ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္းေျပးဆြဲလွ်က္ ရွိေသာ
ယာဥ္လိုင္းမ်ားအားအေၾကာင္း အမ်ိဳး မ်ိဳးေၾကာင့္ တိုင္ၾကားရာတြင္
ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားမွ မေခ်မငံေျပာဆို ဆက္ဆံ မႈႏွင့္
ယာဥ္စီးခပိုေတာင္းျခင္းသည္အမ်ားဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း မထသ (ဗဟို) မွ သိရသည္။
အဆိုပါတိုင္ၾကားရာတြင္ ၿပီးခဲ့သည့္ ေလးလအတြင္း မေခ်မငံေျပာဆိုဆက္ဆံမႈသည္
စုစုေပါင္း (၈) မႈရွိၿပီး ယာဥ္စီးခပိုေတာင္းျခင္း
မွာ (၆) မႈရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။
အလားတူ အသက္အႏၱရယ္ျဖစ္ေလာက္ေအာင္ အရွိန္ျပင္းစြာေမာင္းႏွင္မႈမွာ
(၂)မႈ ရွိေၾကာင္း ကိုလည္း သိရွိရသည္။ ယင္းတိုင္ၾကားမႈမ်ားသည္ မထသ (ဗဟုိ)
သုိ႔(၄) လအတြင္း ဖုန္းျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ စာျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္းတုိင္ၾကားမႈမ်ားျဖစ္ေ ၾကာင္း သိရသည္။
“မထသ(ဗဟို)အေနနဲ႔က ကၽြန္ေတာ္တို႔
သက္ဆိုင္ရာအစိုးရအဖြဲ႕ေတြဆီကိုတင္ျပၿပီးေတာ့ သင္တန္းေတြဖြင့္ ပါတယ္။
အေျခခံသင္တန္းဆို ၂ႏွစ္မျပည့္ေသးတဲ့သူေတြကို ေဆြးေႏြးပါတယ္။ ၂
ႏွစ္ေက်ာ္သြားတဲ့သူေတြကိုလည္းမြမ္းမံသင္တန္းဆိုၿ ပီးေဆြးေႏြးပါ တယ္။” ဟု မထသ (ဗဟို) ဥကၠဌဦးလွေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
မထသ (ဗဟို)အေနျဖင့္ သင္တန္းမ်ားဖြင့္လွစ္သင္ၾကားေနၿ ပီးယခုလိုတိုင္ၾကားေနမႈမ်ားျဖစ္ေပၚေနရျခင ္းမွာ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားႏွင့္
ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ား၏ အသက္အရြယ္အပိုင္းအျခားရျဖစ္ေၾကာ င္းသိရသည္။
“ဒီလိုေတြလုပ္ေနေပမယ့္လည္းအခုလိ ုျဖစ္စဥ္ေတြျဖစ္ေနတာေတြေတြ႕ေနေတာ့ေလ့လာၾကည့္တဲ့အခါမွာယ ာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ ရဲ႕ အသက္အပိုင္းျခားကိုသံုးသပ္ၾကည့္ တဲ့အခါမွာ
အသက္ (၃၀)ပတ္၀န္းက်င္ကအမ်ားစု ျဖစ္ေနတာကိုေတြ႕ရတယ္။ သံုးသပ္မိ
တာကလူငယ္သဘာ၀အရျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိတဲ့ စိတ္ဓာတ္ေတြကိုပိုျပဳျပင္
ေပးဖို႔လိုတာကိုသံုးသပ္မိတယ္။” ဟု မထသ (ဗဟို) ဥကၠဌက ဆက္ေျပာသည္။
မထသ (ဗဟို) သည္ သင္တန္းမ်ားဖြင့္လွစ္သင္ၾကားရာတ ြင္
မြမ္းမံသင္တန္းအမွတ္စဥ္ (၁/၂၀၁၁) မွ (၁၁/ ၂၀၁၂) ထိ ယာဥ္ေမာင္း (၄၃၈)
ဦး၊ယာဥ္ေနာက္လိုက္ (၆၅၃) ဦး သင္တန္းပို႔ခ်ေပးခဲ့ၿပီး
အေျခခံသင္တန္းအမွတ္စဥ္ (၁/ ၂၀၁၁) မွ (၁၃/ ၂၀၁၂) ထိ ယာဥ္ေမာင္း (၄၅၂)
ဦး၊ယာဥ္ေနာက္လိုက္ (၇၆၈) ဦးအား သင္တန္းမ်ား ပို႔ခ်ေပးခ့ဲေၾကာင္း သိရသည္။
(ျမစ္မခ)
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္းေျပးဆြဲလွ်က္ ရွိေသာ
ယာဥ္လိုင္းမ်ားအားအေၾကာင္း အမ်ိဳး မ်ိဳးေၾကာင့္ တိုင္ၾကားရာတြင္
ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားမွ မေခ်မငံေျပာဆို ဆက္ဆံ မႈႏွင့္
ယာဥ္စီးခပိုေတာင္းျခင္းသည္အမ်ားဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း မထသ (ဗဟို) မွ သိရသည္။
အလားတူ အသက္အႏၱရယ္ျဖစ္ေလာက္ေအာင္ အရွိန္ျပင္းစြာေမာင္းႏွင္မႈမွာ (၂)မႈ ရွိေၾကာင္း ကိုလည္း သိရွိရသည္။ ယင္းတိုင္ၾကားမႈမ်ားသည္ မထသ (ဗဟုိ) သုိ႔(၄) လအတြင္း ဖုန္းျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ စာျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္းတုိင္ၾကားမႈမ်ားျဖစ္ေ ၾကာင္း သိရသည္။
“မထသ(ဗဟို)အေနနဲ႔က ကၽြန္ေတာ္တို႔ သက္ဆိုင္ရာအစိုးရအဖြဲ႕ေတြဆီကိုတင္ျပၿပီးေတာ့ သင္တန္းေတြဖြင့္ ပါတယ္။ အေျခခံသင္တန္းဆို ၂ႏွစ္မျပည့္ေသးတဲ့သူေတြကို ေဆြးေႏြးပါတယ္။ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္သြားတဲ့သူေတြကိုလည္းမြမ္းမံသင္တန္းဆိုၿ ပီးေဆြးေႏြးပါ တယ္။” ဟု မထသ (ဗဟို) ဥကၠဌဦးလွေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
မထသ (ဗဟို)အေနျဖင့္ သင္တန္းမ်ားဖြင့္လွစ္သင္ၾကားေနၿ ပီးယခုလိုတိုင္ၾကားေနမႈမ်ားျဖစ္ေပၚေနရျခင ္းမွာ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားႏွင့္
ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ား၏ အသက္အရြယ္အပိုင္းအျခားရျဖစ္ေၾကာ င္းသိရသည္။
“ဒီလိုေတြလုပ္ေနေပမယ့္လည္းအခုလိ ုျဖစ္စဥ္ေတြျဖစ္ေနတာေတြေတြ႕ေနေတာ့ေလ့လာၾကည့္တဲ့အခါမွာယ ာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ ရဲ႕ အသက္အပိုင္းျခားကိုသံုးသပ္ၾကည့္ တဲ့အခါမွာ
အသက္ (၃၀)ပတ္၀န္းက်င္ကအမ်ားစု ျဖစ္ေနတာကိုေတြ႕ရတယ္။ သံုးသပ္မိ
တာကလူငယ္သဘာ၀အရျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိတဲ့ စိတ္ဓာတ္ေတြကိုပိုျပဳျပင္
ေပးဖို႔လိုတာကိုသံုးသပ္မိတယ္။” ဟု မထသ (ဗဟို) ဥကၠဌက ဆက္ေျပာသည္။
မထသ (ဗဟို) သည္ သင္တန္းမ်ားဖြင့္လွစ္သင္ၾကားရာတ ြင္
မြမ္းမံသင္တန္းအမွတ္စဥ္ (၁/၂၀၁၁) မွ (၁၁/ ၂၀၁၂) ထိ ယာဥ္ေမာင္း (၄၃၈)
ဦး၊ယာဥ္ေနာက္လိုက္ (၆၅၃) ဦး သင္တန္းပို႔ခ်ေပးခဲ့ၿပီး
အေျခခံသင္တန္းအမွတ္စဥ္ (၁/ ၂၀၁၁) မွ (၁၃/ ၂၀၁၂) ထိ ယာဥ္ေမာင္း (၄၅၂)
ဦး၊ယာဥ္ေနာက္လိုက္ (၇၆၈) ဦးအား သင္တန္းမ်ား ပို႔ခ်ေပးခ့ဲေၾကာင္း သိရသည္။
(ျမစ္မခ)
အဆိုပါတိုင္ၾကားရာတြင္ ၿပီးခဲ့သည့္ ေလးလအတြင္း မေခ်မငံေျပာဆိုဆက္ဆံမႈသည္
စုစုေပါင္း (၈) မႈရွိၿပီး ယာဥ္စီးခပိုေတာင္းျခင္း
မွာ (၆) မႈရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။
အလားတူ အသက္အႏၱရယ္ျဖစ္ေလာက္ေအာင္ အရွိန္ျပင္းစြာေမာင္းႏွင္မႈမွာ (၂)မႈ ရွိေၾကာင္း ကိုလည္း သိရွိရသည္။ ယင္းတိုင္ၾကားမႈမ်ားသည္ မထသ (ဗဟုိ) သုိ႔(၄) လအတြင္း ဖုန္းျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ စာျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္းတုိင္ၾကားမႈမ်ားျဖစ္ေ
“မထသ(ဗဟို)အေနနဲ႔က ကၽြန္ေတာ္တို႔ သက္ဆိုင္ရာအစိုးရအဖြဲ႕ေတြဆီကိုတင္ျပၿပီးေတာ့ သင္တန္းေတြဖြင့္ ပါတယ္။ အေျခခံသင္တန္းဆို ၂ႏွစ္မျပည့္ေသးတဲ့သူေတြကို ေဆြးေႏြးပါတယ္။ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္သြားတဲ့သူေတြကိုလည္းမြမ္းမံသင္တန္းဆိုၿ
မထသ (ဗဟို)အေနျဖင့္ သင္တန္းမ်ားဖြင့္လွစ္သင္ၾကားေနၿ
ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ား၏ အသက္အရြယ္အပိုင္းအျခားရျဖစ္ေၾကာ
“ဒီလိုေတြလုပ္ေနေပမယ့္လည္းအခုလိ
မထသ (ဗဟို) သည္ သင္တန္းမ်ားဖြင့္လွစ္သင္ၾကားရာတ
(ျမစ္မခ)
0 comments:
Post a Comment