ရတနာပုံ Call Center တြင္ ၂၄ နာရီ က်န္းမာေရး၀န္ေဆာင္မႈအေနႏွင့္ အသင္း၀င္ႏိုင္ၿပီျဖစ္ၿပီးဆရာ၀န္ႏွင့္သူနာျပဳမ်ားပါ အိမ္တိုင္ရာေရာက္က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဖုန္းနံပါတ္ ၁၈၇၅ လုိင္းခြဲ (၁)ကို ႏွိပ္လိုက္ပါက (၂၄) နာရီဆရာ၀န္မ်ားကိုအိမ္တိုင္ရာေရာက္ေခၚယူကုသႏိုင္ၿပီးျဖစ္သည္။
အဆိုပါ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈအားဇူလိုင္လလယ္ပိုင္းကစတင္၀န္ေဆာင္မႈေပးခဲ႔ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ရတနာပံု Call Center က သိရွိရသည္။
“ဆရာ၀န္ပင့္ရင္ေတာ့ ေျခၾကြခတစ္ေသာင္းငါးေထာင္ ေပးရမယ္။ေဆးဖိုးကိုေတာ့ထပ္ေပးရမယ္။ ၿပီးရင္ခရီးစရိတ္လည္း ေပးရမယ္။ အဖြဲ႔ဝင္မိသားစုေတြဆိုရင္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလ်ာ့ေပးပါမယ္။ ဘယ္ေလာက္ ေလ်ာ့မယ္ဆိုတာကိုေတာ့ ေျပာလို႔မရပါဘူး။” ဟု ရတနာပံု Call Center မွလိမ္းေဂ်ာ့က ေျပာသည္။
က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈအတြက္ အသင္း၀င္ပံုစံသံုးမ်ိဳးရွိျဖစ္ၿပီး Silver အသင္း၀င္အေနနဲ႔ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ေငြက်ပ္ႏွစ္သိန္းႏွစ္ေသာင္း၊ Goldအသင္း၀င္အေနနဲ႔ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ေငြက်ပ္ႏွစ္သိန္းႏွစ္ေသာင္းႏွင့္ Diamondအသင္း၀င္အေနႏွင့္ ေငြက်ပ္သံုးသိန္းႏွစ္ေသာင္း ေပးေဆာင္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္းကိုလည္း သိရွိရသည္။
“ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ၀န္ထမ္း (၃၀၀)ရာ ေက်ာ္ရွိပါတယ္။ ၀န္ထမ္းရဲ႕က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈကို လုပ္ရင္းနဲ႔ ဒီအစီအစဥ္ လုပ္ျဖစ္သြားတာပါ။”ဟု ရတနာပံု Call Center မွ တာ၀န္ရွိ အဆင္႔ျမင္႔အရာရွိတစ္ဦးက ေျပာသည္။
Silver အသင္း၀င္ျဖစ္ပါက က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈအေနႏွင့္ ၁၂ မ်ိဳးေပးမည္ျဖစ္ၿပီး တစ္ႏွစ္လွ်င္၂ ႀကိမ္က်န္းမာေရး စစ္ေဆးေပး မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါေစာင့္ေရွာက္မႈ ၁၂ မ်ိဳးမွာ တီဗြီဓါတ္မွန္ ရိုက္ေပးျခင္း၊ အီးစီဂ်ီရိုက္ေပးျခင္း၊ ရင္ဘတ္ဓာတ္မွန္ ရိုက္ေပးျခင္း ၊ ေသြးခ်ိဳတိုင္းေပးျခင္း၊ ေသြးဓာတ္ပါ၀င္မႈ စစ္ေဆးေပးျခင္း၊ ေသြးအုပ္စု စစ္ေဆးေပးျခင္း၊ ေသြးနီဥေသြးျဖဴဥစစ္ေဆးျခင္း၊ ေက်ာက္ကပ္စစ္ေဆးေပးျခင္း၊ဆီးအေရာင္စစ္ျခင္း၊ ၀မ္းစစ္ေဆးေပးျခင္းစသည္တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Gold အသင္း၀င္အေနႏွင့္ တစ္ႏွစ္လွ်င္က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈ ၃ ႀကိမ္ျပဳလုပ္မည္ျဖစ္ၿပီး Silver အသင္းထက္ ၂ မ်ိဳးပိုကာ ဘီပိုးစစ္ေပးျခင္းႏွင့္ ေသြးနီအနည္ထိုင္ျခင္းကိုပါ စစ္ေဆးေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရတနာပံု Call Center မွ လိမ္းေဂ်ာ့က ေျပာသည္။
Diamond အသင္း၀င္မ်ားအေနနဲ႔ တစ္ႏွစ္လွ်င္ က်န္းမာေရးစစ္ေဆးမႈ ၄ ႀကိမ္ျပဳလုပ္ေပးမည္ျဖစ္ၿပီး စီပိုးပိုးႏွင့္က်န္းမာေရး
ေစာင့္ေရွာက္ မႈအား လိုအပ္သလို ျပဳလုပ္ေပးမည္ျဖစ္သည္။
ၿမစ္မခမီဒီယာ
0 comments:
Post a Comment