RangonNewsDaily:: September 22, 2013
ဘန္ေကာက္အဲေ၀း ေလေၾကာင္းလိုင္း ေနျပည္ေတာ္-ဘန္ေကာက္ ခရီးစဥ္အား ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ ၃၀ ရက္တြင္ စတင္ပ်ံသန္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္သို႔ ျပည္တြင္းေလ
ေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ပံုမွန္ခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းျခင္း မရွိဘဲ ၂၀၁၃ ပြင့္လင္းရာသီ ကာလမွ စတင္ကာ အဲေအးရွႏွင့္ ဘန္ေကာက္အဲေ၀း ေလေၾကာင္းလိုင္းတို႔မွ ဘန္ေကာက္-ေနျပည္ေတာ္ ခရီးစဥ္အား ပ်ံသန္းရန္ စီစဥ္ေန
ၿခင္း ျဖစ္သည္။
စရိတ္နည္း ေလေၾကာင္းလုိင္းတစ္ခုျဖစ္သည့္အဲေအးရွ ေလေၾကာင္းလိုင္းသည္ဘန္ေကာက္-ေနျပည္ေတာ္
ခရီးစဥ္အား ေအာက္တိုဘာ ၂၈ ရက္မွ ႏို၀င္ဘာ ၁၅ ရက္အထိ တစ္ပတ္လွ်င္သံုးႀကိမ္ တနလၤာ၊ ဗုဒၶဟူးႏွင့္
ေသာၾကာေန႔မ်ားတြင္ ပ်ံသန္းေျပးဆဲြ သြားမည္ျဖစ္သည္။ ယင္းျပင္ ႏို၀င္ဘာ ၁၅ ရက္မွ စတင္ကာ အဆိုပါ ခရီးစဥ္အား ေန႔စဥ္ပ်ံသန္း သြားမည္ျဖစ္သည္။
လက္ရွိတြင္ ျပည္တြင္းပုဂၢလိက ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ပံုမွန္ခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းျခင္း မရွိဘဲ ႏိုင္ငံပိုင္ ေလေၾကာင္း
လိုင္းျဖစ္သည့္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းလိုင္း တစ္ခုတည္းသာ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ ပံုမွန္ခရီးစဥ္အား ပ်ံသန္း
လ်က္ ရွိသည္။
ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္သည္ ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ဆင္းသက္အသံုးျပဳျခင္း မရွိဘဲ ပထမဆံုး
ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္း ဆင္းသက္ျခင္းအျဖစ္ ယခုလ ၃၀ ရက္တြင္ဘန္ေကာက္အဲေ၀း ေလေၾကာင္း
လိုင္းမွ ေနျပည္ေတာ္-ဘန္ေကာက္ ခရီးစဥ္အား စတင္ပ်ံသန္းရန္ စီစဥ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ၿမိဳ႕ေတာ္ျဖစ္သည့္ ေနျပည္ေတာ္တြင္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား တ႐ုတ္ျပည္သူ႔ သမၼတႏိုင္ငံမွ Buyer Credit (၀ယ္သူေခ်းေငြစနစ္)ျဖင့္ ျမန္မာအစိုးရႏွင့္ တ႐ုတ္ျပည္သူ႔ သမၼတႏိုင္ငံမွ Export Import Bank of China တို႔မွ Loan Agreementကိုလက္မွတ္ေရးထိုးၿပီးစီမံကိန္းလုပ္ငန္း
အဆင့္ ၁ အား ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ေလဆိပ္အေဆာက္အအံု (ေျပးလမ္းတန္ဖိုးမပါ) အား အေမရိကန္ေဒၚလာ ၂၃၅ ဒသမ ၁၈၁ သန္းေက်ာ္ အ
ကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၉ ရက္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ကာ ေျမျပင္၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားကို Pioneer Aerodrome ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။
Eleven Media , RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan)
ဘန္ေကာက္အဲေ၀း ေလေၾကာင္းလိုင္း ေနျပည္ေတာ္-ဘန္ေကာက္ ခရီးစဥ္အား ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ ၃၀ ရက္တြင္ စတင္ပ်ံသန္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္သို႔ ျပည္တြင္းေလ
ေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ပံုမွန္ခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းျခင္း မရွိဘဲ ၂၀၁၃ ပြင့္လင္းရာသီ ကာလမွ စတင္ကာ အဲေအးရွႏွင့္ ဘန္ေကာက္အဲေ၀း ေလေၾကာင္းလိုင္းတို႔မွ ဘန္ေကာက္-ေနျပည္ေတာ္ ခရီးစဥ္အား ပ်ံသန္းရန္ စီစဥ္ေန
ၿခင္း ျဖစ္သည္။
စရိတ္နည္း ေလေၾကာင္းလုိင္းတစ္ခုျဖစ္သည့္အဲေအးရွ ေလေၾကာင္းလိုင္းသည္ဘန္ေကာက္-ေနျပည္ေတာ္
ခရီးစဥ္အား ေအာက္တိုဘာ ၂၈ ရက္မွ ႏို၀င္ဘာ ၁၅ ရက္အထိ တစ္ပတ္လွ်င္သံုးႀကိမ္ တနလၤာ၊ ဗုဒၶဟူးႏွင့္
ေသာၾကာေန႔မ်ားတြင္ ပ်ံသန္းေျပးဆဲြ သြားမည္ျဖစ္သည္။ ယင္းျပင္ ႏို၀င္ဘာ ၁၅ ရက္မွ စတင္ကာ အဆိုပါ ခရီးစဥ္အား ေန႔စဥ္ပ်ံသန္း သြားမည္ျဖစ္သည္။
လက္ရွိတြင္ ျပည္တြင္းပုဂၢလိက ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ပံုမွန္ခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းျခင္း မရွိဘဲ ႏိုင္ငံပိုင္ ေလေၾကာင္း
လိုင္းျဖစ္သည့္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းလိုင္း တစ္ခုတည္းသာ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ ပံုမွန္ခရီးစဥ္အား ပ်ံသန္း
လ်က္ ရွိသည္။
ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္သည္ ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ဆင္းသက္အသံုးျပဳျခင္း မရွိဘဲ ပထမဆံုး
ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္း ဆင္းသက္ျခင္းအျဖစ္ ယခုလ ၃၀ ရက္တြင္ဘန္ေကာက္အဲေ၀း ေလေၾကာင္း
လိုင္းမွ ေနျပည္ေတာ္-ဘန္ေကာက္ ခရီးစဥ္အား စတင္ပ်ံသန္းရန္ စီစဥ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ၿမိဳ႕ေတာ္ျဖစ္သည့္ ေနျပည္ေတာ္တြင္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား တ႐ုတ္ျပည္သူ႔ သမၼတႏိုင္ငံမွ Buyer Credit (၀ယ္သူေခ်းေငြစနစ္)ျဖင့္ ျမန္မာအစိုးရႏွင့္ တ႐ုတ္ျပည္သူ႔ သမၼတႏိုင္ငံမွ Export Import Bank of China တို႔မွ Loan Agreementကိုလက္မွတ္ေရးထိုးၿပီးစီမံကိန္းလုပ္ငန္း
အဆင့္ ၁ အား ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ေလဆိပ္အေဆာက္အအံု (ေျပးလမ္းတန္ဖိုးမပါ) အား အေမရိကန္ေဒၚလာ ၂၃၅ ဒသမ ၁၈၁ သန္းေက်ာ္ အ
ကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၉ ရက္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ကာ ေျမျပင္၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားကို Pioneer Aerodrome ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။
Eleven Media , RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan)
0 comments:
Post a Comment