RangonNewsDaily:: December . 9 .2013
ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ ယာဥ္ရပ္နားမႈ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း လမ္းမႀကီး သုံးခုျဖစ္ေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္း၊ အေနာ္ရထာလမ္းႏွင့္ ကမ္းနားလမ္းတို႔တြင္ ယာဥ္ရပ္နားရန္ လမ္းသားခ်ဲ႕ထြင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား ဒီဇင္ဘာလဆန္းတြင္ ၿပီးစီး သြားၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) အႀကီးတန္းအရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်ရန္ လမ္းမႀကီးမ်ားေပၚတြင္ စည္းကမ္းမဲ့ ရပ္နားေသာ ယာဥ္မ်ားကို အေရးယူမႈမ်ား ေဆာင္႐ြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း၊ စည္းကမ္းမဲ့ယာဥ္မ်ား ရပ္နားမႈ မရွိေစရန္ ယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာအတြက္ လမ္းသားတိုးခ်ဲ႕ျခင္း လုပ္ငန္းကို ေဆာင္႐ြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊
ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ ယာဥ္ရပ္နားမႈ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း လမ္းမႀကီး သုံးခုျဖစ္ေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္း၊ အေနာ္ရထာလမ္းႏွင့္ ကမ္းနားလမ္းတို႔တြင္ ယာဥ္ရပ္နားရန္ လမ္းသားခ်ဲ႕ထြင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား ဒီဇင္ဘာလဆန္းတြင္ ၿပီးစီး သြားၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) အႀကီးတန္းအရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်ရန္ လမ္းမႀကီးမ်ားေပၚတြင္ စည္းကမ္းမဲ့ ရပ္နားေသာ ယာဥ္မ်ားကို အေရးယူမႈမ်ား ေဆာင္႐ြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း၊ စည္းကမ္းမဲ့ယာဥ္မ်ား ရပ္နားမႈ မရွိေစရန္ ယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာအတြက္ လမ္းသားတိုးခ်ဲ႕ျခင္း လုပ္ငန္းကို ေဆာင္႐ြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊
အဆိုပါ လမ္းမႀကီး သုံးခုအျပင္
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း၏ အဓိက လမ္းမႀကီး တစ္ခုျဖစ္ေသာ မဟာဗႏၶဳလလမ္းကို
ယာဥ္ရပ္နားရန္ လမ္းသား ထပ္မံခ်ဲ႕ထြင္လ်က္ ရွိေၾကာင္း ၎ကေျပာၾကားသည္။
“ၿမဳိ႕ထဲက လမ္းေတြကို အရင္ခ်ဲ႕မွာပါ၊ တျဖည္းျဖည္းျခင္း ရန္ကုန္ တစ္ၿမဳိ႕လုံးကို ခ်ဲ႕ရမွာပါ” ဟု ၎ကရွင္းျပသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္တြင္းရွိ လမ္းမႀကီး မ်ားတြင္ ခ်ဲ႕ထြင္ခဲ့ေသာ ပမာဏကိုမူ ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကားျခင္း မရွိေသာ္လည္း ယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာအတြက္ လမ္းသား ခ်ဲ႕ထြင္ေသာ ကုန္က်စရိတ္ကိုမူ ဒီဇင္ဘာလကုန္တြင္ ထုတ္ျပန္ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) ထံမွ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္တြင္ အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကို နည္းပါးေစရန္အတြက္ ခုံးေက်ာ္တံတားမ်ား ေဆာက္လုပ္ျခင္း၊ လမ္းခ်ဲ႕ထြင္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေပးခဲ့သည္ဟု ဆိုေသာ္လည္း ထူးျခားစြာ ေျပာင္းလဲလာမႈ မရွိေသးေၾကာင္း အငွားယာဥ္ေမာင္း သမားမ်ားထံမွ သိရသည္။
“ၿမဳိ႕ထဲက လမ္းေတြကို အရင္ခ်ဲ႕မွာပါ၊ တျဖည္းျဖည္းျခင္း ရန္ကုန္ တစ္ၿမဳိ႕လုံးကို ခ်ဲ႕ရမွာပါ” ဟု ၎ကရွင္းျပသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္တြင္းရွိ လမ္းမႀကီး မ်ားတြင္ ခ်ဲ႕ထြင္ခဲ့ေသာ ပမာဏကိုမူ ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကားျခင္း မရွိေသာ္လည္း ယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာအတြက္ လမ္းသား ခ်ဲ႕ထြင္ေသာ ကုန္က်စရိတ္ကိုမူ ဒီဇင္ဘာလကုန္တြင္ ထုတ္ျပန္ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) ထံမွ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္တြင္ အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကို နည္းပါးေစရန္အတြက္ ခုံးေက်ာ္တံတားမ်ား ေဆာက္လုပ္ျခင္း၊ လမ္းခ်ဲ႕ထြင္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေပးခဲ့သည္ဟု ဆိုေသာ္လည္း ထူးျခားစြာ ေျပာင္းလဲလာမႈ မရွိေသးေၾကာင္း အငွားယာဥ္ေမာင္း သမားမ်ားထံမွ သိရသည္။
“ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတား ဖြင့္လိုက္ေတာ့ ဗဟန္းမွာ ပိတ္တယ္။ ခုံးေက်ာ္ တံတားေၾကာင့္ ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းဆုံမွာ မပိတ္ေပမယ့္ ေပါက္ေတာဝမွာ ပိတ္ေနတယ္” ဟု လုပ္သက္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ရွိ အငွားယာဥ္ေမာင္းသမား ဦးျမင့္ႏိုင္က ေျပာၾကားသည္။
ယခုႏွစ္အတြင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕၏ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ အတြက္ လွည္းတန္း လမ္းဆုံ၊ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆုံ၊ ေရႊဂုံတိုင္ လမ္းဆုံတို႔တြင္ ခုံးေက်ာ္တံတား မ်ားကို ဖြင့္လွစ္ျခင္း၊
လမ္းေဘးတြင္ ေစ်းေရာင္းခ် ေနသူမ်ားကို ရွင္းလင္းျခင္း၊ စည္းကမ္းမဲ့
ရပ္နားေသာ ယာဥ္မ်ားကို ကရိန္းယာဥ္ျဖင့္ ရွင္းလင္းျခင္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္လ်က္
ရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန
(လမ္းႏွင့္တံတား) ထံမွ သိရသည္။
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
0 comments:
Post a Comment