Pages

Thursday, September 5, 2013

နည္းျပအေပၚယံုၾကည္မႈရွိလုိ႔ အာဆင္နယ္ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာပါဆိုတဲ့ အိုေဇးလ္

Photo: နည္းျပအေပၚယံုၾကည္မႈရွိလုိ႔ အာဆင္နယ္ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာပါဆိုတဲ့ အိုေဇးလ္
Thursday, September 5, 2013

ၿပီးခဲ့တဲ့အေျပာင္းအေရႊ႕ကာလ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္က်မွ ရီးယဲလ္ ကေန ေျပာင္းေရႊ႕လာတဲ့ အိုေဇးလ္ဟာ နာမည္ႀကီးကစားသမား မေခၚယူလို႔ အာဆင္နယ္နည္းျပ အာစင္ဝင္းဂါးအေပၚ မေက်မနပ္ျဖစ္ေနၾကတဲ့ ပရိသတ္ေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုးေခၚယူမႈတစ္ခုျဖစ္ခဲ့တယ္လို႔ ဆိုရမွာပါ။ ဒါ့အျပင္ အသင္းစံခ်ိန္တင္ေျပာင္းေရႊ႕ေၾကးနဲ႔ပါ ေျပာင္းေရႊ႕လာတာမို႔ သူဘာေၾကာင့္ အာဆင္နယ္ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့သလဲဆိုတာ ပရိသတ္ေတြ စိတ္ဝင္စားေနၾကမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ အာဆင္နယ္ကစားသမားသစ္ အိုေဇးလ္ကို ဂ်ာမနီလက္ေရြးစင္အသင္းဝက္ဘ္ဆိုဒ္က အာဆင္နယ္ကို ေျပာင္းေရႊ႕လာတဲ့ သူ႔ရဲ႕ေရြးခ်ယ္မႈနဲ႔ပတ္သက္လို႔ အခုလိုေမးျမန္းထားခဲ့ပါတယ္။
---------------------------------------------------------------------------
ၿပီးခဲ့တဲ့အပတ္တုန္းကေတာ့ ရီးယဲလ္မွာပဲ ဆက္ေနမယ္လို႔ ခင္ဗ်ားေျပာခဲ့တယ္ေနာ္။ ဒါေပမဲ့ ဘာေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္းႀကီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ျပင္လိုက္တာလဲ။

ဟုတ္ပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့အပတ္တုန္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ရီးယဲလ္မွာပဲ ဆက္ရွိေနမယ္လို႔ အခိုင္အမာဆိုခဲ့ ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ နည္းျပဆီက ကၽြန္ေတာ့္ကို ယံုၾကည္မႈမရွိဘူးဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္လာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္ကို ယံုၾကည္မႈရွိတာကိုပဲ လိုခ်င္တဲ့ကစားသမားမ်ဳိးပါ။ ကၽြန္ေတာ့္အရည္အခ်င္း ကို သံသယရွိေနတဲ့ နည္းျပလက္ေအာက္မွာ မေနခ်င္ေတာ့တာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ေျပာင္းလဲခဲ့တာပါ။

ခင္ဗ်ား အာဆင္နယ္ကို ေျပာင္းေရႊ႕ဖို႔ ဘာေၾကာင့္ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာလဲ။

ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္ တကယ္စိတ္ထဲမွာ ခံစားရတာက နည္းျပဟာ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚမွာ ယံုၾကည္မႈရွိ တယ္ဆိုတာပါပဲ။ ဒီကိုမေျပာင္းေရႊ႕ခင္မွာသူ (အာစင္၀င္းဂါး)နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဖုန္းထဲမွာ စကားေတြေျပာျဖစ္ ပါတယ္။ သူက ေရွ႕ဆက္မယ့္ သူ႔ရဲ႕အစီအစဥ္ေတြကို ရွင္းျပပါတယ္။ သူက ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ ယံုၾကည္မႈ ရွိတယ္လို႔ ေျပာခဲ့ၿပီး ကစားသမားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ လိုခ်င္တာကလည္း နည္းျပရဲ႕ယံုၾကည္မႈကိုပါပဲ။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လက္ေရြးစင္အသင္းေဖာ္ေတြျဖစ္တဲ့ ပိုေဒါစကီးနဲ႔ မာတီဆက္ကာတို႔နဲ႔လည္း အတူတူ ကစားခြင့္ရမယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ အာဆင္နယ္မွာ စိန္ေခၚမႈ အသစ္ေတြရင္ဆိုင္ဖို႔ ျပင္ဆင္ထားပါတယ္။ 
ဒီအသင္းမွာ အရမ္းေကာင္းမြန္တဲ့ ပရိသတ္ေတြရွိတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ၾကားၿပီးပါၿပီ။ အသင္းတည္ရွိတဲ့ လန္ဒန္ၿမိဳ႕ကလည္း ေနခ်င္စရာေကာင္းၿပီး အသင္းရဲ႕ စုဖြဲ႕မႈကလည္း အရမ္းေကာင္းတယ္ဆုိတာ ကၽြန္ ေတာ္သိပါတယ္။ ဒီအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းစိတ္လႈပ္ရွားေနပါၿပီ။
အာစင္၀င္းဂါးက ဂ်ာမန္လိုေကာင္းေကာင္း ေျပာတတ္တာကေရာ 

ခင္ဗ်ားအတြက္ အကူအညီ ျဖစ္မလား။

ဒါေပါ့ဗ်၊ သူတင္မကဘဲ အဲဒီမွာရွိေန ၿပီးသား ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ လက္ေရြးစင္ကစားသမားအသင္းေဖာ္ေတြ ဆီကလည္း ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အကူအညီေတြရမွာပါ။ စိန္ေခၚမႈအသစ္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ေန႐ံုပဲေလ။

ဒီဆံုးျဖတ္ခ်က္မွာ ကမၻာ့ဖလားၿပိဳင္ပြဲမွာ ပါ၀င္ခြင့္ရဖို႔အတြက္နဲ႔ေရာ ပတ္သက္ေနမလား။

ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ့ထက္တိုးတက္လာဖို႔ အာစင္၀င္းဂါးက ကူညီႏိုင္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္ ပါတယ္။ ကမၻာ့ဖလားၿပိဳင္ပြဲမွာ ပါ၀င္ခြင့္ရဖို႔ ကၽြန္ေတာ္အျပည့္အ၀ ႀကံ့ခိုင္ေနခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ႏိုင္သလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိေနသလို ျဖစ္လာမယ့္
အေၾကာင္းအရာေတြကိုလည္း ေတြးထားၿပီးသားပါ။ ဘယ္အသင္းမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္ အေကာင္းဆံုး တည္ေဆာက္ႏိုင္ပါတယ္။ 

ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္စြမ္းရည္ကို ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္ပါတယ္။ အာဆင္နယ္ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာဟာ မွန္ကန္တဲ့ေရြးခ်ယ္မႈလို႔ ကၽြန္ေတာ္ခံစားရပါတယ္။ နည္းျပသစ္ရဲ႕လက္ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ပိုတိုးတက္လာမယ္လို႔ ယံုၾကည္ေနသလို ပရီးမီးယားလိဂ္မွာလည္း အေကာင္းဆံုးကစားႏုိင္ လိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္ပါတယ္။ သူ႔အေပၚ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္မႈရွိသလို ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီ့ထက္ ပို တိုးတက္လာဦးမွာပါ။

ေအာင္သုတ
မဇၥ်ိမ


RangonNewsDaily:: September 5, 2013

ၿပီးခဲ့တဲ့အေျပာင္းအေရႊ႕ကာလ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္က်မွ ရီးယဲလ္ ကေန ေျပာင္းေရႊ႕လာတဲ့ အိုေဇးလ္ဟာ နာ
မည္ႀကီးကစားသမားမေခၚယူလို႔အာဆင္နယ္နည္းျပ အာစင္ဝင္းဂါးအေပၚ မေက်မနပ္ျဖစ္ေနၾကတဲ့ ပရိသတ္
ေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုးေခၚယူမႈတစ္ခုျဖစ္ခဲ့တယ္လို႔ ဆိုရမွာပါ။
ဒါ့အျပင္ အသင္းစံခ်ိန္တင္ေျပာင္းေရႊ႕ေၾကးနဲ႔ပါ ေျပာင္းေရႊ႕လာတာမို႔ သူဘာေၾကာင့္ အာဆင္နယ္ကို ေရြး
ခ်ယ္ခဲ့သလဲဆိုတာ ပရိသတ္ေတြ စိတ္ဝင္စားေနၾကမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ အာဆင္နယ္ကစားသမားသစ္ အိုေဇး
လ္ကို ဂ်ာမနီလက္ေရြးစင္အသင္းဝက္ဘ္ဆိုဒ္က အာဆင္နယ္ကို ေျပာင္းေရႊ႕လာတဲ့ သူ႔ရဲ႕ေရြးခ်ယ္မႈနဲ႔ပတ္
သက္လို႔ အခုလိုေမးျမန္းထားခဲ့ပါတယ္။

ၿပီးခဲ့တဲ့အပတ္တုန္းကေတာ့ ရီးယဲလ္မွာပဲ ဆက္ေနမယ္လို႔ ခင္ဗ်ားေျပာခဲ့တယ္ေနာ္။ ဒါေပမဲ့ ဘာေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္းႀကီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ျပင္လိုက္တာလဲ။


ဟုတ္ပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့အပတ္တုန္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ရီးယဲလ္မွာပဲ ဆက္ရွိေနမယ္လို႔ အခိုင္အမာဆိုခဲ့ ပါ
တယ္။ ဒါေပမဲ့ နည္းျပဆီက ကၽြန္ေတာ့္ကို ယံုၾကည္မႈမရွိဘူးဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္လာပါတယ္။ ကၽြန္
ေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္ကို ယံုၾကည္မႈရွိတာကိုပဲ လိုခ်င္တဲ့ကစားသမားမ်ဳိးပါ။ ကၽြန္ေတာ့္အရည္အခ်င္း ကို သံသ
ယရွိေနတဲ့ နည္းျပလက္ေအာက္မွာ မေနခ်င္ေတာ့တာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ေျပာင္းလဲခဲ့
တာပါ။

ခင္ဗ်ား အာဆင္နယ္ကို ေျပာင္းေရႊ႕ဖို႔ ဘာေၾကာင့္ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာလဲ။

ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္ တကယ္စိတ္ထဲမွာ ခံစားရတာက နည္းျပဟာ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚမွာ ယံုၾကည္မႈရွိ တယ္
ဆိုတာပါပဲ။ ဒီကိုမေျပာင္းေရႊ႕ခင္မွာသူ (အာစင္၀င္းဂါး)နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဖုန္းထဲမွာ စကားေတြေျပာျဖစ္ ပါတယ္။ သူက ေရွ႕ဆက္မယ့္ သူ႔ရဲ႕အစီအစဥ္ေတြကို ရွင္းျပပါတယ္။ 
သူကကၽြန္ေတာ့္အေပၚယံုၾကည္မႈရွိတယ္လို႔ ေျပာခဲ့ၿပီးကစားသမားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ လိုခ်င္တာကလည္း
နည္းျပရဲ႕ယံုၾကည္မႈကိုပါပဲ။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လက္ေရြးစင္အသင္းေဖာ္ေတြျဖစ္တဲ့ ပိုေဒါစကီးနဲ႔ မာတီ
ဆက္ကာတို႔နဲ႔လည္း အတူတူ ကစားခြင့္ရမယ္ေလ။ 
ကၽြန္ေတာ္အာဆင္နယ္မွာစိန္ေခၚမႈအသစ္ေတြရင္ဆိုင္ဖို႔ ျပင္ဆင္ထားပါတယ္။ဒီအသင္းမွာ အရမ္းေကာင္း
မြန္တဲ့ ပရိသတ္ေတြရွိတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ၾကားၿပီးပါၿပီ။ 
အသင္းတည္ရွိတဲ့ လန္ဒန္ၿမိဳ႕ကလည္း ေနခ်င္စရာေကာင္းၿပီးအသင္းရဲ႕စုဖြဲ႕မႈကလည္းအရမ္းေကာင္းတယ္
ဆုိတာ ကၽြန္ ေတာ္သိပါတယ္။ ဒီအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းစိတ္လႈပ္ရွားေနပါၿပီ။
အာစင္၀င္းဂါးက ဂ်ာမန္လိုေကာင္းေကာင္း ေျပာတတ္တာကေရာ ခင္ဗ်ားအတြက္ အကူအညီ ျဖစ္မလား။

ဒါေပါ့ဗ်၊ သူတင္မကဘဲ အဲဒီမွာရွိေန ၿပီးသား ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ လက္ေရြးစင္ကစားသမားအသင္းေဖာ္ေတြ ဆီက
လည္း ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အကူအညီေတြရမွာပါ။ စိန္ေခၚမႈအသစ္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ေန႐ံုပဲေလ။

ဒီဆံုးျဖတ္ခ်က္မွာ ကမၻာ့ဖလားၿပိဳင္ပြဲမွာ ပါ၀င္ခြင့္ရဖို႔အတြက္နဲ႔ေရာ ပတ္သက္ေနမလား။

ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ့ထက္တိုးတက္လာဖို႔ အာစင္၀င္းဂါးက ကူညီႏိုင္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္ ပါ
တယ္။ ကမၻာ့ဖလားၿပိဳင္ပြဲမွာ ပါ၀င္ခြင့္ရဖို႔ ကၽြန္ေတာ္အျပည့္အ၀ ႀကံ့ခိုင္ေနခ်င္ပါတယ္။ 
ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ႏိုင္သလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိေနသလို ျဖစ္လာမယ့္အေၾကာင္းအရာေတြကိုလည္း ေတြး
ထားၿပီးသားပါ။ ဘယ္အသင္းမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္ အေကာင္းဆံုး တည္ေဆာက္ႏိုင္ပါ
တယ္။

ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္စြမ္းရည္ကို ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္ပါတယ္။အာဆင္နယ္ကို ေရြး
ခ်ယ္ခဲ့တာဟာမွန္ကန္တဲ့ေရြးခ်ယ္မႈလို႔ကၽြန္ေတာ္ခံစားရပါတယ္။ နည္းျပသစ္ရဲ႕လက္ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္
ပိုတိုးတက္လာမယ္လို႔ ယံုၾကည္ေနသလို ပရီးမီးယားလိဂ္မွာလည္း အေကာင္းဆံုးကစားႏုိင္ လိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္ပါတယ္။ သူ႔အေပၚ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္မႈရွိသလို ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီ့ထက္ ပို တိုးတက္
လာဦးမွာပါ။

ေအာင္သုတ
မဇၥ်ိမ , RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan)

0 comments:

Post a Comment