skip to main |
skip to sidebar
AGD ဘဏ္ ဖုန္းျဖင္႔ ၂၄ နာရီဝန္ေဆာင္မႈ ေပးမည္
2:19 PM
Kolatt
ရန္ကုန္၊ ေမ ၂၄
အမ်ားပိုင္ဘဏ္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲရန္ ျပင္ဆင္ေနေသာ အာရွစိမ္းလန္းမႈ ဖြံ႕ၿဖဳိးေရးဘဏ္ (AGD) က တယ္လီဖုန္းျဖင့္ ေငြစာရင္းလက္က်န္စစ္ျခင္းႏွင့္
ခ်က္လက္မွတ္ အတည္ျပဳျခင္း တို႔ကို ၂၄ နာရီ ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးႏိုင္ရန္
ျပင္ဆင္ေနေၾကာင္း အဆိုပါဘဏ္ ဒုတိယအုပ္ခ်ဳပ္မႈ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးသက္လြင္ေရႊ က
The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
ျပည္တြင္းဖုန္းမ်ားႏွင့္ ၁၈၇၈ ကို ဖုန္းေခၚဆို၍ မိမိေငြစာရင္းလက္က်န္ကို
စစ္ျခင္း၊ လက္ခံရရွိေသာ ခ်က္လက္မွတ္အတြက္ ေငြထုတ္ရန္ အမွန္တကယ္
ေငြစာရင္းတြင္ ေငြသားရွိ မရွိ စစ္ေဆးျခင္း၊ ခ်က္လက္မွတ္ကို ဘဏ္မွ
အာမခံေၾကာင္း (Certified Cheque) ျပဳလုပ္ျခင္း၊ ေငြစာရင္းအခ်င္းခ်င္း
လႊဲေျပာင္းျခင္းတို႔ကို ၂၄ နာရီ ဝန္ေဆာင္မႈေပးရန္ ျပင္ဆင္ထားေၾကာင္း ၄င္းက
ေျပာဆိုသည္။
အဆိုပါဝန္ေဆာင္မႈ အသုံးျပဳသည့္ အခါ
ေငြစာရင္းပိုင္ရွင္ အစစ္အမွန္ ျဖစ္ေၾကာင္း စိစစ္ႏိုင္ရန္
ေငြစာရင္းပိုင္ရွင္တစ္ဦး တည္းသာ သိရွိရမည့္ လွ်ဳိ႕ဝွက္နံပါတ္ကို ဘဏ္တြင္
ကိုယ္တိုင္ျပဳလုပ္ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း AGD က ေၾကညာသည္။
တယ္လီဖုန္း
ဘဏ္ဝန္ေဆာင္မႈ စတင္ရန္ အသင့္ျဖစ္ေနေသာ္လည္း ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ ဗဟိုဘဏ္၏
ခြင့္ျပဳခ်က္ မရေသးသည့္အတြက္ လတ္တေလာတြင္ အဆိုပါ ဝန္ေဆာင္မႈကို
စတင္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသး ေၾကာင္း ၄င္းကေျပာၾကားသည္။
"ေငြစာရင္းအခ်င္းခ်င္း လႊဲလို႔ရတာ ကိုေတာ့ စိတ္ဝင္စားတယ္။ စမ္းေတာ့
သုံးၾကည့္မယ္။ အခုက ေငြလႊဲတာေလာက္၊ ႏိုင္ငံျခားေငြစာရင္း ဖြင့္တာေလာက္ပဲ
သုံးျဖစ္တယ္ေလ" ဟု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းေရာင္းခ်ေနသူ
ဦးမင္းမင္းထြန္းကဆိုသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ခ်က္လက္မွတ္
အသုံးျပဳသူ နည္းေနေသာေၾကာင့္ ခ်က္လက္မွတ္ အသုံးျပဳမႈ တြင္က်ယ္လာရန္
ယင္းစနစ္ ျပဳလုပ္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဦးသက္လႊင္ေရႊက ေျပာၾကားထားသည္။
အာရွစိမ္းလန္းမႈ ဖြံ႕ၿဖဳိးေရးဘဏ္ သည္ တယ္လီဖုန္း ဘဏ္ဝန္ေဆာင္မႈစနစ္
စတင္ရန္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလက စတင္စမ္းသပ္ လုပ္ေဆာင္ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း
အဆိုပါဘဏ္ထံမွ သိရသည္။
The Voice , Rangonnewsdaily
RND: :25.5.2013
0 comments:
Post a Comment