Pages

Tuesday, September 10, 2013

ကိုယ့္ကိုယ္ကိုသတ္ေသရန္ ႀကံစည္ခဲ့ဖူးေၾကာင္း Prison Break မင္းသား ၀ါ့သ္ေ၀ါ့မီလာ ထုတ္ေဖာ္

Photo: ကိုယ့္ကိုယ္ကိုသတ္ေသရန္ ႀကံစည္ခဲ့ဖူးေၾကာင္း Prison Break မင္းသား ၀ါ့သ္ေ၀ါ့မီလာ ထုတ္ေဖာ္
Tuesday, September 10, 2013

Prison Break မင္းသား ၀ါ့သ္ေ၀ါ့မီလာက သူ႔ရဲ႕ငယ္စဥ္ဘ၀မွာ အလြန္ၾကမ္းတမ္းခဲ့ၿပီး အသက္ ၁၅ ႏွစ္ အရြယ္ခန္႔ကဆိုလွ်င္ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုသတ္ေသရန္ပင္ ႀကိဳးပမ္းခဲ့ဖူးေၾကာင္း ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆ္ိုလိုက္ပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့တစ္လခန္႔က မိန္းမလ်ာျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ေဖာ္၀န္ခံခဲ့တဲ့ မီလာက ၎၏ငယ္ဘ၀မွာ လိင္ ပိုင္းဆိုင္ရာ႐ႈပ္ေထြးမႈေတြေၾကာင့္ စိတ္ဓာတ္က်ကာ သတ္ေသရန္ ႀကိဳးပမ္းခဲ့တာျဖစ္တယ္လို႔ဆိုပါတယ္။

အခမ္းအနားတစ္ခုမွာ မီလာကသူ႔ရဲ႕ဘ၀အေၾကာင္း ေျပာဆိုခဲ့ရာမွာ မိဘမ်ားမရွိတဲ့တစ္ေန႔မွာသူဟာ ေဆးေတြအလြန္အကၽြံသံုးစြဲၿပီး ေသေၾကာင္းႀကံခဲ့တာလို႔ ရွင္းျပခဲ့ပါတယ္။ “ကၽြန္ေတာ့္ကိုကၽြန္ေတာ္ ပထမဆံုးသတ္ေသဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့ဖူးတာ အသက္ ၁၅ ႏွစ္တုန္းကေပါ့။ စေန၊ တနဂၤေႏြမွာ ကၽြန္ေတာ့္အေဖ နဲ႔အေမ အျပင္ထြက္တဲ့အထိ ကၽြန္ေတာ္ေစာင့္ေနခဲ့ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းရွိေနတယ္ဆိုတာ ေသခ်ာတဲ့အခါ ေဆးပုလင္းတစ္လံုးေလာက္ကို ကၽြန္ေတာ္ေသာက္လိုက္ပါတယ္။ 

အဲဒီေနာက္ရက္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားၾကာေအာင္ ဘာေတြျဖစ္ေနသလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိလာတဲ့အခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းကားေပၚမွာေရာက္ေနၿပီး အရာအားလံုးကလည္း ေအးေဆးပါပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ေယာက္ေယာက္က ငိုယုိၿပီး အကူအညီေတာင္းလာခဲ့ရင္ ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ေပးႏုိင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္လည္း သူမ်ားဆီကမေတာင္း ခ်င္လို႔ပါ” လို႔ ဖြင့္ဟခဲ့ပါတယ္။

ဒါေပမဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ သူဟာဘ၀ကို အေကာင္းဆံုးျပန္လည္ တည္ေဆာက္ႏုိင္ ခဲ့ၿပီး ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခု ရရန္ ႀကိဳးစားခဲ့ေၾကာင္း ဆိုခဲ့ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ သူကသူဟာ မိန္းမလ်ာတစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္လို႔ ဖြင့္ေျပာဖို႔ အခြင့္အေရးေတြ အမ်ားႀကီးရခဲ့ေပမယ့္ တမင္လွ်ဳိ႕၀ွက္ထားခဲ့ၿပီး အဲဒီလိုေျပာဆိုလိုက္တာဟာ သူ႔ရဲ႕ အလုပ္ကို အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္မွာစိုးလို႔ လိမ္ဖို႔ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာျဖစ္တယ္လို႔ မီလာကရွင္းျပခဲ့ပါတယ္။

ေအာင္သုတ
မဇၥ်ိမ

RangonNewsDaily:: September 10, 2013

Prison Break မင္းသား ၀ါ့သ္ေ၀ါ့မီလာကသူ႔ရဲ႕ငယ္စဥ္ဘ၀မွာအလြန္ၾကမ္းတမ္းခဲ့ၿပီးအသက္၁၅ ႏွစ္အရြယ္
ခန္႔ကဆိုလွ်င္ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုသတ္ေသရန္ပင္ ႀကိဳးပမ္းခဲ့ဖူးေၾကာင္းထုတ္ေဖာ္ေျပာဆ္ိုလိုက္ပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့
တစ္လခန္႔က မိန္းမလ်ာျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ေဖာ္၀န္ခံခဲ့တဲ့ မီလာက ၎၏ငယ္ဘ၀မွာ လိင္ ပိုင္းဆိုင္ရာ႐ႈပ္
ေထြးမႈေတြေၾကာင့္ စိတ္ဓာတ္က်ကာ သတ္ေသရန္ ႀကိဳးပမ္းခဲ့တာျဖစ္တယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ အခမ္းအနားတစ္ခုမွာမီလာကသူ႔ရဲဘ၀အေၾကာင္း ေျပာဆိုခဲ့ရာမွာမိဘမ်ားမရွိတဲ့တစ္ေန႔မွာသူဟာ ေဆးေတြ
အလြန္အကၽြံသံုးစြဲၿပီး ေသေၾကာင္းႀကံခဲ့တာလို႔ ရွင္းျပခဲ့ပါတယ္။ “ကၽြန္ေတာ့္ကိုကၽြန္ေတာ္ပထမဆံုးသတ္
ေသဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့ဖူးတာ အသက္ ၁၅ ႏွစ္တုန္းကေပါ့။ 
 
စေန၊ တနဂၤေႏြမွာ ကၽြန္ေတာ့္အေဖ နဲ႔အေမ အျပင္ထြက္တဲ့အထိ ကၽြန္ေတာ္ေစာင့္ေနခဲ့ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တစ္
ေယာက္တည္းရွိေနတယ္ဆိုတာ ေသခ်ာတဲ့အခါ ေဆးပုလင္းတစ္လံုးေလာက္ကိုကၽြန္ေတာ္ေသာက္လိုက္
ပါတယ္။

အဲဒီေနာက္ရက္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားၾကာေအာင္ ဘာေတြျဖစ္ေနသလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိလာတဲ့အခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းကားေပၚမွာေရာက္ေနၿပီး အရာအားလံုးက
လည္း ေအးေဆးပါပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ေယာက္ေယာက္က ငိုယုိၿပီး အကူအညီေတာင္းလာ
ခဲ့ရင္ ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ေပးႏုိင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္လည္း သူမ်ားဆီကမေတာင္း ခ်င္လို႔
ပါ” လို႔ ဖြင့္ဟခဲ့ပါတယ္။

ဒါေပမဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ သူဟာဘ၀ကိုအေကာင္းဆံုးျပန္လည္တည္ေဆာက္ႏုိင္ခဲ့ၿပီး ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခု ရရန္
ႀကိဳးစားခဲ့ေၾကာင္း ဆိုခဲ့ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ သူကသူဟာ မိန္းမလ်ာတစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္လို႔ ဖြင့္ေျပာဖို႔ အခြင့္
အေရးေတြ အမ်ားႀကီးရခဲ့ေပမယ့္ တမင္လွ်ဳိ႕၀ွက္ထားခဲ့ၿပီး အဲဒီလိုေျပာဆိုလိုက္တာဟာ သူ႔ရဲ႕ အလုပ္ကို 
အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္မွာစိုးလို႔ လိမ္ဖို႔ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာျဖစ္တယ္လို႔ မီလာကရွင္းျပခဲ့ပါတယ္။

ေအာင္သုတ
မဇၥ်ိမ , RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan)

0 comments:

Post a Comment