Pages

Thursday, February 14, 2013

ေခတ္ဘယ္ေလာက္ေျပာင္းေျပာင္း မရုိးႏိုင္ေသာ Ferrari Testarossa

ေခတ္ဘယ္ေလာက္ေျပာင္းေျပာင္း မရုိးႏိုင္ေသာ Ferrari Testarossa
Thursday, February 14, 2013

၁၉၈၀ ေက်ာ္ေမာ္ဒယ္ ျပိဳင္ကားအေနနဲ႔ ယေန႔အခ်ိန္မွာ ျပန္ၾကည့္လိုက္ရင္ ဒီဇိုင္းအရက ဒိတ္ေအာက္ေနတတ္ပါတယ္။ ယခု ျမင္ေတြ႔ရတဲ့ Testarossa ကေတာ့ အဲ့ဒီလို မဟုတ္ပါဘူး။

ဒီဇိုင္းအရေရာ၊ အတြင္းနည္းပညာအရေရာ ယေန႔ျပိဳင္ကားမ်ားနဲ႔ ယွဥ္လိုက္ရင္ ေတာက္ေျပာင္ေနဆဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆလင္ဒါ ၁၂ လံုးပူးနဲ႔ ၆၀၀၀ စီစီ အထက္ပါဝါၾကီးကားဆုိေတာ့ တစ္နာရီ မိုင္ ၂၀၀ ပတ္လည္ကို အျမန္ေမာင္းႏိုင္ပါတယ္။ အီတလီ Ferrari ထုတ္တဲ့ အလွဆံုးကား စာရင္းလည္းဝင္ပါတယ္။

ဂီယာ ၅ ခ်က္ ရိုးရိုးျဖစ္ျပီး တံခါး ၂ ေပါက္ ၂ ေယာက္စီးကား ျဖစ္ပါတယ္။ အတြင္းခန္း က်ယ္က်ယ္ဝန္းဝန္းရွိပါတယ္။ Lamborghini ကားေတြလိုပဲ ေဘးအနားႏွစ္ဖက္ဘာ ပံုစံေဖာ္ထားတာက အေတာ္လွပါတယ္။ ယင္းကေန ေလရျပီး အင္ဂ်င္အတြက္ေရာ၊ ကားအတြင္းခန္း အတြက္ေရာ ေလေအး အလံုအေလာက္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ၁၉၈၄ ကစလို႔ ၁၈၈၆ ခုႏွစ္ထိ အစီးေရ ေသာင္းဂဏန္းပဲ ထုတ္လုပ္ ထားပါတယ္။ ကာလတန္ဖိုးအားျဖင့္ အဲ့ကတည္းက အေမရိကန္ေဒၚလာ ၂၂၀၀၀၀ နဲ႔ေရာင္းခ်တာမို႔ ယခုခ်ိန္ရွာဝယ္ရင္ ကန္ေဒၚလာ သန္းနဲ႔ ခ်ီႏိုင္မယ့္ ကားမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။
--
Ref: autoblog
http://www.colayonline.com.mm/
ColayOnline:Automobile
Thursday, February 14, 2013

၁၉၈၀ ေက်ာ္ေမာ္ဒယ္ ျပိဳင္ကားအေနနဲ႔ ယေန႔အခ်ိန္မွာ ျပန္ၾကည့္လိုက္ရင္ ဒီဇိုင္းအရက ဒိတ္ေအာက္ေနတတ္ပါတယ္။ ယခု ျမင္ေတြ႔ရတဲ့ Testarossa ကေတာ့ အဲ့ဒီလို မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီဇိုင္းအရေရာ၊ အတြင္းနည္းပညာအရေရာ ယေန႔ျပိဳင္ကားမ်ားနဲ႔ ယွဥ္လိုက္ရင္ ေတာက္ေျပာင္ေနဆဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆလင္ဒါ ၁၂ လံုးပူးနဲ႔ ၆၀၀၀ စီစီ အထက္ပါဝါၾကီးကားဆုိေတာ့ တစ္နာရီ မိုင္ ၂၀၀ ပတ္လည္ကို အျမန္ေမာင္းႏိုင္ပါတယ္။ အီတလီ Ferrari ထုတ္တဲ့ အလွဆံုးကား စာရင္းလည္းဝင္ပါတယ္။


ဂီယာ ၅ ခ်က္ ရိုးရိုးျဖစ္ျပီး တံခါး ၂ ေပါက္ ၂ ေယာက္စီးကား ျဖစ္ပါတယ္။ အတြင္းခန္း က်ယ္က်ယ္ဝန္းဝန္းရွိပါတယ္။ Lamborghini ကားေတြလိုပဲ ေဘးအနားႏွစ္ဖက္ဘာ ပံုစံေဖာ္ထားတာက အေတာ္လွပါတယ္။ ယင္းကေန ေလရျပီး အင္ဂ်င္အတြက္ေရာ၊ ကားအတြင္းခန္း အတြက္ေရာ ေလေအး အလံုအေလာက္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ 
 
၁၉၈၄ ကစလို႔ ၁၈၈၆ ခုႏွစ္ထိ အစီးေရ ေသာင္းဂဏန္းပဲ ထုတ္လုပ္ ထားပါတယ္။ ကာလတန္ဖိုးအားျဖင့္ အဲ့ကတည္းက အေမရိကန္ေဒၚလာ ၂၂၀၀၀၀ နဲ႔ေရာင္းခ်တာမို႔ ယခုခ်ိန္ရွာဝယ္ရင္ ကန္ေဒၚလာ သန္းနဲ႔ ခ်ီႏိုင္မယ့္ ကားမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။
--
Ref: autoblog
ColayOnline:Automobile

0 comments:

Post a Comment