Pages

Tuesday, September 30, 2014

ဆက္သြယ္ေရး၀န္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ အခမဲ့ေျဖၾကားေပးရန္စီစဥ္


RangonNewsDaily:: September . 30 .2014
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး၀န္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ပတ္သက္ သည့္အခက္အခဲမ်ား၊ သိလုိသည္မ်ားကိုေမးျမန္းလုိပါက 1876 Call Centerမွတစ္ဆင့္ လုိင္းခြဲနံပါတ္ ၁၀၆ကို ႏွိပ္၍ အခမဲ့ေမး ျမန္းမႈမ်ားျပဳလုပ္ႏုိင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္းသတင္းရရွိသည္။
‘‘၁၀၆ကို ႏွိပ္ၿပီး ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းနဲ႔ပတ္သက္ တာေတြကိုေမးမယ္ဆုိရင္ ဖုန္းဘီလ္ထဲကေန လုံး၀မျဖတ္ပါ ဘူး။ သိခ်င္တာေတြကိုအခမဲ့ေမးႏုိင္ပါတယ္’’ဟု 1876Call Centerမွ လုပ္ငန္းတာ၀န္ခံတစ္ဦးကေျပာသည္။

ယခု၀န္ေဆာင္မႈမွာ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ မုိ ဘုိင္းဖုန္းအသုံးျပဳသူမ်ားအတြက္ သီးသန္႔ Call Centerတစ္ခုအ ေနျဖင့္ လုိင္းခြဲတစ္ခုထားရွိေပးျခင္းျဖစ္ၿပီး အခမဲ့ေမးျမန္းႏုိင္ သည့္ ၀န္ေဆာင္မႈကို ၿပီးခဲ့သည့္ရက္ပုိင္းအတြင္းကစတင္၍ ေပး ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းသတင္းရရွိသည္။

1876သုိ႔ ဖုန္းေခၚဆို၍ အျခားသိလုိသည္မ်ား ေမးမည္ဆုိပါက MPTမွ ငါးဆယ္က်ပ္၊ Call Center သုံးဆယ္က်ပ္ျဖင့္ တစ္မိနစ္လွ်င္ ရွစ္ဆယ္က်ပ္ကို ဖုန္းဘီလ္ထဲမွ ျဖတ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

လက္ရွိတြင္ ျပည္ပဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ားျဖစ္ သည့္ တယ္လီေနာႏွင့္ အူရီးဒူးတုိ႔မွာလည္း ၎တုိ႔၏ မုိဘုိင္းဖုန္း အသုံးျပဳသူမ်ားေမးျမန္းႏုိင္ရန္အတြက္ သီးသန္႔ Call Centerမ်ား ျပဳလုပ္ေပးထားသည္။

7Day DAILY , KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily

0 comments:

Post a Comment