ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းရွိ
ဘတ္စ္ကားတစ္စီးလွ်င္ ပ်မ္းမွ်ခရီးသည္(၁၁၇)ဦး တင္ေဆာင္ေနရသည္႔ အတြက္
ၿမိဳ႕
ပတ္ရထားမ်ားအား အဆင္႔ျမွင္႔တင္၍ အခ်ိန္မွန္ထပ္မံတုိးခ်ဲ႕
ေျပးဆြဲသင့္ေၾကာင္းကုိမထသ(ဗဟုိ)မွအၾကံျပဳ
ေၿပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း၌
ဘတ္စ္ကားမလံုေလာက္မႈတုိ႔ေၾကာင့္ ေန႔စဥ္လူၾကပ္မႈဒုကၡမ်ားကို ေျဖရွင္းရန္
ၿမိဳ႕ပတ္ရ
ထားမ်ားကို အားကိုးရန္ ဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္။
''
ၿမိဳ႕ပတ္ရထားေတြကုိ အခ်ိန္သတ္မွတ္ခ်က္ေလးနဲ႔သြားမယ္၊ ထပ္ၿပီးတုိးခ်ဲ႕မယ္
အဲ့ဒါဆုိရင္ဘတ္စ္ကား
ႀကပ္တာ ေလ်ာ့နည္းသြားစရာ အေၾကာင္းရွိပါတယ္၊ ကြ်န္ေတာ္ဥာဏ္မွီသေလာက္အႀကံျပဳေျပာတာ'' ဟု မထသ(ဗဟုိ) တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးကေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္တစ္ေန႔တာကာလအတြင္း၌ေျပးဆြဲေနေသာ ဘတ္စ္ကားစီးေရမ်ားမွာ မထသ(ဗဟုိ)မွ
ေကာက္ယူထားေသာ စာရင္းမ်ားအရ (၄၅ဝဝ)ဝန္းက်င္ခန္႔ရွိၿပီး ဘတ္စ္ကားစီးေသာလူဦးေရမွာ (၂.၆)
သန္းဝန္းက်င္ခန္႔ရွိေၾကာင္းသိရသည္။
အဆုိပါ
လူဦးေရႏွစ္သန္းေက်ာ္အား ဘတ္စ္ကားမ်ားျဖင့္ အခ်ဳိးက်ၾကည့္လွ်င္
ဘတ္စ္ကားတစ္စီးလွ်င္ ခရီး
တစ္ေၾကာင္း၌ ခရီးသည္(၁၁၇)ေယာက္ခန္႔တင္၍
ေျပးဆြဲေနရေၾကာင္းသိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းရွိေသာ
ခရီးသည္မ်ားႏွင့္ လက္ရွိေျပးဆြဲေနေသာဘတ္စ္ကားမ်ား
မညီမွ်မႈ၏ေဘးထြက္ဆုိး
က်ဳိးအခ်ဳိ႕မွာ အထူးကားမ်ားလည္း လူပုိတင္ေနျခင္း
အခ်ဳိ႕ေနရာမ်ားသြားလွ်င္ဘတ္စ္ကားအားအခ်ိန္ၾကာ
ၾကာေစာင့္ရျခင္းတုိ႕
႔ျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္းသိရသည္။
''ဘတ္စ္ကားစီးရတာက ေတာ္ေတာ္ၾကပ္တယ္ဗ် အထူးကားေကာ၊ရုိးရုိးကားေကာ ခါတုိင္းဆုိမနက္နဲ႔ညေန
ပဲ က်ပ္တာ၊ အခုဆုိေန႔လည္ေန႔ခင္းပါက်ပ္လာတယ္''ဟု ကမာရြတ္ၿမိဳ႕နယ္ေနလူငယ္တစ္ဦးကေျပာသည္။
ယခုအခ်ိန္၌
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ စည္ပင္သာယာနယ္နိမိတ္အတြင္းရွိ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားမွာ တစ္ေန႔လွ်င္
စုစုေပါင္းအ
သြားအျပန္အႀကိမ္ေရ(၇ဝ) ေျပးဆြဲလ်က္ရွိၿပီး လတ္မွတ္တစ္ေစာင္လွ်င္
(၁ဝဝ)က်ပ္ ေပးရကာအသြားအ
ၿပန္စီး၍ရေၾကာင္း ျမန္မာ႔မီးရထားက သိရွိရသည္။
ထုိကဲ့သုိ႔
ရထားမ်ားအခ်ိန္မွန္ေျပးဆြဲျခင္း၊လမ္းေၾကာင္းမ်ားထပ္တုိးျခင္းႏွင့္
ရထားမ်ားအားအဆင့္ျမွင့္တင္
ၿခင္းမ်ား ျပဳလုပ္လွ်င္ ျပည္သူမ်ားအေနျဖင့္လည္း
ရထားကုိသာအားထား၍စီးၾကမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္သူ
မ်ားထံက သိရွိရသည္။
ၿမစ္မခသတင္း
0 comments:
Post a Comment