Pages

Saturday, July 27, 2013

ဘတ္စ္ကားသီးသန္႔ တစ္လမ္းေမာင္းစနစ္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ စမ္းသပ္မည္

Friday, July 26, 2013

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ရွိ လူဦးေရ (၈၀) ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ ယခု လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ဘတ္စ္ကားသယ္ ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးက႑ေပၚတြင္ မူတည္ေနရျခင္းေၾကာင့္ ရန္ကုန္ေနလူထု၏ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးက႑တြင္ ဘတ္စ္ကားမ်ားမွာ အဓိကက်ေနေၾကာင္း သိရွိရသည္။ ထုိ႔ျပင္ မၾကာေသးမီအခ်ိန္ကာလ၌ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ေျပးဆြဲေနေသာ ဘတ္စ္ကားအစီးေရမွာ တိုးပြားလာျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ မ်ားမၾကာခဏ ျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း သိရွိရသည္။ ထုိ႔အတြက္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈ အနည္းငယ္ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ ရန္ ေနျပည္ေတာ္တြင္ အသံုးျပဳလ်က္ ရွိေသာ ဘတ္စ္ကားသီးသန္႔တစ္ လမ္းေမာင္းစနစ္အား ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီးတြင္ အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ စမ္း သပ္ေမာင္းႏွင္မႈျပဳေပးသြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္းသိရွိရသည္။

အဆိုပါစနစ္သည္ ဘတ္စ္ကား မ်ားကုိ တစ္လမ္းေမာင္းစနစ္ျဖင့္သီး သန္႔ယာဥ္ေၾကာတစ္လမ္းသတ္မွတ္ ေပးထားကာ ဘတ္စ္ကားမ်ားအတြက္ မွတ္တုိင္ကုိ စနစ္တက်ထားရွိေပးသြား မွာျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိရသည္။ ထုိ႔အျပင္ ဘတ္စ္ကားမ်ားသည္လည္း မွတ္တုိင္ ၌သာ စနစ္တက်ရပ္နားေျပးဆြဲရ သည့္ စနစ္တစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိရ သည္။ ယင္းစနစ္ကုိ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ ရန္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနႏွင့္ ရန္ ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီတို႔မွ သေဘာတူညီမႈ ျပဳ ထားၿပီး အဆုိပါစနစ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ လက္ရွိတြင္ လမ္းပုိင္းအေျခအေန မ်ားအား ေလ့လာေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

အဆိုပါစနစ္သည္ ယခင္ကဖြဲ႔ စည္းထားေသာ အမ်ားျပည္သူသယ္ ယူပုိ႔ေဆာင္ေရး အာဏာပုိင္အဖြဲ႔၏ ေဆာင္ရြက္ရန္စီစဥ္ထားသည့္ စနစ္ တစ္ခုျဖစ္ေသာ Bus Rapaid Transit ျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိရသည္။

အဆုိပါအဖြဲ႔၏စီမံကိန္းအရ BRT စနစ္အား ျပည္လမ္းႏွင့္ ကမၻာ ေအးဘုရားလမ္း၌ လုပ္ကုိင္သြားရန္ စီစဥ္ထားေသာ္လည္း အဖြဲ႔သည္ သမၼတ၏ အမိန္႔စာျဖင့္ဖ်က္သိမ္းခဲ့ ေၾကာင္းသိရွိရသည္။

Auto World , RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan): 26.7.2013

0 comments:

Post a Comment