RangonNewsDaily:: February . 21 .2016
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲေနသည့္ BRT အျမန္ယာဥ္ တစ္စီးအား ေတြ႕ရစဥ္
ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆုိ႔မႈမ်ားေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း အျမန္ေျပးဆြဲႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီ ဥကၠ႒ ေဒါက္တာ ေမာင္ေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆုိ႔မႈမ်ားေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း အျမန္ေျပးဆြဲႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီ ဥကၠ႒ ေဒါက္တာ ေမာင္ေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္းအား ေဖေဖာ္၀ါရီ ၇ ရက္မွ စတင္၍ လမ္းaၾကာင္း (၁) အေနျဖင့္ ေထာက္ၾကန္႔မွ ဗိုလ္ခ်ဳပ္လမ္းအထိ ျပည္လမ္းအတိုင္း စတင္ေျပး ဆဲြခဲ့ေၾကာင္း၊ ထုိသို႔ေျပးဆြဲရာတြင္ ေျမျပင္အခက္အခဲမ်ားစြာ ရွိေနၿပီး အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း ေျပးဆြဲခြင့္ ရရွိသည့္ ယာဘက္အစြန္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ရွိေနသျဖင့္ အျမန္ေျပးဆြဲႏိုင္ျခင္း မရွိေသးျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ားေၾကာင့္ ဘတ္စ္ကားစီး ခရီးသြားျပည္သူမ်ား လမ္းေပၚတြင္သာ အခ်ိန္မ်ားစြာ ကုန္ဆံုးေနရသျဖင့္ ယင္းအခ်ိန္မ်ားကို မကုန္ဆံုးရန္ႏွင့္ သက္ေသာင့္သက္သာ စီးနင္းႏိုင္ရန္ ရည္ရြယ္၍ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္းကို ေျပးဆြဲခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထုိသို႔ေျပးဆြဲရန္အတြက္ ျပည္လမ္း၏ ယာဘက္အစြန္ ယာဥ္ေၾကာအား အသံုးျပဳခြင့္ ရရွိခဲ့ေၾကာင္း၊ သို႔ေသာ္ လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ လမ္းအေနအထားမ်ားအရ အျခားခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားႏွင့္ ေရာေထြးေမာင္းႏွင္ေနရျခင္းေၾကာင့္ လ်င္ျမန္စြာ ေမာင္းႏွင္ရန္ အခက္အခဲမ်ား ရွိေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“ပညာေပးထားေပမယ့္ တကယ္ေျပးဆြဲတဲ့ အခါမွာ ေျမျပင္မွာ အခက္အခဲေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ အျမန္ဘတ္စ္ကား ေျပးဆြဲခြင့္ရရွိတဲ့ ညာဘက္အစြန္ ယာဥ္ေၾကာမွာ ပိတ္ဆို႔မႈေတြ ရွိေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သိပ္ေတာ့ အျမန္မဆြဲႏိုင္ဘူး” ဟု ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီ ဥကၠ႒ ေဒါက္တာ ေမာင္ေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
စတင္ေျပးဆြဲသည့္ အခ်ိန္ကာလ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ယင္းသို႔အခက္အခဲမ်ားစြာ ရွိႏိုင္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ တျဖည္းျဖည္း ေျပာင္းလဲသြားႏိုင္မည္ဟု ဆိုသည္။
ေဖေဖာ္၀ါရီ ၇ ရက္တြင္ အျမန္ဘတ္စ္ကား စတင္ေျပးဆြဲခဲ့စဥ္က လူစီးနည္းခဲ့ေသာ္လည္း ယခုရက္ပိုင္းမ်ားအတြင္း စီးနင္းသူ ခရီးသည္မ်ားျပားလာၿပီး တစ္ခါတစ္ရံ ႐ံုးတက္႐ံုးဆင္းခ်ိန္မ်ားတြင္ ထုိင္ခံုေစ့သြားသည့္အျပင္ မတ္တတ္ရပ္ စီးနင္းရသည့္ ခရီးသည္မ်ားပင္ ရွိလာေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီ ဥကၠ႒ ေဒါက္တာ ေမာင္ေအာင္က ဆုိသည္။
“အခုေနာက္ပိုင္းေတာ့ ေတာ္ေတာ့္ကို လူသိမ်ားလာတယ္။ ဒီကားစီးဖို႔ ကတ္စနစ္ ျဖတ္ထားတာကိုပဲလူ ၂၀၀၀ ေလာက္ရွိသြားပါၿပီ” ဟု ေဒါက္တာ ေမာင္ေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္းအတြက္ ျပည္ပမွ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အသစ္မ်ား မွာယူေျပးဆြဲခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတြင္ ၁၈ စီးျဖင့္ ေျပးဆြဲေနျခင္းျဖစ္ကာ ေနာက္ထပ္ ကားအစီးေရ ၂၇ စီး ထပ္မံေရာက္ရွိလာသျဖင့္ လမ္းေၾကာင္း ၂ အေနျဖင့္ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
လမ္းေၾကာင္း ၂ သည္ ေထာက္ၾကန္႔မွ ျပည္လမ္းအတိုင္း ေမာင္းႏွင္လာၿပီး ရွစ္မိုင္သို႔ ေရာက္ရွိပါက ကမၻာေအးေစတီလမ္းေပၚသို႔ ခ်ိဳးေကြ႕ကာ ယင္းမွတစ္ဆင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္လမ္း၊ ဗိုလ္တေထာင္ဘုရားလမ္းတို႔ကို ျဖတ္သန္းကာ ယင္းမွ ကမ္းနားလမ္း၊ ဘုန္းႀကီးလမ္းမွတစ္ဆင့္ ျပည္လမ္းေပၚသို႔ ျပန္တက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္းမ်ားတြင္ အဲကြန္းစနစ္ ပါ၀င္ၿပီး လက္မွတ္မ်ားကို ကားမ်ားေပၚ၌ပင္ အလြယ္တကူ ၀ယ္ယူႏိုင္မည္ျဖစ္၍ ယာဥ္စီးခမွာ ပံုေသက်ပ္ ၃၀၀ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
EMG , KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
0 comments:
Post a Comment