Pages

Monday, May 13, 2013

ေဘာလံုးပိရိသတ္မ်ားအတြက္ မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တတ္နည္းၿပႀကီးဆာအဲလက္စ္ရဲ႕ ႏႈတ္ဆက္စကား

ပရိသတ္မ်ားအတြက္ ဆာအဲလက္စ္ရဲ႕ ႏႈတ္ဆက္စကား

“အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႕ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀အတြက္ အေရးအၾကီးဆံုး လူပုဂၢိဳလ္ေတြပါ။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဒီႏိုင္ငံမွာ ရွိတဲ့ မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္ အသင္းရဲ႕ အေကာင္းဆံုး ကစားသမားေတြကို စီမံအုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ ရခဲ့တာ အရမ္းကံေကာင္းခဲ့ပါတယ္။ ဒီကစားသမားေတြ အကုန္လံုးဟာ ဒီျပိဳင္ပြဲၾကီးကို လွလွပပ ေအာင္ႏိုင္ခဲ့ၾကဖူးတယ္။ သူတို႕ေတြ အေကာင္းဆံုး လုပ္ေဆာင္သြားခဲ့တာပါ။ သူတို႕ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အသင္းကို မွန္ကန္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းနဲ႕ ကိုယ္စားျပဳေပးခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အနားယူေတာ့မယ္ဆိုတာ ကလပ္နဲ႕ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ၾကားက ဆက္ဆံေရး ျပီးဆံုးသြားတာမ်ိဳးမဟုတ္ပါဘူး။ ခင္ဗ်ားတို႕နဲ႕အတူ ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ေကာင္းတဲ့ပြဲေတြကို ၾကည့္ေနဦးမွာပါ။ ထိခိုက္နာက်င္စရာ ရွိလည္း အတူတူေပါ့ဗ်ာ။  တကယ္လို႕ ျပန္ေတြးမိမယ္ဆိုရင္ ေနာက္ဆံုးမိနစ္ဂိုး၊ ျပန္လည္အႏိုင္ယူျပျခင္းနဲ႕ ရႈံးနိမ့္မႈေတြဟာ ဒီခမ္းနားၾကီးက်ယ္တဲ့ ေဘာလံုးအသင္းရဲ႕ အစိတ္အပိုင္းေတြပါပဲ။ မယံုႏိုင္စရာေကာင္းတဲ့ အေတြ႕အၾကံဳေတြေပါ့။ 

ကၽြန္ေတာ္ခင္ဗ်ားတို႕ကို ျပန္ျပီးေျပာျပခ်င္တာ တစ္ခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ့္မွာ အဆိုးဆံုးကာလေတြ ရွိခဲ့ဖူးတယ္။ ကလပ္အသင္း၊ ၀န္ထမ္းေတြနဲ႕ ကစားသမားေတြဟာ အားလံုး ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က ရပ္တည္ေပးခဲ့ၾကတယ္။ အဲ့ဒီလုိ လုပ္ရပ္မ်ိဳးကို ခင္ဗ်ားတို႕ မန္ေနဂ်ာအသစ္အေပၚမွာလည္း ဆက္လက္ျဖည့္ဆည္း ေပးၾကပါ။ ကၽြန္ေတာ္က စိတ္ထဲမွာ ထားတဲ့သူမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ပါးစပ္က ပြစိပြစိ ေျပာတတ္တယ္။ တစ္လက္စတည္း ဒီေန႕မွာ ေဘာလံုးကစားျခင္းက အနားယူမယ့္ ေပါလ္စခိုးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ဂုဏ္ျပဳပါတယ္။ ဒီကလပ္ရဲ႕ အၾကီးက်ယ္ဆံုး ကစားသမားေတြထဲမွာ သူဟာလည္း တစ္ေယာက္ အပါအ၀င္အျဖစ္ အျမဲရွိေနမွာပါ။ သူ႕ရဲ႕ အနားယူျခင္းအတြက္လည္း ကၽြန္ေတာ္ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဒါရင္ဖလက္ခ်ာကိုလည္း ဒဏ္ရာကေန အျမန္သက္သာလာပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။ အနာဂါတ္မွာ ကစားသမားေတြ အကုန္လံုး ဆက္လက္ေအာင္ျမင္ပါေစလို႕လည္း ကၽြန္ေတာ္ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။ သူတို႕ ဘယ္ေလာက္ေတာ္လည္း သူတုိ႕သိရမွာပါ။ ဘာအတြက္နဲ႕မွ စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႕။ ဒီမွာ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြ အျမဲရွိေနပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႕ကို ဖာဂူဆင္မိသားစု ကိုယ္စားကၽြန္ေတာ္က ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာပါရေစ။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေျမးေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ပါတယ္။”

“အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႕ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀အတြက္ အေရးအၾကီးဆံုး လူပုဂၢိဳလ္ေတြပါ။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဒီႏိုင္ငံမွာ ရွိတဲ့ မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္ အသင္းရဲ႕ အေကာင္းဆံုး ကစားသမားေတြကို စီမံ
အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ ရခဲ့တာ အရမ္းကံေကာင္းခဲ့ပါတယ္။ ဒီကစားသမားေတြ အကုန္လံုးဟာ ဒီျပိဳင္ပြဲၾကီးကို လွလွပပ
ေအာင္ႏိုင္ခဲ့ၾကဖူးတယ္။
သူတို႕ေတြ အေကာင္းဆံုး လုပ္ေဆာင္သြားခဲ့တာပါ။ သူတို႕ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အသင္းကို မွန္ကန္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းနဲ႕ ကိုယ္စားျပဳေပးခဲ့ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ အနားယူေတာ့မယ္ဆိုတာ ကလပ္နဲ႕ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ၾကားက ဆက္ဆံေရး ျပီးဆံုးသြားတာမ်ိဳးမဟုတ္
ပါဘူး။ ခင္ဗ်ားတို႕နဲ႕အတူ ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ေကာင္းတဲ့ပြဲေတြကို ၾကည့္ေနဦးမွာပါ။ ထိခိုက္နာက်င္စရာ ရွိလည္း အတူတူေပါ့ဗ်ာ။တကယ္လို႕ ျပန္ေတြးမိမယ္ဆိုရင္ ေနာက္ဆံုးမိနစ္ဂိုး၊ ျပန္လည္အႏိုင္ယူျပျခင္းနဲ႕ ရႈံးနိမ့္မႈ
ေတြဟာ ဒီခမ္းနားၾကီးက်ယ္တဲ့ ေဘာလံုးအသင္းရဲ႕ အစိတ္အပိုင္းေတြပါပဲ။ မယံုႏိုင္စရာေကာင္းတဲ့ အေတြ႕
အၾကံဳေတြေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္ခင္ဗ်ားတို႕ကို ျပန္ျပီးေျပာျပခ်င္တာ တစ္ခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ့္မွာ အဆိုးဆံုးကာလေတြ ရွိခဲ့ဖူးတယ္။ ကလပ္အသင္း၊ ၀န္ထမ္းေတြနဲ႕ ကစားသမားေတြဟာ အားလံုး ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က ရပ္တည္ေပးခဲ့ၾကတယ္။ အဲ့ဒီလုိ လုပ္ရပ္မ်ိဳးကို ခင္ဗ်ားတို႕ မန္ေနဂ်ာအသစ္အေပၚမွာလည္း ဆက္လက္ျဖည့္ဆည္း ေပးၾကပါ။ ကၽြန္

ေတာ္က စိတ္ထဲမွာ ထားတဲ့သူမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ပါးစပ္က ပြစိပြစိ ေျပာတတ္တယ္။ တစ္လက္စတည္း ဒီေန႕မွာ ေဘာလံုးကစားျခင္းက အနားယူမယ့္ ေပါလ္စခိုးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ဂုဏ္ျပဳပါတယ္။ ဒီကလပ္ရဲ႕ အၾကီးက်ယ္ဆံုး ကစားသမားေတြထဲမွာ သူဟာလည္း တစ္ေယာက္ အပါအ၀င္အျဖစ္ အျမဲရွိေနမွာပါ။ သူ႕ရဲ႕ အနားယူျခင္းအတြက္လည္း ကၽြန္ေတာ္ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။ 

ဒါ့အျပင္ ဒါရင္ဖလက္ခ်ာကိုလည္း ဒဏ္ရာကေန အျမန္သက္သာလာပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။ အနာ
ဂါတ္မွာ ကစားသမားေတြ အကုန္လံုးဆက္လက္ေအာင္ျမင္ပါေစလို႕လည္းကၽြန္ေတာ္ဆုေတာင္းေပးပါတယ္
။ သူတို႕ ဘယ္ေလာက္ေတာ္လည္း သူတုိ႕သိရမွာပါ။ 

ဘာအတြက္နဲ႕မွ စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႕။ ဒီမွာ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြ အျမဲရွိေနပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႕ကို ဖာဂူဆင္
မိသားစု ကိုယ္စားကၽြန္ေတာ္က ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာပါရေစ။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေျမးေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ပါတယ္။”

Rangonnewsdaily
RND:  :13.5.2013

0 comments:

Post a Comment