနဘုိ လုိပါတယ္။နီးစပ္တယ္
ဆုိတာဟာ စိတ္ခ်င္းနီးစပ္ဖုိ ့ကုိကၽြန္မအဓိကေျပာတာပါ။

ကၽြန္မတုိ ့ရဲ ့အေတြးေတြ၊အေခၚေတြ၊အျမင္ေတြ ကၽြန္မတုိ ့ရဲ ့လွဳပ္ရွားမွဳေတြကၽြန္မတု ိ႔ရဲ ့ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ
အေၾကာင္းကုိ ျပည္သူကမသိႏုိင္ပဲနဲ ့ျပည္သူကတကယ္ေတာ့နီးစပ္မွဳရွိတယ္ဆုိတာမျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ဒါေၾကာင့္
မုိ ့လုိ ့ကၽြန္မ တို႔စျပီးေတာ့ ဒီလွိဳင္းကုိထုတ္ခဲ့ တာပါ။ အခုဒီလုိ ထုတ္တဲ့အခ်ိန္ အတြင္းမွာေပါ့ေနာ္ ကၽြန္မ
တု ိ့က ျပည္သူကေနျပီးေတာ့ ဒီလွိဳငး္ရဲ ့ေဆာင္းပါးေတြ၊ အေရးအသားေတြ ဘယ္လုိျမင္တယ္ ဘယ္လုိေ၀
ဖန္တယ္ ဆုိတာလဲကၽြန္မတုိ ့သိရပါတယ္။
 
ေ၀ဖန္ တာေတြကုိလဲ ကၽြန္မတုိ႔ ကေနျပီးေတာ့ ၾကိဳဆုိပါတယ္။ ဒီဟာေတြကုိရမွ ေ၀ဖန္မွဳေတြကုိ ကၽြန္မတုိ႔
သိရမွ ကုိယ့္ရဲ ့စာေစာင္ကုိ ပုိျပီးေတာ့အဆင့္ျမင့္ေအာင္ လုပ္ႏုိင္မွာပါ ။ေနာက္ဆုိလုိ ့ရွိရင္ ကၽြန္မတု ိ့ကတစ္
ဆင့္ျ မင့္ ျပီး သတင္းစာတစ္ေစာင္ ျဖစ္ေစခ်င္တယ္။ အခုပုဂၢလိက သတင္းစာေတြလဲ လုပ္ေတာ့မယ္ဆုိ
ေတာ့ျဖစ္ေစ ခ်င္တယ္။

ဒီလွိဳင္းကုိ သတင္းစာတစ္ခုျဖစ္ဖုိ ့ၾကိဳးစားတဲ့ေနရာမွာ ကၽြန္မတို႔ျပည္သူေတြကလဲ၀ုိင္း၀န္းျပီး ေတာ့ကူညီမ
စမယ္လုိ ့ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ဒီလုိအမ်ားရဲ ့ကူညီမစမႈနဲ ့သာကၽြန္မတုိ ့ဒီလွိဳင္းကုိ စာေစာင္အျဖစ္ကေန သတင္းစာတစ္ေစာင္ ျဖစ္ေအာင္လုပ္ႏုိင္မွာပါ။ သတင္းစာေတြ၊ စာေစာင္ေတြ၊ ဂ်ာနယ္ေတြ သတင္းျဖန္ ့ခ်ီ
တဲ့စာေစာင္ေတြဟာအင္မတန္မွကုိအေရးၾကီးပါတယ္။ဘာျဖစ္လုိ ့လဲဆုိေတာ့ဒီလုိသတင္းျဖန္ ့ခ်ိၿခင္းဟာ
အခုေခတ္မွာဆုိလုိ ့ရွိရင္ ကမၻာၾကီးကုိဆက္စပ္ထားတဲ့အရာျဖစ္တယ္။

ဒီတာ့လူေတြရဲ ့စိတ္ ကုိဆက္စပ္ေပးတဲ့အလုပ္တစ္ခုုလို႔ကၽြန္မတုိ႔ ေျပာလုိ႔ ရပါတယ္။လူေတြရဲ ့စိတ္ကုိဆက္
စပ္ေပးတဲ့ အလုပ္တစ္ခုမုိ႔လုိ ့ အင္မတန္မွလည္း အေရးၾကီးတယ္၊ အင္မတန္မွလဲတာ၀န္ ၾကီးပါတယ္။စာ
ေစာင္ေတြ ထုတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ၊ သတင္းစာေတြ ထုတ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္ေတြ သတင္းသမားေတြမွာ အင္မတန္မွ တာ၀န္ၾကီးပါတယ္ ဆုိတာ ကၽြန္မခဏခဏေျပာတဲ့ ကိစၥပါ၊
 
ကၽြန္မတုိ ့ရဲ ့ႏုိင္ငံမွာတင္မက ကမၻာၾကီးမွာ ဘာေတြျဖစ္ေနတယ္ဆုိတာ ကုိကၽြန္မတုိ ့ျပည္သူေတြသိရုံတင္ အသိေပးရုံတင္ မကပါဘူး၊ ဘယ္ကုိသြားေနသလဲ၊ အဲဒီလုိသြားေနတာဟာ ဟုတ္သလား မဟုတ္သလားဆုိ
တာကုိ ကၽြန္မတုိ႔ ရဲ ့ျပည္သူေတြ သုံးသပ္ႏုိင္ေအာင္လုိ ့အေထာက္အကူျဖစ္ ေအာင္လုိ ့သတင္းေဆာင္းပါး
ေတြကုိေရးရတယ္လုိ ့ကၽြန္မကေတာ့ ဒီလုိပဲျမင္ပါတယ္။

ဒီလုိသတင္းေဆာင္းပါး ေတြကုိဖတ္ျခင္းအားျဖင့္ သတင္းေတြကုိသိျခင္းအားျဖင့္ကုိယ့္ပါတ္၀န္းက်င္မွာ ဘာ
ေတြျဖစ္ေနလဲဆုိတာေလ့လာႏုိင္ရုံမက ျဖစ္သင့္သလား မျဖစ္သင့္ဘူးလား၊ မျဖစ္သင့္တာေတြ ျဖစ္ေနလုိ ့ရွိ
ရင္ ဘယ္လုိဒါေတြမျဖစ္ ေအာင္လုပ္မလဲ၊ျဖစ္သင့္တာေတြ မျဖစ္လုိ ့ရွိရင္လဲ ဒါေတြျဖစ္ေအာင္လုိ ့ဘယ္လုိ
လုပ္မလဲဆုိတာအဲဒါအမ်ားကေနျပီးေတာ့၀ုိင္းျပီးေတာ့စဥ္းစားႏုိင္ေအာင္လုိ ့ကၽြန္မတုိ ့ဒီလုိသတင္းစာေစာင္
ေတြ ထုတ္ျပန္ရတယ္လုိ ့ ကၽြန္မကေတာ့ ဒီလုိပဲအယုံအၾကည္ရွိပါတယ္။ ရုိးရုိးဘာေတြျဖစ္ေနသလဲ ဆုိတာ
သိရုံက မလုံေလာက္ပါဘူး။ ဘာေတြျဖစ္ေနသလဲဆုိတာ အေပၚမွာ အေျခခံျပီးေတာ့ ဘာေတြျဖစ္သင့္သလဲ ဆုိတာကုိ စဥ္းစားတတ္ဖုိ ့က အင္မတန္မွ အေရးၾကီးပါတယ္လုိ ့ကၽြန္မသတိေပးခ်င္ပါတယ္။
 
ဒီေတာ့ ဒီလုိတန္ဖုိး ရွိတဲ့စာေစာင္ျဖစ္ဖုိ ့ဆုိတာဟာ စာေစာင္ကုိထုတ္ေ၀တဲ့ သူေတြအေပၚမွာလဲ တာ၀န္ရွိ
တယ္၊ စာေစာင္ကုိဖတ္တဲ့သူေတြမွာလဲ တာ၀န္ ရွိတယ္။ ဖတ္တဲ့သူေတြကလဲ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းနဲ ့ စဥ္းစဥ္း
စားစားနဲ ့ စာေစာင္ထဲမွာပါတဲ့ ကိစၥေတြကုိ ေလ့လာ ႏုိင္ရမယ္၊ သုံးသပ္ႏုိင္ရမယ္ ၊ေ၀ဖန္ႏုိင္ရမယ္ ။ဒီလုိ
သုံးသပ္ ၊ေ၀ဖန္ခ်က္ေတြကုိလည္း အသိေပးႏုိင္ရမယ္။

အခုဟာက ကၽြန္မတုိ ့စာေစာင္က လြတ္လပ္တဲ့ ဒီမုိကေရစီစံႏွဳန္းစံထားေပၚမွာ အေျခခံထားတာေၾကာင့္မုိ႔
လုိ႔ စာ ဖတ္ပရိတ္သတ္ရဲ ့ ေ၀ဖန္မွဳေတြကုိ လုိလုိလားလားနဲ ့လက္ခံမွာပါ။ ဒီေ၀ဖန္မွဳေတြအေပၚမွာ အေျခခံ
ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မတုိ ့ပုိျပီးေတာ့ ေကာင္းတဲ့စာေစာင္ျဖစ္ဖုိ ့ပုိျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံအတြက္တြင္သာမက
ကမၻာ့အတြက္ ပုိျပီးေတာ့တန္ဖုိးရွိတဲ့ စာေစာင္ျဖစ္ဖုိ ့ကၽြန္မတုိ ့ဆက္ျပီးေတာ့ ၾကိဳးစားသြားပါ့မယ္။

အခုဆုိလုိ ့ရွိရင္ ကၽြန္မတုိ ့ဒီလွိဳင္းရုံးခန္းေလးက အင္မတန္မွေသးပါတယ္။ ခပ္ေသးေသးနဲ ့ခပ္ၾကဳံ႕ၾကဳံ႕ပါပဲ။
ဒါေပမဲ့ ဒီလုိပဲေသးေသးေလးကေန စျပီးေတာ့ ေညာင္ေစ့ေလးကေန ေညာင္ပင္ၾကီးျဖစ္ သြားသလုိ ကၽြန္မ
တုို႔ တစ္ခ်ိန္တစ္ခါမွာ ကၽြန္မတုိ ့ ဒီလွိဳငး္စာေစာင္ကေနာင္က်လုိ ့ရွိရင္တစ္တုိင္းျပည္လုံးတင္မက တစ္ကမၻာ
လုံးကေနေလးစားရတဲ့ သတင္းစာၾကီးတစ္ခုအျဖစ္ ျဖစ္သြားမယ္လုိ ့ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ပါ တယ္လုိ ့ေျပာရင္း
ကၽြန္မနိဂုံးခ်ဳပ္ပါတယ္။ အားလုံးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ျမင့္ေက်ာ္
The Myanma Age

0 comments:

Post a Comment