Pages

Sunday, June 28, 2015

ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတ ဓာတ္ပံုအား ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား အိမ္သာတြင္ ေက်ာင္းအုပ္ ဆရာႀကီးမွ ခ်ိတ္ဆြဲမႈျဖစ္

RangonNewsDaily:: June . 27 .2015
ကနီးၿမိဳ႕နယ္၊ ဇီးပင္တြင္း ေက်းရြာ အုပ္စု၊ ေညာင္ပင္သာ ေက်းရြာ (အမက) ေက်ာင္းတြင္ ယခုလ( ၂၂) ရက္ေနက ေက်ာင္းအုပ္ ဆရာႀကီး ႐ံုးခန္း အတြင္း ခ်ိတ္ဆြဲထားသည့္ ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီး ဓာတ္ပံုအား ေက်ာင္းတြင္းရိွ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား အသံုးျပဳေနသည့္ ယင္လံု အိမ္သာအတြင္း ခ်ိတ္ဆြဲထားမႈ တစ္ခု ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း တိုင္းေဒသႀကီး နယ္စပ္ေရးရာႏွင့္ လံုၿခံဳေရး ၀န္ႀကီးဌာနထံမွ သိရသည္။

ယင္းသို႔ ေက်ာင္း႐ံုးခန္း အတြင္းရိွ ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီး ဓာတ္ပံုအား ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား အိမ္သာတြင္ သြားေရာက္ ခ်ိတ္ဆြဲ ထားသူမွာ ေက်ာင္းအုပ္ ဆရာႀကီး ဦး------------ျဖစ္ၿပီး၊ ၎သည္ စာသင္ ေက်ာင္းသစ္ ေဆာက္လုပ္ရန္ ရန္ပံုေငြ ခ်ထားေပးမႈကို လက္၀ယ္ ကိုင္ေဆာင္သံုးစြဲခြင့္ မရျခင္း အေပၚ မေက်မနပ္ ျဖစ္ေနၿပီး ယခုကဲ့သို႔ ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီး ဓာတ္ပံုအား အိမ္သာတြင္ သြားေရာက္ ခ်ိတ္ဆြဲျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေက်ာင္းတြင္းဆရာ၊ ဆရာမမ်ားႏွင့္ ၿမိဳ႕နယ္ စီမံခန္႔ခြဲမႈ ေကာ္မတီ အဖြဲ႕မွ စစ္ေဆးခ်က္ အရ သိရေၾကာင္း အဆိုပါ ဌာနထံမွ သိရသည္။

““ဒါက ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီးကို အျပစ္ လုပ္လိုက္တာပဲေလ။ သမ္ၼတရဲ႕ သိကၡာကို ခ်လိုက္သလိုလည္း ျဖစ္ေနတယ္။ လံုး၀ကို မလုပ္ေကာင္းပါဘူး။ ေက်ာင္းအုပ္ ဆရာကလည္း ထြက္ေျပး တိမ္းေရွာင္ ေနေတာ့ ဆက္လက္ စံုစမ္းေနပါတယ္။ အမႉ မဖြင့္ေသးေတာ့ ရဲတပ္ဖြဲ႔က လုပ္ရ ကိုင္ရတာ အခက္ ေတြ႕ေနရတယ္”” ဟု တိုင္းေဒသႀကီး နယ္စပ္ေရးရာႏွင့္ လံုၿခံဳေရး ၀န္ႀကီး ဗိုလ္မွဴးႀကီး ၾကည္ႏုိင္က ေျပာသည္။

၎အျပင္ အဆိုပါ ေညာင္ပင္သာ ေက်းရြာသည္ အိမ္ေျခ (၃၀) ေက်ာ္ခန္႔ျဖင့္ ဖြဲ႕စည္းထားၿပီး ျပည္ထဲေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ အမည္ေပါက္ တရား၀င္ ခ်ထား ေပးေသးျခင္း မရိွ၍ ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီးအား ေက်နပ္မႈ မရိွသျဖင့္ ယင္းသို႔ ျပဳမူခဲ့ေၾကာင္း ထပ္ဆင့္ ေပၚေပါက္ခဲ့သည္။

ေညာင္ပင္သာ ေက်းရြာ (အမက) ေက်ာင္းတြင္ တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ေနသည့္ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး ျဖစ္သူ ဦး-------------သည္ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး၊ ေမွာ္ဘီၿမိဳ႕နယ္၊ ၾကက္ဆူေက်းရြာ ဇာတိ ျဖစ္ၿပီး၊ မႏၱေလး အေ၀းသင္ တကၠသိုလ္မွ ျမန္မာစာ အဓိကျဖင့္ ဘြဲ႕ရရိွခဲ့ ၿပီးေနာက္ မႏၱေလး ဆရာ အတတ္သင္ ကၽြမ္းက်င္မႈ ဒီပလိုမာ ရရိွခဲ့သျဖင့္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္တြင္ ကနီးၿမိဳ႕နယ္၊ ေညာင္ပင္ပင္သာ ေက်းရြာတြင္ အမက ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး အျဖစ္ တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Messenger ,KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily






0 comments:

Post a Comment