RangonNewsDaily:: November . 14 .2014
မူဆယ္ (၁၀၅) မိုင္ဂိတ္တြင္ ပို႔ကုန္ပစၥည္း တင္ပို႔သည့္ ယာဥ္မ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ေစာင့္ဆိုင္းေနရမႈေႀကာင့္ အိမ္စီးကားႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယဥ္မ်ားပါ ယာဥ္ေႀကာပိတ္ဆို ့မႈမႀကာခဏ ၿဖစ္ပြားေနေႀကာင္း သတင္း ရရွိသည္။
“မနက္ ဆယ္နာရီကတည္းက ေမာ္ေတာင္းရြာနားကေန ယာဥ္ေႀကားပိတ္လို႔ ေစာင့္ေနရတာ ေန႔လယ္ ၂နာ ရီထိုးတဲ ့အခ်ိန္အထိ လမ္းမပြင့္လို႔ လွည့္ၿပန္ခဲ့ရတယ္၊ အခုေနာက္ပိုင္း ပိုဆိုးလာေနတယ္၊ ပို႔ကုန္ကား ေတြေကာ သြင္းကုန္ကားေတြပါ (၁၀၅)မိုင္ ဂိတ္ကေနစၿပီး ယာဥ္ႏွစ္ထပ္သံုးထပ္ ရပ္ထားတာ ေမာ္ေတာင္း ရြာအထိ ရွိ တယ္၊ က်န္တဲ ့ကာေတြက လံုး၀သြားမရဘူး အေတာ္ေလးဒုကၡေရာက္ပါတယ္” နမ့္ဖတ္ကာ ေက်းရြာမွ ကားေမာင္းသမား ကိုၿမတ္စိုးက ေျပာသည္။
ၾသဂုတ္လ (၁) ရက္ေန႔မွ စတင္ကာ မူဆယ္နယ္စပ္ (၁၀၅)မိုင္ ကုန္ပစၥည္းစစ္ေဆးေရးဂိတ္တြင္ ကုန္ပစၥည္းတင္ပို႔မႈလွ်င္ ၿမန္ေစရန္ယာဥ္မ်ားအားပို႔ကုန္စစ္ ေဆးသည့္ စင္မ်ားတြင္ ကားအစီး လိုက္ ကုန္ပစၥည္း ေဖာက္ စစ္သည့္ စနစ္ မွ မဲႏိႈက္သည့္စနစ္ကို ေျပာင္းလဲက်င့္သံုး ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
::
မဲႏိႈက္သည့္ စနစ္တြင္ အ၀ါ၊ အစိမ္း၊ အနီအေရာင္မ်ားျဖင့္ သတ္မွတ္ထားၿပီး မဲႏိႈက္၍ အစိမ္းေရာင္ က်သည့္ ကုန္ပစၥည္း တင္ပို႔ယာဥ္မ်ားမွာ ပို႔ကုန္စစ္စင္တြင္ ကားအစီး လိုက္ ေဖာက္စစ္ခံစရာမလိုဘဲ ပစၥည္းဂ်ဴတီျပဳလုပ္၍ ထြက္ခြာခြင့္ ရရိွမည္ျဖစ္ၿပီး အ၀ါေရာင္က်သည့္ယာဥ္မ်ားမွာ အိတ္ဇေရးစနစ္ျဖင့္ စစ္ေဆးခံရမည္ျဖစ္ကာ အနီေရာင္က်သည့္ ယာဥ္မ်ား မွာ ပို႔ကုန္စစ္စင္တြင္ ကားအစီးလိုက္ ကုန္ပစၥည္းေဖာက္ အစစ္ေဆးခံ ရမည္ျဖစ္သည္။
::
မဲႏိႈက္သည့္ စနစ္တြင္ အ၀ါ၊ အစိမ္း၊ အနီအေရာင္မ်ားျဖင့္ သတ္မွတ္ထားၿပီး မဲႏိႈက္၍ အစိမ္းေရာင္ က်သည့္ ကုန္ပစၥည္း တင္ပို႔ယာဥ္မ်ားမွာ ပို႔ကုန္စစ္စင္တြင္ ကားအစီး လိုက္ ေဖာက္စစ္ခံစရာမလိုဘဲ ပစၥည္းဂ်ဴတီျပဳလုပ္၍ ထြက္ခြာခြင့္ ရရိွမည္ျဖစ္ၿပီး အ၀ါေရာင္က်သည့္ယာဥ္မ်ားမွာ အိတ္ဇေရးစနစ္ျဖင့္ စစ္ေဆးခံရမည္ျဖစ္ကာ အနီေရာင္က်သည့္ ယာဥ္မ်ား မွာ ပို႔ကုန္စစ္စင္တြင္ ကားအစီးလိုက္ ကုန္ပစၥည္းေဖာက္ အစစ္ေဆးခံ ရမည္ျဖစ္သည္။
ၾသဂုတ္လအတြင္းမွ စတင္ကာယာဥ္တန္းမ်ား တန္းစီ ေစာင့္ရမႈပိုမိုျဖစ္ပြားလာၿပီး တစ္ခါတစ္ရံတြင္ ဂိတ္အနီးတ၀ိုက္ ခရီးသယ္တင္ကားမ်ားႏွင့္ နယ္စပ္သို႔ ကုန္ပစၥည္းပို႔ရန္လာသည့္ ကုန္တင္ကားမ်ား အၾကား အခ်ိန္ပိုင္းယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ားပါမၾကာခဏ ျဖစ္ပြားလာေနေၾကာင္း မူဆယ္ (၁၀၅) မိုင္ဂိတ္အတြင္း
ေစ်းေရာင္းေနသည့္ ေဒသခံတစ္ဦးကေျပာသည္။
::
ကုန္ပစၥည္းတင္ပို႔သည့္ယာဥ္မ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ေစာင့္ဆိုင္းရျခင္းမွာ ပစၥည္းတင္ပို႔သည့္ ကုမၸဏီမ်ားက ခန္႔ထားသည့္ ဂ်ဴတီၿပဳလုပ္ေပးမည့္ေအးဂ်င့္၀န္ထမ္းမ်ား အင္အားနည္း၍ျဖစ္ၿပီး တခါတစ္ရံတြင္ ပစၥည္း တင္ပို႔သည့္ ယာဥ္အေရအတြက္ အမ်ားအျပားအား ေအဂ်င့္တစ္ေယာက္ထဲ ကသာ လိုက္လံေဆာင္ရြက္ ေနရသည့္ အတြက္ ဂ်ဴတီလုပ္မည့္ယာဥ္မ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ေစာင့္ဆိုင္းေနရျခင္းလည္း ျဖစ္ေၾကာင္း (၁၀၅)မိုင္ဂိတ္မွ ဒုတိယ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးတစ္ဦးက ေျပာသည္။
::
ႏို၀င္ဘာလ(၁၂)ရက္ေန ့ကလည္း မူဆယ္ (၁၀၅)မိုင္ ဂိတ္မွစတင္ကာ
ေမာ္ေတာင္းေက်းရြာအထိ ခရီးသည္ႏွင့္ကုန္တင္ယာဥ္မ်ား ေန ့ တစ္၀က္ခန္ ့ ယာဥ္ေႀကာပိတ္ဆို႔မႈ ၿဖစ္ပြားခဲ့ရာ မူဆယ္ခရိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမႈ ႏွင့္တာ၀န္ရွိသူမ်ား လာေရာက္၍ လမ္းရွင္းေပး ခဲ ့ရေႀကာင္း သတင္း ရရွိသည္။
ေစ်းေရာင္းေနသည့္ ေဒသခံတစ္ဦးကေျပာသည္။
::
ကုန္ပစၥည္းတင္ပို႔သည့္ယာဥ္မ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ေစာင့္ဆိုင္းရျခင္းမွာ ပစၥည္းတင္ပို႔သည့္ ကုမၸဏီမ်ားက ခန္႔ထားသည့္ ဂ်ဴတီၿပဳလုပ္ေပးမည့္ေအးဂ်င့္၀န္ထမ္းမ်ား အင္အားနည္း၍ျဖစ္ၿပီး တခါတစ္ရံတြင္ ပစၥည္း တင္ပို႔သည့္ ယာဥ္အေရအတြက္ အမ်ားအျပားအား ေအဂ်င့္တစ္ေယာက္ထဲ ကသာ လိုက္လံေဆာင္ရြက္ ေနရသည့္ အတြက္ ဂ်ဴတီလုပ္မည့္ယာဥ္မ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ေစာင့္ဆိုင္းေနရျခင္းလည္း ျဖစ္ေၾကာင္း (၁၀၅)မိုင္ဂိတ္မွ ဒုတိယ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးတစ္ဦးက ေျပာသည္။
::
ႏို၀င္ဘာလ(၁၂)ရက္ေန ့ကလည္း မူဆယ္ (၁၀၅)မိုင္ ဂိတ္မွစတင္ကာ
ေမာ္ေတာင္းေက်းရြာအထိ ခရီးသည္ႏွင့္ကုန္တင္ယာဥ္မ်ား ေန ့ တစ္၀က္ခန္ ့ ယာဥ္ေႀကာပိတ္ဆို႔မႈ ၿဖစ္ပြားခဲ့ရာ မူဆယ္ခရိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမႈ ႏွင့္တာ၀န္ရွိသူမ်ား လာေရာက္၍ လမ္းရွင္းေပး ခဲ ့ရေႀကာင္း သတင္း ရရွိသည္။
စိုင္းကံသာ(လားရိႈး) ::--KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
0 comments:
Post a Comment