Tuesday, June 25, 2013
သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ဆုိတစ္ပုဒ္ ပရိသတ္ရင္ထဲ ေရာက္ရွိေအာင္လုပ္ ေဆာင္ၾက ရာတြင္ဂီတမွဴးမ်ား၏အခန္းက႑
မွာလည္း အေရး ႀကီးသည္။ သႀကၤန္မုိး၊မႈံေရႊရည္၊လြမ္းေငြ႕တေဝေဝစသည့္ ႐ုပ္ရွင္ကားမ်ားတြင္ သီဆုိထည့္သုံးခဲ့ေသာ ေတးသီခ်င္းမ်ား
မွာယခုထိလတ္ဆတ္ေနတုန္းျဖစ္သည္။ယင္းသုိ႔ ရွင္သန္ရန္အတြက္ ေတးဂီတဖန္တီးမႈအပုိင္းျဖစ္သည့္ ဂီတ
မွဴး၏အခန္းက႑သည္ အင္မတန္ အေရးႀကီးသည္။
၄င္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ဂီတပညာရွင္ဓိရာမုိရ္ ေျပာျပသည္မွာ "ျမန္မာျပည္မွာ ဂီတေလာကထဲ စတင္ဝင္လာ
၄င္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ဂီတပညာရွင္ဓိရာမုိရ္ ေျပာျပသည္မွာ "ျမန္မာျပည္မွာ ဂီတေလာကထဲ စတင္ဝင္လာ
ၾကရင္ တီးဝုိင္းက Player ေတြနဲ႔ သူ႕ဘာသာသူအလ်ဥ္းသင့္သလုိ arrangement လုပ္ၾကတာမ်ားတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကုိယ္ေတြ
ကက်ေတာ့သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကုိ ဒီ့ထက္ပုိၿပီးေလးနက္ေအာင္၊ စာသားေတြကုိ
ဒီထက္ပုိ ေလးနက္
ေအာင္ခံစားခ်င္တယ္။
အဲဒီစာသားေတြအတြက္လုိအပ္တဲ့အသံေတြမွန္သမွ်ကုိဇာတ္ပုိ႔လုိမ်ိဳးတတ္ႏုိင္သေလာက္အဲဒီအထဲကုိ ထည့္
အဲဒီစာသားေတြအတြက္လုိအပ္တဲ့အသံေတြမွန္သမွ်ကုိဇာတ္ပုိ႔လုိမ်ိဳးတတ္ႏုိင္သေလာက္အဲဒီအထဲကုိ ထည့္
ေပးရတယ္။အဲဒီအခါက်ေတာ့သီခ်င္းတစ္ပုဒ္က ဘယ္လုိျဖစ္လာမလဲဆုိရင္ ပုိၿပီးေတာ့ ေလးနက္စရာရွိတာ
လည္း ေလးနက္လာတယ္။ ပုိၿပီးေတာ့လြမ္းစရာရွိတာလည္း ပုိလြမ္းလာတယ္၊ ပုိၿပီးေတာ့ စဥ္းစားစရာရွိတာ
စဥ္းစားလာမယ္။ပုိၿပီးေတာ့လည္း ခံ့ညား
လာမယ္။ အဲဒီလုိမ်ိဳးေပါ့။ ဒါကေတာ့ ဂီတမွဴးေတြရဲ႕ အဓိက အလုပ္
လုိ႔ျမင္ပါတယ္။
Player တစ္ေယာက္ကေတာ့ ဂီတမွဴးနဲ႔ ညိႇႏိႈင္းၿပီးေတာ့
သူဘယ္လုိေကာင္းေအာင္တီးမလဲဆုိ
တာ ညႇိလုိ႔ ရတယ္။
သူတုိ႔ကလည္း အေရးပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳး၊ဆုိးက်ိဳး၊သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ရဲ႕အရသာက
သူတုိ႔ကလည္း အေရးပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳး၊ဆုိးက်ိဳး၊သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ရဲ႕အရသာက
ဂီတမွဴး ေတြအေပၚမွာမူတည္ေနပါတယ္။ဂီတမွဴးတင္ျပပုံေကာင္းရင္ေကာင္းသေလာက္အဲဒီသီခ်င္းကေကာင္း
မွာပါ။ဂီတမွဴး ေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႔ဆုိတာကကုိယ္ယုံၾကည္တဲ့ဂီတကုိတအားခံစားႏုိင္ရမယ္။ေနာက္ၿပီး
ေတာ့ စာသားေတြရဲ႕ျဖစ္တည္
မႈ၊သူ႕ရဲ႕ကြဲျပားမႈေတြကုိ နားလည္ရမယ္။ေနာက္ၿပီး သူ႕ကုိ အေရာင္ တင္တဲ့
ေနရာမွာ ေလာဘႀကီးေနလုိ႔လည္း မရဘူး။ ဂီတမွဴးဆုိတာ လုိအပ္ရင္လုိအပ္တဲ့ေနရာမွာ
လုိအပ္တဲ့တူရိယာ
ကုိအေကာင္းဆုံးအသုံးခ်ႏုိင္စြမ္းရွိတာဟာဂီတမွဴးေကာင္းတစ္ေယာက္ရဲ႕အရည္အခ်င္းပါ" ဟု သံုးသပ္ေျပာ
ၿပခဲ့သည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ဝါရင့္ဂီတမွဴးတစ္ေယာက္ျဖစ္သူ ဦးခင္ေမာင္ႀကီးကလည္း" ဂီတမွဴးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ေတာ့ အကုန္လုံးႏွံ႕ႏွံ႕စပ္စပ္သိထားရတာေပါ့။ ဘယ္ေနရာမွာ ဘာလုိမယ္။
ဘယ္ေနရာမွာ ဘာပုိေနတယ္စသည္ျဖင့္ ဥာဏ္ကြန္႔ျမဴးႏုိင္စြမ္း ရွိရမယ္။ဒါမွ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ေကာင္း မ
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ဝါရင့္ဂီတမွဴးတစ္ေယာက္ျဖစ္သူ ဦးခင္ေမာင္ႀကီးကလည္း" ဂီတမွဴးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ေတာ့ အကုန္လုံးႏွံ႕ႏွံ႕စပ္စပ္သိထားရတာေပါ့။ ဘယ္ေနရာမွာ ဘာလုိမယ္။
ဘယ္ေနရာမွာ ဘာပုိေနတယ္စသည္ျဖင့္ ဥာဏ္ကြန္႔ျမဴးႏုိင္စြမ္း ရွိရမယ္။ဒါမွ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ေကာင္း မ
ဟုတ္ဘဲအကုန္လုံး ေအာင္ျမင္မွာေလ။႐ုပ္ရွင္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ဂီတမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ဖန္တီးမႈအပုိင္းက အဓိက အေရး
ႀကီးတယ္။ ဒီဘက္ေခတ္မွာ တစ္ဦး တစ္ေယာက္တည္း
အကုန္ လုပ္သြားတာေတြရွိတယ္။ ေတာ္ၾက ပါတယ္။
သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္ျဖစ္၊ေနာက္ခံတီးလုံးပဲျဖစ္ျဖစ္ အတီး ပုိင္းမပါ၊ မကြန္႔ျမဴးရင္ အဲဒီသီခ်င္းစာသား၊
အဲဒီဇာတ္
ကား ဘယ္ေလာက္ပဲ စာသားလွေနပါေစ ထင္သေလာက္ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူး။
ဇာတ္ကားတစ္ကားအတြက္ ဇာတ္ဝင္ေတးက အဓိကက်တယ္။အဲဒီလုိေကာင္းဖုိ႔အတြက္ တီးခတ္ေပးလုိက္ရ
ဇာတ္ကားတစ္ကားအတြက္ ဇာတ္ဝင္ေတးက အဓိကက်တယ္။အဲဒီလုိေကာင္းဖုိ႔အတြက္ တီးခတ္ေပးလုိက္ရ
တဲ့ဖန္တီးသူဂီတမွဴးကအစြမ္းကုန္ႀကိဳးစားရမယ္။တာဝန္ယူရတဲ့အပုိင္းပုိႀကီးတာေပါ့။အရင္တုန္းကဆုိရင္ဂီတ
လုလင္ဦးကုိကုိတုိ႔၊စႏၵရားလွထြဋ္တုိ႔၊စႏၵရားခ်စ္ေဆြတုိ႔ေခတ္မွာေတးသီခ်င္း ေတြ၊ေနာက္ခံတီးလုံးေတြကုိသီး
သန္႔စီေရးၾက၊တီးၾကတယ္။အေၾကာင္းအရာကဘယ္လုိ၊ဘယ္ပုံစံနဲ႔သြားခ်င္တယ္စသည္ျဖင့္လာ အပ္ၾကတာ
။ဒီေတာ့
အခ်ိန္ယူၿပီး ဖန္တီးၾကရေတာ့ လက္ရာေျမာက္တယ္။
ဂႏၲဝင္တြင္ၾကတာမ်ားတယ္။ဂီတမွဴးတစ္ေယာက္ရဲ႕အဓိကတာဝန္ကယုံၾကည္မႈရွိရမယ္။မတူကြဲျပားတဲ့ ဂီတ
ဂႏၲဝင္တြင္ၾကတာမ်ားတယ္။ဂီတမွဴးတစ္ေယာက္ရဲ႕အဓိကတာဝန္ကယုံၾကည္မႈရွိရမယ္။မတူကြဲျပားတဲ့ ဂီတ
တူရိယာေတြကုိအနည္းအက်ဥ္းထက္မက ႏွံ႕စပ္သိနားလည္ႏုိင္စြမ္းရွိရမယ္။ဦးေဆာင္ႏုိင္ရမယ္။ဒါဟာဂီတ
မွဴးေကာင္းတစ္ေယာက္ ပါပဲ" ဟု သီခ်င္းတစ္ပုဒ္၏အလွ၊အႏုပညာရသမ်ားကုိ ေျပာျပခဲ့သည္။
Popular Journal , RangonNewsDaily
kolatt(PBDN): 24.6.2013
0 comments:
Post a Comment