Pages

Wednesday, May 29, 2013

လားရွိဳးပဋိပကၡမွာ အရိုက္ခံရတဲ့ နယ္ခံသတင္းေထာက္ႏွင့္ 7 Days အင္တာဗ်ဴး

လားရႈိ႕ပဋိပကၡတြင္ သတင္းရယူေနေသာ နယ္ခံသတင္းေထာက္တဦး ျဖစ္တဲ့ ကိုခြန္ေဇာ္ဦး ယေန႔ ညေန
ပုိင္းက ရုိက္ႏွိက္ခံရၿပီး ဦးေခါင္းကြဲဒဏ္ရာရရွိသြားေၾကာင္း သိရွိရသည္။ 7Days News မွာ ကိုခြန္ေဇာ္ဦးကို
ဆက္သြယ္ေမးျမန္းခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။
Q - ကိုခြန္ေဇာ္ဦးတို့ ဘယ္လိုၿဖစ္ၿပီးအရုိက္ခံ၇တာလဲ။ A-ၿဖစ္တာက က်ေနာ္တို့ဒီေန့အဲဒီကအေၿခအေနေတြလိုက္ၾကည့္ရင္း၇ ရပ္ကြက္ ၾကက္တန္း ဘက္မွာဆိုင္
ေတြဖ်က္ေနတယ္ၾကားေတာ့အေၿခအေနသြားၾကည့္ရေအာင္ဆိုကြ်န္ေတာ္နဲ့ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းသြားတာ။

ဟိုေရာက္ေတာ့လူကေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္ဖ်က္ေနၾကတာမြတ္စလင္ဆိုင္ခန္းေတြကို အဲဒီမွာက်ေနာ္တို့က အနားထိမသြားပဲနဲ့ ခပ္လွမ္းလွမ္းကေနအေၿခအေနကိုေစာင့္ၾကည့္ေန တာေပါ့။ဖ်က္တဲ့လူက မ်ားတယ္ဆို
ေတာ့က်ေနာ္တို့အနားမကပ္ပဲအေ၀းကေန ဓါတ္ပံုရိုက္ဖို့ၾကည့္ေနတာ။သူတို့လဲ သူတို့ဟာသူတို့လုပ္ေနရင္း
က ခဏေနေတာ့ က်ေနာ္တို့ဘက္ကို ခ်က္ခ်င္းလွည့္လာၾကတာ။ အနားေရာက္ေတာ့ ကင္မရာကိုေၿပးဆြဲ
ေတာ့ က်ေနာ္တို့ကခင္ဗ်ားတို့လိုခ်င္ရင္ကင္မရာSD ကဒ္ေတာ့ယူဆိုၿပီးေတာ့ေၿပာလိုက္ေတာ့ သူတို့ယူသြား
တယ္။

အဲဒါနဲ့က်ေနာ္တို့လဲကဒ္ေပးၿပီးၿပန္ထြက္လာေတာ့ေနာက္ကေနရိုက္ထည့္လိုက္တာပဲ။ေတာ္ေတာ္မ်ား တယ္ က်ေနာ္တို့တစ္ေယာက္စီကို ၁၅ ေယာက္စီေလာက္၀ိုင္းတာ။

Q.ကိုခြန္ေဇာ္ဦးတို့ဘယ္လိုၿပန္ထြက္လဲအဲဒီကေန။
A-က်ေနာ္ကေတာ့ရုိက္ခံရတာနဲ့ အတင္းလူးလဲၿပီးေၿပးတာအေၿပးၿမန္လို့။ ၅ခ်က္ေလာက္ေတာ့ထိတယ္ ။ က်ေနာ့သူငယ္ခ်င္းကေတာ့ ရုိက္ခံရတာမ်ားတယ္သံတုတ္ေတြနဲ့ေက်ာကုန္းကိုရုိက္ခံရတာ ဆိုေတာ့ေလာ
ေလာဆယ္မနိုင္ေသးဘူး။က်ေနာ္က ေခါင္းကြဲတာပဲရွိတယ္။ ခုထိမခ်ဴပ္ရေသးဘူး ခ်ဴပ္စရာေနရာလဲမရွိဘူး။

Q.ကိုခြန္ေဇာ္ဦးကို မြတ္စလင္ ထင္လို့လုပ္တာလားသူတို့က။
A.အဲလိုေတာ့မဟုတ္ဘူးဗ် က်ေနာ္ထင္တာေတာ့သူတို့ဓါတ္ပံုေတြ ပါမွာစိုးလို့ကိုလုပ္တာထင္တယ္

Q.ကိုခြန္ေဇာ္ဦးတို့ကို၀ိုင္းရိုက္တဲ့လူေတြထဲမွာ မ်က္မွန္းတန္းမိတဲ့၊ သိတဲ့လူေတြေရာပါလား။
A.ရွိတယ္။တစ္ေယာက္ဆိုက်ေနာ့ရပ္ကြက္ထဲကေကာင္ပါတယ္။သူတို့ကေတာ့သူတို့ပံုေတြပါမွာစိုးလို့ လုပ္
ၾကတဲ့အေနအထားၿဖစ္မယ္။ ေလာေလာဆယ္ ဟိုနားစုစု ၊ဒီနားစုစုၿဖစ္ေနတာ ၿမိဳ့က မြတ္စလင္ ေတြကေတာ့ မရွိၾကေတာ့ဘူး။မေန့ကတည္းကအိမ္ေတြကိုပစ္ၿပီးေရွာင္ေနၾကတာ။

(ေမးျမန္းသူ- ေနလင္းေအာင္-7DN)
အဘ ဥကၠာကိုကို စာမ်က္ႏွာမွ တဆင့္ျပန္လည္ေဖာ္ျပပါသည္။
Rangonnewsdaily
RND:  :29.5.2013

0 comments:

Post a Comment