RangonNewsDaily:: September . 20 .2014
အရႈံးေပၚေနတဲ့ ျမန္မာ့မီးရထား လုပ္ငန္းဟာ သိပ္မၾကာမီ အခ်ိန္အတြင္း ၿမိဳ႕ပတ္ရထား စီးခေတြကို ေစ်းႏႈန္း ၂ ဆ တိုးျမႇင့္ေကာက္ခံေတာ့မယ္လို႔ ရန္ကုန္တုိင္းရံုး တာ၀န္ရွိသူတဦးက ဒီဗြီဘီကို အတည္ျပဳေျပာဆုိပါတယ္။
Trainလက္ရွိ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား စီးခ အသြားအျပန္ အတြက္ က်ပ္ေငြ ၁၀၀ ေကာက္ခံေနရာကေန အသြား က်ပ္ ၁၀၀၊ အျပန္ က်ပ္ ၁၀၀ သီးျခားစီ ေကာက္ခံမယ့္ အစီအစဥ္ ျဖစ္ပါတယ္။
ၿမိဳ႕ပတ္ ရထား ေျပးဆဲြမႈကေန ပ်မ္းမွ် တေန႔ က်ပ္ သိန္း ၈၀ ေလာက္ရေပမယ့္ ဒီဇယ္ဆီဖိုးပဲ တေန႔ က်ပ္ သိန္း ၉၀ နီးပါး ရွိေနတယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။
၀န္ထမ္းစရိတ္ အျခား အေထြေထြ ကုန္က်စရိတ္ေတြကိုပါ တြက္ရင္ အရႈံးမ်ားေနၿပီး ရထားခ ႏွစ္ဆ ေလာက္၀င္လာရင္ေတာ့ အရင္းေၾကႏုိင္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
လက္ရွိ ျမန္မာ့မီးရထားဟာ တရုတ္ေခ်းေငြနဲ႔ ရထားစက္ေခါင္းေတြ တဲြေတြ ၀ယ္ယူဖို႔ လႊတ္ေတာ္ တင္ျပထားၿပီး ေဆြးေႏြးေနဆဲ အေျခအေန ျဖစ္ပါတယ္။
DVB , KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
အရႈံးေပၚေနတဲ့ ျမန္မာ့မီးရထား လုပ္ငန္းဟာ သိပ္မၾကာမီ အခ်ိန္အတြင္း ၿမိဳ႕ပတ္ရထား စီးခေတြကို ေစ်းႏႈန္း ၂ ဆ တိုးျမႇင့္ေကာက္ခံေတာ့မယ္လို႔ ရန္ကုန္တုိင္းရံုး တာ၀န္ရွိသူတဦးက ဒီဗြီဘီကို အတည္ျပဳေျပာဆုိပါတယ္။
Trainလက္ရွိ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား စီးခ အသြားအျပန္ အတြက္ က်ပ္ေငြ ၁၀၀ ေကာက္ခံေနရာကေန အသြား က်ပ္ ၁၀၀၊ အျပန္ က်ပ္ ၁၀၀ သီးျခားစီ ေကာက္ခံမယ့္ အစီအစဥ္ ျဖစ္ပါတယ္။
ၿမိဳ႕ပတ္ ရထား ေျပးဆဲြမႈကေန ပ်မ္းမွ် တေန႔ က်ပ္ သိန္း ၈၀ ေလာက္ရေပမယ့္ ဒီဇယ္ဆီဖိုးပဲ တေန႔ က်ပ္ သိန္း ၉၀ နီးပါး ရွိေနတယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။
၀န္ထမ္းစရိတ္ အျခား အေထြေထြ ကုန္က်စရိတ္ေတြကိုပါ တြက္ရင္ အရႈံးမ်ားေနၿပီး ရထားခ ႏွစ္ဆ ေလာက္၀င္လာရင္ေတာ့ အရင္းေၾကႏုိင္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
လက္ရွိ ျမန္မာ့မီးရထားဟာ တရုတ္ေခ်းေငြနဲ႔ ရထားစက္ေခါင္းေတြ တဲြေတြ ၀ယ္ယူဖို႔ လႊတ္ေတာ္ တင္ျပထားၿပီး ေဆြးေႏြးေနဆဲ အေျခအေန ျဖစ္ပါတယ္။
DVB , KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
0 comments:
Post a Comment