RangonNewsDaily: February . 18 .2014
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း ၿမဳိ႕နယ္ ေျခာက္ၿမိဳ႕နယ္ ဧရိယာအတြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ရပ္နားထားရာတြင္ အခမဲ့ယာဥ္ ရပ္နားခြင့္ ေပးမႈကို ရပ္ဆိုင္းကာ အခေၾကးေငြျဖင့္ ယာဥ္ရပ္နားခ ျပန္လည္ ေကာက္ခံရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန(လမ္းႏွင့္တံတား) မွ အႀကီးတန္း အရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ရပ္နားထားမႈ၊ စည္းကမ္းမဲ့ ယာဥ္ရပ္နားမႈ တို႔ေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား မ်ားျပားလာရာ အခေၾကးေငြျဖင့္ ယာဥ္ရပ္နားသည့္ အစီအစဥ္ျဖင့္ ေဆာင္႐ြက္ပါက စည္းကမ္းမဲ့ ယာဥ္ရပ္နားျခင္း၊ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့က်ႏိုင္ျခင္း တို႔ေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ စီစဥ္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီက အခေၾကးေငြျဖင့္ ေကာက္ခံရန္ အစီအစဥ္၊ ယာဥ္ရပ္နားခ ႏႈန္းထားတို႔ကို တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရ၏ ခြင့္ျပဳခ်က္အတိုင္း ေဆာင္႐ြက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ရွင္းျပသည္။
“ခရီးသည္ ေစာင့္တဲ့အခါမ်ဳိး ဆိုရင္ေတာ့ နာရီဝက္ တစ္နာရီေလာက္ ရပ္နားရတာ မ်ဳိးေတာ့ ရွိတယ္။ ရပ္ထားတဲ့ ကားေရွ႕မွာ ပိတ္ၿပီး အၾကာႀကီး မရပ္ပါဘူး” ဟု အငွားယာဥ္ေမာင္း လုပ္သက္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ရွိသူ ဦးျမင့္ႏိုင္က ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း ယာဥ္ရပ္နား ကန္႔သတ္မႈ ဇုန္မ်ားျဖစ္ေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းႏွင့္ ကမ္းနားလမ္းၾကား၊ လမ္းမေတာ္ႏွင့္ ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္ လမ္းၾကားရွိ ယာဥ္ရပ္နား ကန္႔သတ္ဇုန္ ၁၀ ခုတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တစ္စီ ရပ္နားခ တစ္နာရီလွ်င္ က်ပ္ႏွစ္ရာျဖင့္ ေကာက္ခံခဲ့ၿပီး ၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ တစ္ႏွစ္တာ ယာဥ္ရပ္နားခ ေကာက္ခံေငြ က်ပ္သိန္း ၁၄,၁၀၀ ေက်ာ္ ရရွိခဲ့ေၾကာင္း၊
အခမဲ့ ယာဥ္ရပ္နားခြင့္မ်ားကို ၂၀၁၃ခုႏွစ္ ဧၿပီလက စတင္ခဲ့ၿပီး ၿမဳိတြင္း ယာဥ္ရပ္နားခ ေကာက္ခံမႈကို ဖ်က္သိမ္းခဲ့ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) ထံမွ သိရွိရသည္။
ယာဥ္ရပ္နားမႈမ်ားကို အခေၾကးေငြ ေကာက္ခံမႈသည္ မွန္ကန္မႈ ရွိေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာ ႐ႈပ္ေထြးေသာ ေနရာ၊ ႐ုံးတက္ ႐ုံးဆင္းခ်ိန္တြင္ ယာဥ္ေၾကာ ရွည္စြာ ရပ္နားထားမႈကို ခြင့္မျပဳသင့္ေၾကာင္း၊
အဆိုပါ ေနရာမ်ားတြင္ မျဖစ္မေန ရပ္နားမည္ ဆိုပါက ယခင္ ယာဥ္ရပ္နားခ ေကာက္ခံသည့္ ႏႈန္းထက္ ပိုေသာ ႏႈန္းထား တစ္ခု သတ္မွတ္ကာ ေကာက္ခံရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း၊
ယင္းကဲ့သို႔ ယာဥ္ရပ္နားခ တိုးျမႇင့္ ေကာက္ခံပါက ယာဥ္ေၾကာရွင္းေသာ ေနရာတြင္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္မ်ား ရပ္နားလာႏိုင္သျဖင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ အထိုက္အေလ်ာက္ ေလ်ာ့က်ႏိုင္ေၾကာင္း ၿမိဳ႕ျပ အင္ဂ်င္နီယာ လုပ္သက္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ရွိသူ ဦးသန္းဝင္းက အႀကံျပဳ ေျပာၾကားသည္။
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း ၿမဳိ႕နယ္ ေျခာက္ၿမိဳ႕နယ္ ဧရိယာအတြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ရပ္နားထားရာတြင္ အခမဲ့ယာဥ္ ရပ္နားခြင့္ ေပးမႈကို ရပ္ဆိုင္းကာ အခေၾကးေငြျဖင့္ ယာဥ္ရပ္နားခ ျပန္လည္ ေကာက္ခံရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန(လမ္းႏွင့္တံတား) မွ အႀကီးတန္း အရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ရပ္နားထားမႈ၊ စည္းကမ္းမဲ့ ယာဥ္ရပ္နားမႈ တို႔ေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား မ်ားျပားလာရာ အခေၾကးေငြျဖင့္ ယာဥ္ရပ္နားသည့္ အစီအစဥ္ျဖင့္ ေဆာင္႐ြက္ပါက စည္းကမ္းမဲ့ ယာဥ္ရပ္နားျခင္း၊ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့က်ႏိုင္ျခင္း တို႔ေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ စီစဥ္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီက အခေၾကးေငြျဖင့္ ေကာက္ခံရန္ အစီအစဥ္၊ ယာဥ္ရပ္နားခ ႏႈန္းထားတို႔ကို တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရ၏ ခြင့္ျပဳခ်က္အတိုင္း ေဆာင္႐ြက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ရွင္းျပသည္။
“ခရီးသည္ ေစာင့္တဲ့အခါမ်ဳိး ဆိုရင္ေတာ့ နာရီဝက္ တစ္နာရီေလာက္ ရပ္နားရတာ မ်ဳိးေတာ့ ရွိတယ္။ ရပ္ထားတဲ့ ကားေရွ႕မွာ ပိတ္ၿပီး အၾကာႀကီး မရပ္ပါဘူး” ဟု အငွားယာဥ္ေမာင္း လုပ္သက္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ရွိသူ ဦးျမင့္ႏိုင္က ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း ယာဥ္ရပ္နား ကန္႔သတ္မႈ ဇုန္မ်ားျဖစ္ေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းႏွင့္ ကမ္းနားလမ္းၾကား၊ လမ္းမေတာ္ႏွင့္ ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္ လမ္းၾကားရွိ ယာဥ္ရပ္နား ကန္႔သတ္ဇုန္ ၁၀ ခုတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တစ္စီ ရပ္နားခ တစ္နာရီလွ်င္ က်ပ္ႏွစ္ရာျဖင့္ ေကာက္ခံခဲ့ၿပီး ၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ တစ္ႏွစ္တာ ယာဥ္ရပ္နားခ ေကာက္ခံေငြ က်ပ္သိန္း ၁၄,၁၀၀ ေက်ာ္ ရရွိခဲ့ေၾကာင္း၊
အခမဲ့ ယာဥ္ရပ္နားခြင့္မ်ားကို ၂၀၁၃ခုႏွစ္ ဧၿပီလက စတင္ခဲ့ၿပီး ၿမဳိတြင္း ယာဥ္ရပ္နားခ ေကာက္ခံမႈကို ဖ်က္သိမ္းခဲ့ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) ထံမွ သိရွိရသည္။
ယာဥ္ရပ္နားမႈမ်ားကို အခေၾကးေငြ ေကာက္ခံမႈသည္ မွန္ကန္မႈ ရွိေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာ ႐ႈပ္ေထြးေသာ ေနရာ၊ ႐ုံးတက္ ႐ုံးဆင္းခ်ိန္တြင္ ယာဥ္ေၾကာ ရွည္စြာ ရပ္နားထားမႈကို ခြင့္မျပဳသင့္ေၾကာင္း၊
အဆိုပါ ေနရာမ်ားတြင္ မျဖစ္မေန ရပ္နားမည္ ဆိုပါက ယခင္ ယာဥ္ရပ္နားခ ေကာက္ခံသည့္ ႏႈန္းထက္ ပိုေသာ ႏႈန္းထား တစ္ခု သတ္မွတ္ကာ ေကာက္ခံရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း၊
ယင္းကဲ့သို႔ ယာဥ္ရပ္နားခ တိုးျမႇင့္ ေကာက္ခံပါက ယာဥ္ေၾကာရွင္းေသာ ေနရာတြင္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္မ်ား ရပ္နားလာႏိုင္သျဖင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ အထိုက္အေလ်ာက္ ေလ်ာ့က်ႏိုင္ေၾကာင္း ၿမိဳ႕ျပ အင္ဂ်င္နီယာ လုပ္သက္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ရွိသူ ဦးသန္းဝင္းက အႀကံျပဳ ေျပာၾကားသည္။
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
0 comments:
Post a Comment